Lakers Målvakter
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
NEDOMANSKY skrev:Ibland går HockeyHororna omkring i Riktig höga Gaborskor
Hur menar du nu ? .
Manglaren :
Jag är helt övertygad om att han inte alls är nöjd, Men jag tror att alla vi förr eller senare hade tappat motivationen efter flera års skador. Dock så tror jag inte hans kapitel bör stängas riktigt än, tror det kan bli en bra målvakt om han får vara skadefri. Känns som att han kan rädda vad som helst en bra dag. Tror det är rätt svårt för honom i Åseda just nu när man är jumbo som nykomlingar ( 2 segrar nu senast dock ). En nytändning i ett nytt lag hade kanske passat. vad menar du med att han inte är skolad ? Vet inte riktigt om jag håller med där..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Du skriver ju det väldigt otydligt Nedomansky ? '' Ibland går HockeyHororna omkring i Riktig höga Gaborskor '' Väldigt svårt och veta vad du menar.
Kanske inte många hockeytalanger, men en målvaktstalang finns det helt klart
Kanske inte många hockeytalanger, men en målvaktstalang finns det helt klart
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
När du skrev Gabor förstod jag att du visste vem jag pratade om, men det med hockeyhoror var lite svårare. Haha du har lite humor trots allt =) . Han lär väl stå i ett bättre lag inom en snar framtid
Gabor spelade inte i Åseda förra året, utan tillhörde då topplaget Vimmerby, dock stod han ingen match i serien. Just nu lär han vara borta en månad till. Han är som sagt bra, med en riktigt hög högsta nivå, men JAG tycker inte att han är en stabil målvakt, dock kan han rätt dag rädda vad som helst
Peter Zsabo där har har Åseda fått in en riktigt grym målvakt efter skadorna på Gabor och Alexander Nilsson.
Vet att Tex inte hamnade i Åseda för att Lakers fick någon skada på en annan målvakt i J-20. Hillner?
Peter Zsabo där har har Åseda fått in en riktigt grym målvakt efter skadorna på Gabor och Alexander Nilsson.
Vet att Tex inte hamnade i Åseda för att Lakers fick någon skada på en annan målvakt i J-20. Hillner?
Evert!
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- Inaktiverad användare
saxat från ÅIF-Bloggen :
"Träning ikväll, med nästan full Växjö bil(fyra st) efter att Tex nu har anslutit till laget på riktigt och gör sin första träning ikväll, alltid gutt att få en ny målvakt att slita ut benskydden och magplattan på."
Lugn o Fin STOR-Todd
ps. Mike Zanier Minns
"Träning ikväll, med nästan full Växjö bil(fyra st) efter att Tex nu har anslutit till laget på riktigt och gör sin första träning ikväll, alltid gutt att få en ny målvakt att slita ut benskydden och magplattan på."
Lugn o Fin STOR-Todd
ps. Mike Zanier Minns
In Hinkum Veritas