fler o fler säkra källor säger att Robert är påväg till Troja. fattar inte hur man redan kan ha skrivit kontrakt med tanke på pågående kvalserie.
DÅLIG STIL
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 skrev:fler o fler säkra källor säger att Robert är påväg till Troja. fattar inte hur man redan kan ha skrivit kontrakt med tanke på pågående kvalserie. DÅLIG STIL
Och jag har hört att Linder ska bilda backpar med Lidström i Detroit nästa säsong...
serra skrev:Lakerfan..du kan väl namnge några av dina säkra källor? Eller går du efter dagens datum..
en person som har kontakt med Rosen himself. och vore man inte förbannad kanske man hade hållt käft.
Jag tänker då busvissla när han träder in i troja tröjan.
men ''de riktiga'' lakejerna lär väl hylla honom ändå. HELL NO
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag har inget emot Troja, men det känns ju som ett mycket konstigt val av Rosén (om detta mot förmodan skulle vara sant), och i så fall samtidigt frågasätter jag hans agent. Med tanke på Roséns utveckling, ålder m.m, så ifrågasätter man ju hans visioner med sin hockey om han skulle gå från Lakers till lokalkonkurrenten i samma serie????? Målsättningen för han borde ju vara ett elitseriekontrakt eller stanna med ES-option. Känns inte riktigt som rätt kurs för nån som satsar.....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Förstår inte heller vad man tänker med när man tar något sådant beslut. jag
kan inte tänka mig att Troja satsar högre än lakers nästa år.
kan inte tänka mig att Rosen inte skulle få speltid i VLH nästa säsong..
Kan inte tänka mig att han är missnöjd med årets speltid?.
jag hoppas Tsche har rätt men det tvivlar jag på , Inte undra på varför trojasupportrarna hyllade honom när han gick förbi trojaklacken i lakerdome.
Hoppas på en bättre ersättare en med hjärta
Har ringt runt till mina källor för att få en bekräftelse och faktum är att allt pekar på att 03 och serra har rätt,Rosen och troja vill inte att det bekräftas förrän efter KS är färdigspelad enl,min källa.
Får han mer pengar kan man fråga sig? Jag vill gärna höra hans motivering till det eventuella klubbytet! Men jag antar att en sådan kommer tids nog. Tråkigt om det stämmer. Om det stämmer så tack och adjö!
Har svårt att tro på detta med tanke på att Trojas centersida redan är fylld! Men om detta är sant tackar man ju inte nej !
Som Lakersfan_03 sa, Robert Rosen fick hyllningar av troja klacken efter play-off matchen i Växjö och det hör ju inte till vanligheterna
Riktigt korkat måste jag säga och inte ett dugg roligt..
Den enda anledningen till att Robban skulle gå till Troja är om han fått nån inside info om att ekonomin i Lakers är så illa ställd att föreningen inte finns kvar till nästa säsong(läs: Stora sponsorer kanske har dragit sig ur i kärva tider och ta 300 kr för en sittplats i lakerdome känns nästan som ett dödsryck)