Lakersfan_03 wrote:får se hur taif klarar sig i allsvenskan nästa år
För det första, TAIF är långt ifrån klara för någon allsvenska!!! Tror att Örebro har det bästa utgångsläget inför sista omgången. Huddinge verkar helt ha lagt ner verksamheten för säsongen.
För det andra, OM TAIF klarar av att gå upp kan vi inte då få vara glada ett par dagar innan kommentarer som dina dyker upp?!!!
ja jag tycker de är förtidigt än o säga något...alla säger ju att vi är klara de är man inte ..torsdag kväll då kan man vara glad eller ledsen va de nu blir........
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
Jo jag menar precis så, Örebro har en enklare uppgift framför sig. Man spelar på hemmais vilken är en klar fördel, TAIF har varit klart sämre på bortaplan och gjort väldigt lite mål. Vi får väl se vad som händer, JAG blir iaf överraskad om TAIF klarar det.
håller med dej där lassemaja....att hade vi haft asplöven hemma då hade jag inte varigt orolig...men men de är bara o vänta o se......om de blir lakers pop eller khk pop till hösten
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
Jag kan inte se annat än att det skulle vara en större sensation om TAIF inte går upp. Det blir vinst med minst 5 puckar och det klarar inte Örebro mot Huddinge.
Lakersfan_03 wrote:Älskar när avundsjuka bönder kommer med pop , på vilket sätt är vi poplag tycker du?.
på det sättet att vi varit i allsvenskan ända sen 03 ?
Hehe ja...visst kan jag också tycka att Lakers var ett poplag...för en 6-7 år sedan...
Huddinge har ju tyvär stoppat in skridskorna i källaren.. förlorar man hemma mot Asplöven med 4-5 efter att de stått 4 - 0 så
men de lyckades ju vinna mot valbo iaf .
Huddinge vill och kommer att gå på mer i matchen mot Örebro, vilket jag också hoppas, eftersom det finns en tjomme som pumpar in pengar likt Percy i Örebro och därför tror jag att det inte är något man gillar rent allmänt. Sedan vill kanske Huddinge även ha Örebro i sin serie nästa säsong.
kan det bli så här att om nu Taif blir 2a i serien så ska de inte gå upp igentligen, men som det har varit de senaste åren så är det ju lag i HA som inte klarar av elitlicensen kommer då Taif gå upp på deras bekostnad?
Känns som att folk som grattar TAIF till en allsvensk plats redan nu gör det enbart för att kunna pissa lite extra på oss om det inte går vägen. Jag har svårt att se att TAIF får någon som helst hjälp av Huddinge, nä ska det gå vägen måste det ske av egen kraft och man måste överträffa sig själva i anfallsväg.
Kan inte på stå att jag tycker skit om varken Troja elr Tingsryd,för den skull behöver man ju inte gilla dom...Men tänk vilket djävla drag det skulle bli om nu Tingsryd kunde fixa biljetten till HA Gisses vad det skulle pratas hockey i stugorna...Tidningar får lägga in extra blad etc etc.Grädden på moset är ju vad det skulle inbringa i pengar för klubbarna Lycka till på torsdag Tingsryd!Blir till att titta på LG sports