tche wrote:Fredrik R; Bengtsberg stod väl flest matcher av alla era målvakter förra säsongen? De flesta trojaner är faktiskt inte så glada, men det beror nog på att de inte förstått det här med garantin och att det är så gott som gratis.
Erik har haft stora skade och sjukdomsbekymmer senaste säsongerna. Hoppas han gör en bra säsong i Borås och kommer tillbaka till Troja nästa år och ersätter Pasco.
Bengtsberg är som sagt en bra(nästan gratis) lösning. HV fick O Fantenberg, Troja får Bengtsberg
Slavik wrote:Erik har haft stora skade och sjukdomsbekymmer senaste säsongerna. Hoppas han gör en bra säsong i Borås och kommer tillbaka till Troja nästa år och ersätter Pasco.
Bengtsberg är som sagt en bra(nästan gratis) lösning. HV fick O Fantenberg, Troja får Bengtsberg
Bengtsberg tror jag blir mycket bra för troja. hur värdelöst det än är att vara beroende av ett lag och deras skadebekymmer så tror jag ändå detta gynnar troja mer än missgynnar.
Bengan kan bli en mycket bra målvakt för troja ( förmodligen ännu bättre än den här säsongen ).
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Sen är Bengan en härlig kille med en skön attityd!! Får han det rätta stödet både från Trojas ledning och från läktaren kommer han att bli ett stort tillskott!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
PutteA wrote:Sen är Bengan en härlig kille med en skön attityd!! Får han det rätta stödet både från Trojas ledning och från läktaren kommer han att bli ett stort tillskott!!!
Då var det kört
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
att han fick gå till troja är inte vad bengtsberg förtjänar.
sen om han kommer stå i målet mot Växjö ja det tror ja knappast han vill göra, tror nog det finns lite lakers hjärta i grabben välkommen tillbaka om så blir.