Många har skrattat åt Ryssarna genom tiderna, skrattet har haft en tendens att fastna djupt ner i halsen, ett envist jäkla folk som står ut med vad fan som helst, något säger Mig att sakta men säkert så kommer Putins satsning där Hockeyn är ett prioriterat område med statligt stöd på 100 miljoner/år till landslaget, detta kommer bidra till att göra KHL att räkna med framöver.
Att Näslund nämns är ju bara ett kvitto på att han noterats på marknaden, inte så illa även om det är KHL, kul tycker jag med tanke på i vilken samling han befinner sig.
Blir spännande att följa både Näslund i Lakers och Marcus Nilsson i Troja, ett år yngre Näslund har storleken men tror att Nilsson kommer överraska många! 34 poäng i superelit är inte fy skam som 17-åring.
Problem med läsningen crosschecking?
Har jag någonstans i inlägget skrivit att Näslund är Växjöprodukt? Jag konstaterar bara att Näslund spelar i Lakers A-lag och kommer från vårt juniorlag.
Fredrik R wrote:Problem med läsningen crosschecking?
Har jag någonstans i inlägget skrivit att Näslund är Växjöprodukt? Jag konstaterar bara att Näslund spelar i Lakers A-lag och kommer från vårt juniorlag. Är det fel?
Varför håna andra när man inte har något själv då? Eller du gillar kanske bara att kasta sten i glashus?
Fredrik R wrote:I det här fallet harvi Näslund, vad har ni?
Värnamo har Näslund. För övrigt intresserar inte KHL-draften mej ett skit. Att Patrik lyckades panga in några mål i Landslaget verkar vara allt scouterna går efter. Han har ju inte direkt varit överlägsen i J20- J18, och då spelar han inte ens i högsta J-20 serien.
Inte första gången jag ser att man gör likhetstecken mellan dominant i juniorerna och lyckad som senior. Det anser inte jag man bör göra och tydligen inte heller KHL. Annars hade ju Troja varit Stanley Cup-vinnare för länge sedan...
Fredrik R: Varför är du så extremt barnslig? "Min pappa är starkare än din" börjar eran personliga vendetta gå till, förstår inte varför du hackar på Trojaner när Lakers för första gången får med en kille till en draft som inte ens är NHL? Troja har redan Weinhandl t.ex som är draftad av NHL och en av KHL:s bästa spelare, så lägg ner snacket istället och var glad utan att håna!
Kul för Näslund men snälla Fredrik R börjar inte disskutera trojaprodukter vs. lakersprodukter det är lönlöst att du kommer någon stans i den diskussionen
Tycker bara det är så löjligt med sådana oerhörda attitydsproblem som Fredrik R har. Varje gång han skriver något så är det i hopp om att reta upp en Taifare eller en Trojan. Men det är nog ingen man behöver lägga något krut på, sry om man har varit med och skitat ner tråden lite väl mkt kanske.