Lite för bra för att vara sant.
Troja har 4 centrar klara, men frågan är om han stannar i Lakers eller provar Elitserien.
Ryktas ju att han fått kontraktsförslag från Lakers men inte vill skriva på...?!
Hahaha, ja den satt ju som en smäck. Tyvärr var det för många parametrar som inte stämmde i denna lilla april-tråd för att jag skulle falla fullt ut. Tänkte att antingen försöker dessa tre herrar att med mig skämta aprilo, eller har någon utomstående lyckats att lura dessa herrar å de grövsta.
Ni skulle tagit nån annan, så kanske det hade blivit än mer liv i luckan, typ Gurra eller Fimpen. Rosén var för osannolikt!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Slimi wrote:tycker inte man borde starta en tråd och skriva att en av våra egna spelare är en svikare när inte äns något är klart.. men det är bara min åsikt.
måste väl se lite sannolikt ut .
Rosen var klockrent eftersom ämnet varit uppe före
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Enligt tche:s blogg så är du den okunnigaste lakejen på hela forumet efter detta.
Tänk så bitter en tomte kan bli när han blir grundlurad den 1:e April.
Haha , vem går på ett aprilskämt om det står '' Rosen klar för troja '' ? INGEN.
Ett aprilskämt som Robban säkert tar med en nypa salt , lika roligt och se är att på bloggen så gick man på det =).
ännu roligare är att man tror att jag dessutom är moderator .
Oj va kul att att göra troja besvikna en tredje gång.
1a gången när vi skickade ner dem till 1an..
2a gången när vi slog ut dem i playoff ( SANDSTRÖM ÄR VÅR IDOL )
3e gången när man på fullaste allvar tror rosen ens VILL gå till troja.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
ryktas att troja ska ta samarbeta med en eliteserieklubb när de gäller målvakter, lär ju vara HV, så då lär säkert Bengtsberg lira ngr matcher i trojas dress...
Slimi wrote:ryktas att troja ska ta samarbeta med en eliteserieklubb när de gäller målvakter, lär ju vara HV, så då lär säkert Bengtsberg lira ngr matcher i trojas dress...
Det låter som en riktigt bra lösning för både Troja och för Bengtsberg.
Troja får en riktigt bra målvakt och Bengtsberg kommer till en klubb där han säkert får mycket speltid.
Det unnar jag honom, även om det kommer se fånigt ut att se honom i tomtedräkt.
Slimi wrote:ryktas att troja ska ta samarbeta med en eliteserieklubb när de gäller målvakter, lär ju vara HV, så då lär säkert Bengtsberg lira ngr matcher i trojas dress...
Per Carlsson wrote:Ännu ett puckat inlägg av pedda.
Jag ser hellre Fasth.
Var nog inte riktigt det Per menade Pedda
Tycker det skulle vara synd att se Bengtsberg i Troja nästa säsong. Men å andra sidan vill jag ALDRIG mer ha lånade målvakter till Växjö! Och visst, det märks tydligt att tomtarna vill vara som oss