Bofors IK vs. Växjö Lakers Hockey
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Domaren är ju helt jävla pantad han kan ju för fan inte ge den fula skäggmannen som tacklar gäry en tvåminutersutvisning och björn karlsson en tvåa för roughing lakers fick ju inte ens spela powerplay. Och sen får Josh en armbågstackling imot sig men då får Josh 5+20 minuter för något jag inte har någon aning om vad det var. Och låt den sämsta backen som någonsin spelat i lakers (Nicklas Rahm) bli bänkad resten av säsongen eller låt han spela korp hockey för bättre än så är han inte.
haka pele perkele!
OJ vad experterna har fel varje år! Bottenlag blir topplag osv..... Hur går det för Stiig?
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Dave skrev:Ang tacklingen på Augustin så är det 17 skär för mycket och tackling mot huvudet
Inte nog med de! Den fega ****** hoppar in sin tackling!!! PINSAMT att domaren först TÄNKTE ENBART PLOCKA UT Karlsson Josh matchstraff såg jag inte så jag kan inte uttala mig. Helvete vad slöa vi är idag! Fast det är klart det sliter på 8 st att spela i egen zon konstant!
Once a laker, always a laker!
-
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum
Växjö hänger inte med..... men jag säger det igen, domare fullständigt blåser ju sönder matchen! FYFAN VAD TRÅKIGT!
Sjödin ska ha 2+10 MINST för sin tackling på Augustin, han åker ju förhelvete över 2 zoner innan han smäller på.
Josh åker på en klockren armbåge i fejjan och drattar i backen, efteråt så spearar han (onödigt och given matchstraff såklart) men jag hade gärna sett en 2a på Kissekatten med
Bofors spelar med 6 spelare MINST på isen, och vad gör domaren då? Jo han blåser offside
Åhsberg och Rahm åker ut 2 minuter var för att ha slagit klubban i isen, och då slänger sig Boforsspelarna!? Fattar inget alls tyvärr
Sen när Messa tacklar Andersson och gör en GIVEN Holding the stick, då får Johan utvisning istället och åker dessutom på en Monsterpropp utan dess like, 2 minuter MINST igen
Nä nu skiter jag i detta, kan lika gärna titta på duttbandy, där får man ju göra mer
Sjödin ska ha 2+10 MINST för sin tackling på Augustin, han åker ju förhelvete över 2 zoner innan han smäller på.
Josh åker på en klockren armbåge i fejjan och drattar i backen, efteråt så spearar han (onödigt och given matchstraff såklart) men jag hade gärna sett en 2a på Kissekatten med
Bofors spelar med 6 spelare MINST på isen, och vad gör domaren då? Jo han blåser offside
Åhsberg och Rahm åker ut 2 minuter var för att ha slagit klubban i isen, och då slänger sig Boforsspelarna!? Fattar inget alls tyvärr
Sen när Messa tacklar Andersson och gör en GIVEN Holding the stick, då får Johan utvisning istället och åker dessutom på en Monsterpropp utan dess like, 2 minuter MINST igen
Nä nu skiter jag i detta, kan lika gärna titta på duttbandy, där får man ju göra mer
-
- Forumdemon
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
challe_berglund skrev:Var på toa en sväng, vem gjorde målet?
http://stats.swehockey.se/online/42/901 ... efault.htm
Växjö: Europas Orangeaste Stad