Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Är du här serra?
Trodde du tittade på dina bröder i TV 4 :lol:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Det är ju nyheterna nu vid 22 :)
Snart nära dig...en ny hall
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Barca spelade nån spetsspelare från Prison Leaughe från start, han såg seg ut, inte van vid att Passen gick fram :nope: T.Henry någonting hette Han visst.

En bit in i 2:a Halvlek kommer Il Gigante in till Dagens HÖGSTA Jubel, BOMMSCHACKALACK så satt Den i NÄT, och El CLAZZICO var ytterligare en Skalp som IBRAHIMOVICSSON kan fästa i Bältet. :ok:

ps. fröken Rånaldou körde denna gången med Bakåtslick och en Gucciväska och fick byta Tampong efter 65 min. :P
In Hinkum Veritas
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Du kan inte bara njuta av en fin match utan att klanka ner på Engelsk fotboll neddo. Vilket tragiskt trångsynt liv du måste leva.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

haha Zlatan vilken kung han är. Och det gör så ont i många skribenters ögon nu. Jag bara njuter :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Hoppas det kliar ordentligt i ögonen på er!

ZLATAN FOR PRESIDENT :dontknow:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Vad har hänt??? ÄÄÄÄÄÄÄ säkert bara nått mål eller så. Inget att hetsa upp sig för.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Nu blandar Du ihop Skit och Pannkaka igen serra :(

Att Du aldrig lär Dig, Det är i Ingaland man är Trångsynt, Rule Brittania Du vet :wink: Här sysslar Vi med Satir :)

Fin Match, Jajjemän, inte en enda Engelsman så långt det Vidsynta ögat såg :whistle:

ps. Runt det gamla gistna Fikabordet haglade de Gravallvarliga kommentarerna om senaste matchen, denna gången fick som så många gånger förr den Trogne Lakejen skit efter att ha försökt skämta i ämnet :ajabaja:
In Hinkum Veritas
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Då får jag väl skriva i tråden jag o Neddo är överens om. Zlatan Ibrahimovic leder skytteligan i självaste La Liga. Helt dödstyst här inne, kanske en liten avundsjuka? Ingen som säger :
Grattis fan va kul
Härligt att det går bra för vår svenske landslagsman
jag hade fel, han verkar verkligen lyckas i La Liga

Utan dödstyst när folk inser ''vafan zlatan spelar inte i Barcelona pga ett inhalkat bananskal. Nejdå Zlatan Ibrahimovic ska väldigt snart bevisa att han är BÄST, vänta mina kära vänner.
Från Rosengård till Camp Nou, inte ett dugg avundsjuk bara lyrisk och glad över att han lyckades (Snälla koppla inte detta till vårt J-lag Neddo)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Håller med L03, IBRA är The King Of Kings :ok:

Allbäck ny Players Manager, Man skrattar Sig Harmynt :P

IBRA tycker att det inte verkar seriöst, Marcus som hade Pappa i ÖIS Styrelse hela uppväxten mot IBRAS föräldrar som jobbade skift på SKF och städade, Klart som Fan att det SKAR sig :eeeh:

Vila i Frid BlåGult :!:
In Hinkum Veritas
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Heja Zlatan! Så. :wink: (som jag sagt innan, Zlatans prestationer i klubblag runtom i Europa har jag väldigt sällan klagat på)

Vad gäller Allbäck har jag faktiskt inte en aning om vad han har för kvalitéer vid sidlinjen, men eftersom det nu är som det är så får jag väl åtminstone ge honom en chans innan jag kastar ur mig "Vila i Frid BlåGult". :?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Zlatan har absolut gjort det bra i Barca, är hans antal mål mer imponerande än VIllas? Nej David Villa:s antal gjorda mål säsong efter säsong är betydligt mer imponerande då han inte har Världens mest passningsskickliga mittfältare bakom sig + världens bästa Messi....

För att reda ut var jag står kan vi väl säga följande:
Är Zlatan en mycket bra forward? Ja Absolut
Är han världens bästa forward? Nej
Är han en kaxig diva ? JA
Gör han andra spelare omkring sig mycket bättre som t.ex kung Henke Larsson gjorde?Nej
Är han en spelare man ska ha som kapten i ett svenskt landslag ? Nej
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Tar vi hatapopcornsupportrar på allvar ?
NEJ
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

För en gångs skulle håller jag med hatapopcorn om allt.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Zlatan är Sveriges bästa och mest meriterade fotbollsspelare någonsin, Over and out!

Fan vad svårt det måste vara att göra mål i den skottländska ligan :roll:
Henrik Larsson var bra, Zlatan Ibrahimovic ÄR bättre än Henrik Larsson var. Ingen trodde på honom i Malmö
Ingen trodde på honom i Ajax
Ingen trodde på honom i Juventus
Ingen trodde på honom i Inter
Ingen tror på honom i Barcelona.

Ändå leder han skytteligan och avgjorde senaste El Clasico i sitt inhopp, tur att de flesta här inne håller sig till hockey :wink:

Snart kommer han vinna priset som världens bästa fotbollsspelare också, ska bli kul att se vad ni säger till ert försvar då. Ni som klagar på honom, studera honom under en hel match. Se hur mycket bevakning, respekt han har. Se de små grejerna som han gör. Bullshit om att han inte gör spelare runt omkring sig bättre. Förstår inte varför en jämförelse ska göras med andra svenska spelare, säg bara varför ni inte gillar Zlatan Ibrahimovic. Förstår att avundsjukan är stor att ZLATAN är SVERIGES bästa fotbollsspelare. Trodde det hade gått över.

Ju fortare ni accepterar desto lättare blir det.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Instämmer med L03, detsamma gör Henke Larsson i en Intervju :!:

IBRA The King Of Kings.

De senaste åren finns det ingen spelare som på Högsta Nivå har ett sådant brett Register och är lika underhållande att titta på samtidigt som Han levererar, Divan låg bakom " I Zlatans Fotspår "

Vad hette Allbäcks Program, " I Pappas Knä " :roll:
In Hinkum Veritas
Roggan_47
Forumamatör

Post by Roggan_47 »

Vill inte på nått sätt ta Ibras prestationer ifrån han, för det har han gjort sig förtjänt av..!!
och han är just nu Sveriges bästa spelare på alla nivåer.

men är sjukt trött på att så fort han gör ett mål så blir de huvudrubriker i sporttidningarna.. spelar ingen roll om det är mot Real Madrid eller Murcia(eller va de heter!?!) :)

det är vad jag tycker 8)
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jag tycker det är skillnad om Zlatan gör mål i el clasico eller om Allbäck gör det i Örgryte. Vad tycker ni övriga?
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Lakersfan: Om DU hade haft någon som helst koll på fotboll så borde DU insett de små detaljerna, det Henke Larsson gör för L-A-G-E-T i matcher är inte ibra ens i närheten av, alla skarvar,one touch-intelligenta släpp-rätt beslut HELA tiden...Varför tror du Henke blev så ENORMT hyllad i Barca trots relativt snålt med speltid, jo dels för att han är en människa som gillas av alla samt för att dom spelarna ser/såg hans storhet..likadant i Man U där hans triangelspel med Scholes/Rooney låg bakom en hel del...men det har väl DU sett som kan sååå mycket om fotboll....
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Neddo, Zlatan har mycket att lära av henke. Både på och utanför plan. :P
Blueshirts United
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Barcelona har gjort en omröstning där supportrar har fått utse vem som varit bäst såhär långt.
Vem tror ni vann omröstningen?
ZLATAN IBRAHIMOVIC

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 6297996.ab

Men vad vet jag, Neddo och alla supportrar som ser Zlatan match efter match IRL, ni forumsryggdunkare kan nog mer fotboll ;).
Jag tror inte jag behöver skriva mer i den här tråden när det nu är fastställt. Fast självklart, varken TRÄbäck, och Henrik Boisson var ju med i omröstningen.

Trådens vinnare :
LAKERSFAN03 & NEDOMANSKY
Liverpool_Lakej
Forumamatör

Post by Liverpool_Lakej »

Lakersfan_03 wrote:Barcelona har gjort en omröstning där supportrar har fått utse vem som varit bäst såhär långt.
Vem tror ni vann omröstningen?
ZLATAN IBRAHIMOVIC

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 6297996.ab

Men vad vet jag, Neddo och alla supportrar som ser Zlatan match efter match IRL, ni forumsryggdunkare kan nog mer fotboll ;).
Jag tror inte jag behöver skriva mer i den här tråden när det nu är fastställt. Fast självklart, varken TRÄbäck, och Henrik Boisson var ju med i omröstningen.

Trådens vinnare :
LAKERSFAN03 & NEDOMANSKY
hur upplever du camp nou då?
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Fråga till "neddo" och Lakersfan_03.
Är det inte dyrt att pendla mellan Spanien och Växjö ett par tre gånger i veckan för att se Zlatan spela?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Lasse Anrell säger : Zlatan är större än landslaget;)
Kan bara hålla med

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 6341727.ab
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Image
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Det må vara 20 minusgrader. Men att Zlatan har valt att tillbringa julledigheten i Åre har höjt temperaturen rejält i de jämtländska fjällen.

Sedan fotbollsstjärnan anlände tillsammans med sin partner Helena Seger, parets två barn och ett dussintal vänner bland annat från Malmö, har det knappt pratats om något annat.

– Detta är det största som hänt Åre!!!

Ovanstående saxat från AB.

Sug på Den Alla Fotbollsanalfabeter :P
In Hinkum Veritas
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Ojojoj vad intressant. Detta måste ju vara årets fotbollshändelse. :?

Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Undra var Träbäck håller hus dessa dagar. Ingen som vet ingen som bryr sig
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Haha, det var verkligen inget angrepp på Zlatan, som Ibralovers hade behövt besvara med påhopp på en i sammanhanget helt irrelevant fjärde person.

Jag tycker bara det var fantastiskt att tjecken kryper ur sitt ide och gör ett gästspel på forumet med ett inlägg med så mycket substans. :wink:

serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Och han tycker det är pinsamt att jag känner några hockey spelare privat...
Erkänn att du köper "hänt i veckan" Neddo :)
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Jag har bekanta som varit i Åre under julhelgen och de har inte hört något om detta där,men i brist på nyhetstorka i aftonblaskan får det väl duga.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Zlatan hyllar Mancini, citat: Bara riktigt stora ledare klarar att hantera de största spelarna. :wink:

Apropå att Mancini nu ska leda Manchester City.
Blueshirts United
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

IBRA inbytt och gör Mål.

IBRA är ALLT det som Bortskämda Hockeyspelare inte är.

Viva IBRAHIMOVIC, inget mys utan prestation, IBRA är en Armbåge i nacken på ALLA badguys, Han skulle ensam kvaddat Transatlanter bara genom sin Utstrålning.

Ingen bar Hans Träningsväska hela vägen till Draften :nope:

Respect :!:
In Hinkum Veritas
Liverpool_Lakej
Forumamatör

Post by Liverpool_Lakej »

vill inte zlatanisterna prata om sin gud när han gör en dålig match :wink:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Lika lite som Liverpoolisterna om Liverpool i år ;)
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Kasta Liverpooloket om Din Hals Din Gamle Okumaoperatör :wink:

Join The IBRA Movement, Du är Välkommen hem till 50 tum CL i Februari 8)
In Hinkum Veritas
Post Reply