Haha 5 mål på 5 matcher. J*vlar vad tyst det var här inne. det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom .
Zlatan är och förblir en kung!
Last edited by Lakersfan_03 on 27 September 2009, 12:02, edited 2 times in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:Haha 5 mål på 5 matcher. J*vlar vad tyst det var här inne. det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom
Vad menar du? Vad betyder "trots att de håller på SVERIGE(?)"
Zlatan spelar fantastiskt i Barcelona, men i landslaget anser jag inte att han visar att han är en av världens bästa spelare.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Nu pratar vi om klubblaget där han har gjort 5 mål på 5 matcher . Sverige är ett landslag där det inte är lätt att spela fotboll i men det behöver vi inte gå in på. Han kommer aldrig göra mycket mål med dagens lagkamrater.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
hade jag haft zlatans lagkamrater med mig då jag lirade fotboll hade nog jag med kunnat peta in bollen ibland. Vist kul att lira men att glo på skiten. Nä tack.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Flanders wrote:Du svarar fortfarande inte på vad du menar med
Lakersfan_03 wrote:det roligaste av allt är att de som klagar på honom trots att de håller på SVERIGE(?) inte hyllar honom
Kan du inte lista ut vad jag menar så har du nog svårt att förstå. hur svårt är det att förstå att de som håller på sverige(?) inte hyllar honom ?.
En svenskalektion alltså..
De supportrar som håller på Sverige borde kunna hylla Zlatan som spelar i Sverige när han gjort lite mål men de gör ''ni'' inte.
Jag hyllar spelare som bör hyllas
Lakersfan_03 wrote:De supportrar som håller på Sverige borde kunna hylla Zlatan som spelar i Sverige när han gjort lite mål men de gör ''ni'' inte.
5 mål på 5 matcher, I BARCELONA, inte Sverige!!!
Jag tolkade ditt hålla på Sverige som att man följer landslagsfotbollen, men jag kanske misstolkade dig. Om du menar att man som svensk borde kunna glädjas åt att en landsman presterar mycket fin fotboll för sitt klubblag så håller jag med dig, det är därför som jag hela tiden hävdat att Zlatan är en bra fotbollsspelare, men att han tyvärr inte visar det i svenska landslaget.
Lakersfan_03 wrote:De supportrar som håller på Sverige borde kunna hylla Zlatan som spelar i Sverige när han gjort lite mål men de gör ''ni'' inte.
5 mål på 5 matcher, I BARCELONA, inte Sverige!!!
Jag tolkade ditt hålla på Sverige som att man följer landslagsfotbollen, men jag kanske misstolkade dig. Om du menar att man som svensk borde kunna glädjas åt att en landsman presterar mycket fin fotboll för sitt klubblag så håller jag med dig, det är därför som jag hela tiden hävdat att Zlatan är en bra fotbollsspelare, men att han tyvärr inte visar det i svenska landslaget.
Det är precis det jag menade Flanders. Vem i svenska landslaget presterar då ?
Åkej, missförstånd. Jag blev förbryllad över att åtminstone jag tidigare diskuterat Zlatan i termer av landslagsfotboll och klubblagsfotboll, och ur den kontexten blir "hålla på Sverige" ett landslagsperspektiv.
Prestationer från resten av landslaget är en lite annan diskussion som dryftats ett antal sidor bak i denna tråd, men för att snabbt sammanfatta delar av min argumentationsplattform vill jag citera följande herre:
Hatapopcornssupportrar wrote:Henke har en förmåga att få ALLA andra spelare omkring sig att bli bättre medans Zlatan BEHÖVER bättre spelare omkring sig för att lyckas
'' Han skulle ju inte lyckas i barca sa folk ''
'' att byta Eto'o mot Ibrahimovic är det dummaste barca gjort sa folk ''
'' Han är för klumpig och seg för att platsa i barcas spel ''
Jovisst vi säger väl så , världens bäste har presenterat sig igen
Lakersfan_03 wrote:'' Han skulle ju inte lyckas i barca sa folk ''
'' att byta Eto'o mot Ibrahimovic är det dummaste barca gjort sa folk ''
'' Han är för klumpig och seg för att platsa i barcas spel ''
Jovisst vi säger väl så , världens bäste har presenterat sig igen
Det tycker jag fortfarande! MEN.. jag älskar Zlatan ändå
Last edited by Lakershjärta71 on 26 October 2009, 01:21, edited 1 time in total.
Zlatan fortsätter prestera i klubbfotbollen, kul för honom och för fotbollsvänner världen runt. Men han kunde inte ta Sverige till ett sjätte raka mästerskap.
Spaghetti och köttfärssås blir godare med ketchup än med saffran, och bara för att man råkar ha saffran i skafferiet är det inte säkert att man är byxad att bli Guide Michelin-kock.
Flanders landslagssäsongen är över för våran del koncentrera dig på klubbfotbollen nu. Konstigt att Zlatan producerat mål i ALLA lag i hela sin karriär förutom i landslaget.
Malmö
Ajax
Juve
Inter
Barca
Detta ok är det dock mer du som är upphov till att ha placerat på gossen med dina ord tagna från denna tråd:
NEDOMANSKY wrote:Tycker faktiskt att Svenska Fotbollförbundet skall göra som Argentina gjorde inför VM 1986 i Mexico, gör Zlatan till Kapten i Landslaget och anpassa Laget efter honom
I övrigt skulle jag inte kategorisera mig själv som en bland hans mer tveksamma landsmän, då jag upprepade gånger berömt honom för hans insatser.