Växjö Lakers - Mora 14/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö Lakers - Mora 14/2
Matchen ska enligt lokalradion dömas av 4 domare, alltså 2 huvuddomare. Hockeyallsvenskan ska få pröva på detta när elitserien har OS-uppehåll.
http://www.sr.se/webbradio/?Type=db&Id=2195562
http://www.sr.se/webbradio/?Type=db&Id=2195562
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
-
Det blir inte Claesson och Morgan, däremot Mikael Nord som dömde Sundsvallsmatchen igår.
Test av 4-domaresystem
Det är nu klart att 4-domarsystemet ska provas på tre matcher i HockeyAllsvenskan.
Det handlar om följande matcher och domare:
Leksand - AIK 10 feb, Tobias Björk och Markus Vinnerborg
Växjö - Mora 14 feb, Mikael Nord och Sören Persson
Malmö - Leksand 19 feb, Mikael Lindkvist och Per Claesson
Test av 4-domaresystem
Det är nu klart att 4-domarsystemet ska provas på tre matcher i HockeyAllsvenskan.
Det handlar om följande matcher och domare:
Leksand - AIK 10 feb, Tobias Björk och Markus Vinnerborg
Växjö - Mora 14 feb, Mikael Nord och Sören Persson
Malmö - Leksand 19 feb, Mikael Lindkvist och Per Claesson
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
-
- Forumdemon
Jag skulle inte ta den här killen på så stort allvar med tanke på vad jag lyckades hitta på flashback... (inte för att någon tagit honom på allvar, men....)Lakers00 wrote:Va förvånad jag blev..... .PeterLake wrote:Kommer att följa denna match på tv (tack viasat)
Här måste det bara bli 3 poäng! :/
https://www.flashback.org/archive/index ... 38582.html
Han verkarju inte ha något större hockey- intresse när han inte går på ett derby men ändå kommenterar det utan sett någonting eftersom det inte visades på någon kanal.
Nej du PeterLake dej ta man inte på allvar.SKÄMS!!!Och sluta tro at du är trovärdig med dina inlägg .
Nej du PeterLake dej ta man inte på allvar.SKÄMS!!!Och sluta tro at du är trovärdig med dina inlägg .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Men ni ser väl PeterLakes signatur , han är ju en stolt lakej särkilt efter att man haft en signatur som innehöll det precis motsatta.
Hmm 8 matcher kvar varav 3 dyngtuffa i rappet.
Mora , AIK , Malmö, alla dessa är prospects på plats 3 och vi kan nog räkna in Almtuna där oxå som inte skall underskattas
Missar tyvärr denna matchen nu
Fan vi behöver verkligen plocka fram hjärtat och trycka på utav helvete på ståplats. Vi ska vara glada att vi ligger där vi gör för tilfället då hissen går kvickt som fan neråt och det är inga dussinlag vi möter nu .
FORZA LAKERS !!!
Hmm 8 matcher kvar varav 3 dyngtuffa i rappet.
Mora , AIK , Malmö, alla dessa är prospects på plats 3 och vi kan nog räkna in Almtuna där oxå som inte skall underskattas
Missar tyvärr denna matchen nu
Fan vi behöver verkligen plocka fram hjärtat och trycka på utav helvete på ståplats. Vi ska vara glada att vi ligger där vi gör för tilfället då hissen går kvickt som fan neråt och det är inga dussinlag vi möter nu .
FORZA LAKERS !!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Helt rätt underskatta inte Almtuna om vi inte tar tredjeplatsen så är de en het kandiat ,detta sa jag för ca en månad sen och inget har bevisat utan det blir så .............men Vi tar den!!!!!
Anders det är väl inte barndop nu igen i så fall fungerar inte naturlagarna som förr
Anders det är väl inte barndop nu igen i så fall fungerar inte naturlagarna som förr
Jag måste ju hålla PeterLake sällskap i Tv soffan
Haha nej i vanlig ordning så blir man ju inbjuden av folk som inte har hyfs nog att kolla matchprogrammet det är kompisar det....
Fast det vore inte omöjligt med att kläcka en på 5 månader det är ju moderna tider nu Alfax då allt går så fort , snart skickar man väl satsen i ett USB minne så slipper man grovjobbet oxå
Haha nej i vanlig ordning så blir man ju inbjuden av folk som inte har hyfs nog att kolla matchprogrammet det är kompisar det....
Fast det vore inte omöjligt med att kläcka en på 5 månader det är ju moderna tider nu Alfax då allt går så fort , snart skickar man väl satsen i ett USB minne så slipper man grovjobbet oxå
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det är bortförklaring.... jo vänta nu ,,, jag såg inte Lakers - leksand en J*vla brorsa som bjuder på födelsekalas inte klokt men sant ,men räddningen var att en av Lakers större sponsorer var med och hade allt på sin telefon så första timmen där satt vi bara och hade kontakt med varandra Och sen reser han sig upp och bara skriker JAAA ,den enda utan hans fru och min begrep varför.
Men den propaganda han och jag gjorde för LAKERS den kvällen var värd att man inte var på matchen vi ordnade tack vare det 8 biljetter för de som aldrig sett Lakers innan ...allt ont har något gott med sig,
Tillbaka till tråden!
Men den propaganda han och jag gjorde för LAKERS den kvällen var värd att man inte var på matchen vi ordnade tack vare det 8 biljetter för de som aldrig sett Lakers innan ...allt ont har något gott med sig,
Tillbaka till tråden!