Andra lags Silly Season
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Jag tog upp det för att några på IKO forumet tror att han är påväg till dem. Det var bara ett tomt rykte jag tog fram.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
- Linkankopia
- Forumproffs
Klasen och Videll har kontrakt nästa säsong också ... Dragan vet jag inte hur det var med, men jag tror att han stannar ett år till ...
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Axel Brage klar för utlåning till IK Oskarshamn..
http://www.linkopinghc.com/index.php?articleid=496
http://www.linkopinghc.com/index.php?articleid=496
öpppppp
"sportchef för klubbens dam- och juniorverksamhet samt tränare för klubbens J20-lag. "
rätt ska vara rätt, han är endast tränare för J20-laget. Sportchef för dam- och juniorverksamheten.
klart ska Björklöven ändå stå å betala honom 50 papp i månaden ska dom väl ha någon nytta av honom med.
Sveriges dyraste på dam- och juniorsidan ??
Gillar Björklövens satsning!
"sportchef för klubbens dam- och juniorverksamhet samt tränare för klubbens J20-lag. "
rätt ska vara rätt, han är endast tränare för J20-laget. Sportchef för dam- och juniorverksamheten.
klart ska Björklöven ändå stå å betala honom 50 papp i månaden ska dom väl ha någon nytta av honom med.
Sveriges dyraste på dam- och juniorsidan ??
Gillar Björklövens satsning!
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumproffs
-
- Forumentusiast
Boogieman66 skrev:Ny spelare på gång till IKO enligt OT bloggen
Saxat från bloggen:
Och den siste IKO-forwarden heter.
...nja, det säger jag inte. Men ingen kommer bli besviken (eller det kommer ni säkert, men ingen borde bli besviken).
Det här handlar om en riktig klasspelare på allsvensk nivå. Jag hintar inget om poängproduktion eller så, men vid en jämförelse rent kvalitetsmässigt handlar det om en spelare fullt i klass med Valdix och Gynge. Kanske till och med snäppet vassare.
Jag är - om mina källor stämmer, vilket de brukar göra, det vet ni - faktiskt smått förvånad över att han hamnar i IK Oskarshamn. Det är inte påskrivet än, men mycket talar för att han skriver på på måndag.
Christofer Löfberg
-
- Forumproffs
http://hockeysverige.se/news_show_dansk_mastarmalvakt_pa_vag_till_sverige.html?id=7008462
Luktar Björklöven enligt mig
Typisk Björklöven värvning. Låter bra att säga att man kontrakterat en vm-målvakt men de som sett matcher med honom har kanske inte imponerats lika mycket. Fått en hel del kritik under sändningarna av experterna som anser att han slidar över för mycket och överarbetar situationerna.
Luktar Björklöven enligt mig
Typisk Björklöven värvning. Låter bra att säga att man kontrakterat en vm-målvakt men de som sett matcher med honom har kanske inte imponerats lika mycket. Fått en hel del kritik under sändningarna av experterna som anser att han slidar över för mycket och överarbetar situationerna.
-
- c/o LL´s Forum
Dealen är fortfarande inte optimal som Roggan säger. Det Troja förbättrat jämfört med vårt är att antingen Bengtsberg eller Andersson skall vara tillgänglig, dvs om någon av de (eller HV:s ordinarie målvakter) skadas måste HV ändå släppa den andre. Men det som inte är bra är att Troja inte själva styr över matchningen. Det var ju just det som inte blev bra för oss när Bengtsberg var tvungen att flänga land och rike runt, spela några CL-matcher som HV hade bestämt sig för att skämma ut sig i, träna lite med HV:s mv-coach och snabbt ta sig till Växjö för match. Allt inom 24 timmar inklusive resor och sömn.
Aldrig mer för vår del anser jag. Inlåning är ok om det gäller en fast tidsperiod och utan undantag.
Aldrig mer för vår del anser jag. Inlåning är ok om det gäller en fast tidsperiod och utan undantag.
Fredrik R; Bengtsberg stod väl flest matcher av alla era målvakter förra säsongen? De flesta trojaner är faktiskt inte så glada, men det beror nog på att de inte förstått det här med garantin och att det är så gott som gratis.
Anders83; Ja, jag tror det också. Han fick ju känna på allsvenskt spel med er förra säsongen och jag tror att han kan ta ytterligare några kliv nästa säsong.
Anders83; Ja, jag tror det också. Han fick ju känna på allsvenskt spel med er förra säsongen och jag tror att han kan ta ytterligare några kliv nästa säsong.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Vi får sjunga "Bengtsberg är det sämsta hv har" nu istället
Som Per skrev innan så var straffar och frilägen inte begtsbergs starka sida, dock var han top 5 förra säsongen likförbannat så visst har grabben skills.
Det jag gillade med Bengtsberg var det otroliga vinnarskallen, när han kommer in i en klämd situation och smäller klubban i stolparna och visar att nu jävlar ska jag spika igen.
Som Per skrev innan så var straffar och frilägen inte begtsbergs starka sida, dock var han top 5 förra säsongen likförbannat så visst har grabben skills.
Det jag gillade med Bengtsberg var det otroliga vinnarskallen, när han kommer in i en klämd situation och smäller klubban i stolparna och visar att nu jävlar ska jag spika igen.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare