tränaren är klar [jan karlsson]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Oroligheter i truppen ?? Eller bara lösa rykten?
http://patricskoglund.hockeykanalen.se/ ... -tranaren/
http://patricskoglund.hockeykanalen.se/ ... -tranaren/
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Inaktiverad användare
Nej, ingen substans i detta, absolut inte.
Lakers har spelare värvade av Evert som har RÄTT inställning, även om det praktiseras PlockePinncoachning, Gamla rävar gillar att Föna Håret med Hårtorken, och Spelarna som är utlånade och Våra Juniorer har FULL förståelse för att De INTE håller på den Nivån JK kräver.
Därför är det helt naturligt att låna in en 19-åring från Skellefteå.
Kom igen nu ALLA RIKTIGA Lakersfans.
In Hinkum Veritas
-_-
Last edited by Malul on 26 January 2010, 17:22, edited 1 time in total.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jag gillar normalt sett dina inlägg Neddo! men något du verkar ha svårt att förstå är vilken otrolig skillnad det är på att spela i J-20 SuperElit som SAIK gör och på att spela i J20-Elit som Lakers faktiskt gör! Det är som att jämföra Elitserien med Division.1 Hamna lite off topic med sånt händer...NEDOMANSKY wrote:
Lakers har spelare värvade av Evert som har RÄTT inställning, även om det praktiseras PlockePinncoachning, Gamla rävar gillar att Föna Håret med Hårtorken, och Spelarna som är utlånade och Våra Juniorer har FULL förståelse för att De INTE håller på den Nivån JK kräver.
En snabb översättning, du tycker JK är en riktigt pissig tränare och borde bytas ut fortare än han kan uttala ordet sparkad?NEDOMANSKY wrote:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Vore ju som en Lottovinst för Feddo om det var oroligt i Lakerstruppen. Dumma Evert, Dumma Janne, Dumma Lakejer, Dumma biljettpriser, Dumma Poseidon, Dumma nya Arena. Dumma Lakers, Dumma Älgar, Dumma coachning, Dumma värvningar. Snyft.
Ja herregud vilket muntert liv en del har.
Ja herregud vilket muntert liv en del har.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Håller med....det sorgliga är att det dessutom är värre än någonsin, samtidigt som det sportsliga går bättre än någonsin, det klagas f*n på allt. Sjukt.mollers wrote:fy fan vad det klagas.
Forumet har fan förvandlats till ett jävla centrum för alla som vill klaga på varandra. Jävligt tråkigt att läsa:O
-
- Inaktiverad användare
Ni blandar Äpplen och Päron HockeyVänner, ALLT är inte fel och dumt
Ni kan inte jämföra olika seriers kvalite med enskilda spelare i dessa serier, tex. Fredrik Östmark (190/95) skulle enkelt platsa i många Super-Elit lag, Klas Dahlbeck är väl ett tydligt exempel på detta faktum. Fredrik tränar ju dessutom med A-Laget ibland, spelar med Älgarna i Div.1, nog borde Evert och JK välja honom före en Lika gammal 66 kg spelare från Skellefteå, Burström är säkert bra, men någonting måste Man ju ge tillbaka till egna Juniorer.
Min analys är att Evert och JK under sina år inser att Lakers J-verksamhet inte håller måttet, tråkigt nog bär dessa bägge herrar i så fall hela ansvaret.
Det borde man få tycka som RIKTIG LakersVän
ps. Min övriga kritik gäller JK`s tränarstil som dessvärre allt mer börjar likna sin Kirunakompis Major Fagervall JK ska inte sparkas, det kostar pengar, låt De ledande spelarna ta bort Hybrishattenpå JK så blir det nog bra till slut.
ps. 7 senaste matcherna har givit 8 p av 21 möjliga
Ni kan inte jämföra olika seriers kvalite med enskilda spelare i dessa serier, tex. Fredrik Östmark (190/95) skulle enkelt platsa i många Super-Elit lag, Klas Dahlbeck är väl ett tydligt exempel på detta faktum. Fredrik tränar ju dessutom med A-Laget ibland, spelar med Älgarna i Div.1, nog borde Evert och JK välja honom före en Lika gammal 66 kg spelare från Skellefteå, Burström är säkert bra, men någonting måste Man ju ge tillbaka till egna Juniorer.
Min analys är att Evert och JK under sina år inser att Lakers J-verksamhet inte håller måttet, tråkigt nog bär dessa bägge herrar i så fall hela ansvaret.
Det borde man få tycka som RIKTIG LakersVän
ps. Min övriga kritik gäller JK`s tränarstil som dessvärre allt mer börjar likna sin Kirunakompis Major Fagervall JK ska inte sparkas, det kostar pengar, låt De ledande spelarna ta bort Hybrishattenpå JK så blir det nog bra till slut.
ps. 7 senaste matcherna har givit 8 p av 21 möjliga
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Modo är intresserade av Janne.
(Klipp och klistra)
http://www.smp.se/sport/modo-intressera ... 805428).gm
(Klipp och klistra)
http://www.smp.se/sport/modo-intressera ... 805428).gm
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
Troligtvis är det Mitt enda alternativ för att bli Hyllad härinne
Bra tips, billigt blir det också för Lakers
DjungelHockey på alla Träningar som avslutas med Stafett och Straffar.
Taktik, Först på varenda Jävla Puck och Lika barna leka bäst + Två JuniorMålvakter så löser det sig.
Resten av Min icke utbetalade Lön läggs på Juniorutveckling
Bra tips, billigt blir det också för Lakers
DjungelHockey på alla Träningar som avslutas med Stafett och Straffar.
Taktik, Först på varenda Jävla Puck och Lika barna leka bäst + Två JuniorMålvakter så löser det sig.
Resten av Min icke utbetalade Lön läggs på Juniorutveckling
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Nu överdriver Ni, Er frustration över egna dåliga argument gör att Ni kastar Paj åt fel håll, visserligen Långt men fel håll
Att bara antyda att den lilla samlingen belackare Jag har här inne skulle utgöra någon Majoritet, En Majoritet av en okunnig Minoritet, imponerar inte , särskilt inte när argumenten fylls med diverse påhopp och osanningar som 20 egna i Laget
Mitt Tränarkoncept tyckte Jag själv var en aning Kul faktiskt
Att bara antyda att den lilla samlingen belackare Jag har här inne skulle utgöra någon Majoritet, En Majoritet av en okunnig Minoritet, imponerar inte , särskilt inte när argumenten fylls med diverse påhopp och osanningar som 20 egna i Laget
Mitt Tränarkoncept tyckte Jag själv var en aning Kul faktiskt
In Hinkum Veritas
I för sig tror jag inte något av dessa lag går upp men skulle jag satsa en tusenlapp så tror jag mer på Lakers .Leksand är och förblir det lag som floppar som vanligt ,hur kan man få ihop ett lag som får lagandan när man byter ut halva besättningen under seriens gång.
Nej Ejendahl det blir flopp i år igen.
Nej Ejendahl det blir flopp i år igen.
Ingen match är spelad förrän den är slut!