Om du vill veta om du är reggad inför fredag så PM:a mig namn och ev medlemsnr, så får ni svar direkt. Betalar ni i sista sekunden så tar ni med nån typ av kvittens som bevisar er inbetalning!!
//Kassören!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Vi kan sno åt oss någon poäng ikväll. men det gäller att spela med fåtal misstag ikväll. offensivt kan vi göra många mål mot alla lagen. frågan är om Janne kommer köra på 4 kedjor ikväll matchen igenom ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag trodde att Nordström i Lif skulle vara mer dominant och nyttig än han var i premiären. Han var relativt medioker. Nu var det förvisso premiärmatch med förmodligen mycket nerver. Det har ändå skett en del förändringar på forwardsidan i Lif. Jag kände inte igen Leksands spel.
Och i avsaknaden av av kreativa Morten Green skulle det inte förvåna mig om Lakers vinner med 2 mål.
Anders83 wrote:Att dra några växlar om prestationer är ju inte ens lönt, kom igen efter jul någonstans så börjar man se mer hur det ligger till hos värvningarna.
Kvällens match blir tuff inget snack om saken
Ok, från och med nu lägger vi ner allt snack om spelares prestationer och spekulationer här på forumet Och vilket slöseri det varit med allt vårt försnack inför säsongen om spelare och hur det ska gå för Lakers.
Anders83, hur vet du att matchen mot Leksand bli tuff? Är inte alla matcher tuffa i den här serien? Lakers prestation ikväll kanske bli så bra att de vinner med 5-0. Vem vet?
Anders83 wrote:Att dra några växlar om prestationer är ju inte ens lönt, kom igen efter jul någonstans så börjar man se mer hur det ligger till hos värvningarna.
Kvällens match blir tuff inget snack om saken
Ok, från och med nu lägger vi ner allt snack om spelares prestationer och spekulationer här på forumet Och vilket slöseri det varit med allt vårt försnack inför säsongen om spelare och hur det ska gå för Lakers.
Anders83, hur vet du att matchen mot Leksand bli tuff? Är inte alla matcher tuffa i den här serien? Lakers prestation ikväll kanske bli så bra att de vinner med 5-0. Vem vet?
Det jag ville ha fram mest var väl egentligen att bara för att man har ett bra Namn så betyder det inte direkt dominans och 2 mål per match utan man får se till helheten. Klart man ska diskutera prestationer det var inet riktigt så jag menade .
Och det där sista vet både du och jag svaret på
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ja, det gick undan i första. Men det var väl ingen som väntade sig nåt annat. De jobbar sig säkert in i matchen så sakteliga. Sätter de en puck får de lite luft i lungorna.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Jag avskyr verkligen Leksand.... dem har ju domaren med sig i vartenda match. Du ser ju när lakers t.ex. spelar 4-5 och får en utvisning till så det blir 3-5 den slashingen Johan Andersson gör är ju knappt en utvisning..
Jag sitter och kollar Malmö-Mora, så jag vet inte mer än resultatet och utvisningarna, men skottstatistiken talar väl sitt tydliga språk. Det gäller att prata samman och komma med något nytt inför andra.
De kämpar ändå på, och så rysligt illa tycker jag ändå inte det är. Leksand ÄR bättre. Tror också att de redde ut 5 mot 3 i nästan två minuter kan höja moralen lite. Bra jobbat!
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!