Turbo-Stiig kommer med all säkerhet att försvinna. Mannen med guldskrillorna är inte mer än människa så när pengabuntarna åker fram så är saken biff - bye, bye. Men kom ihåg kamrater, vi har en ganska så bra buffert (supporterspelaren) så ersättaren tror jag inte kommer att bli sämre. Jag är definitivt inte orolig.
Tro det eller ej, men intrycken som jag i de senaste intervjuerna har fått gällande Evertsson är mycket positiva. Han har definitivt stigit i mina ögon. Detta i kombination med att jag vet att han har fått oförtjänt med skit (har talat med mycket insatta personer) så har jag inte alls samma tveksamma inställning till Målvaktstränaren nu som innan.
Bra jobbat Evertsson!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Måste ge en eloge till Evertsson... Jag tycker ni Lakers fans borde vara förbannat glada över att ha en så öppen sportchef. Titta runtom i hockeysverige och du hittar inte många på den här nivån som ger så detaljerad information till sina fans.
å en sak till.. Fantastiskt bra intervjuare! Måhända att det klipps en del, men frågorna sitter där ändå som en smäck. Å då har jag ändå jobbat med flertalet intervjuer både via goisets hemsida och SvenskaFans.com... !!! Grymt!!!
å angående Steve så blir det nog svårt för er att behålla honom... men va fan, ni lyckas ju alltid trolla fram en ersättare.
Saknar som det stora flertalet info om insamligen till Steve. Måste bara ställa frågan:
- Om pengarna kommer in som det snackas om är det säkert att han spelar för oss kommande säsong då?
Det hade varit en helt annan sak om vi hade fått till exempel 2-3 eller 4 veckor på oss att dra in 200.000:- och Steve lovat att vänta under denna period. Jag kan till 100% säkerhet säga att detta hade fixats, lätt!
Ska det bli en insamling till Stig i Lakers anda eller Lakejernas?
Är det i Lakers regi är jag helt 100 på att han redan är klar, men att man vill få ekonomisk stöttning genom en insamling.
Annars vore denna insamling en parodi om han signar för något annat lag under tiden, eller?
Oavsett ska jag ge mitt bidrag till den lille store mannen..
Det finns väl ingen garanti för att Steve kommer till Lakers bara för att vi får in pengarna...så dum är väl ingen här inne att man tro det?
Kommer det tex ett ES förslag till honom så drar han säkert dit..
men man måste nästan se de lite såhär me.. samlar vi in en jäkla massa pengar... målet är ju inte helt långt borta...
så kommer vi få in galet bra spelare om vi inte skulle få steve...
de finns ju ingen garanti för att han kommer men såvitt jag vet så är han jäkligt sugen!!