Inte så många som vet vad det betyder plus att det finns flera möjliga översättningar. Så det är helt ok att skriva det om man håller på Lakers. Om man är supporter till annat lag, ex Rögle så får man inte skriva "Wanker" o.d. Var det ett oanständigt ord som fick dig utsparkad från A.I.A:s forum?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Får Lakers stopp på Abbottarna och Bengtsberg fortsätter storspela
så har man nog en bra chans.
Tycker inte illa om Rögle men visst hoppas man på matcher mellan Troja-Rögle igen nästa säsong...
Fredrik R wrote:Snart dags för match då, 2 timmar kvar.
Det är som Gunnar Persson säger till kvp: "vi har mest att förlora".
Framåt Lakers, känn ingen press.
Jag räknar också med att det låter likadant idag på västra stå som det gjorde mot Almtuna i tisdags. Det är grabbarna på isen verkligen väl värda.
ALLA TILL LAKERDOOME!
Låter likadant.....?? Stackars läjkers spelarna som får stå ut med eran förbaskade Afrikanska bongotrumma!! Tror du på fullt allvar att spelarna gillar detta? Pinsamt.....
perry2 wrote:Varför är det ej fullsatt?
700 platser tomma
Perry min vän.........I popcorn staden har det aldrig funnits hockeykultur.
Är det inte fullsatt ikväll när det är fin fint besök, så kommer det aldrig att bli det. Många stannar nog hemma för att slippa huvudvärken från deras bongotrumma. Dessutom är ca 500 personer i hallen från Rögle!!
Herr Oberst wrote:Med tanke på usel matchen är så förstår jag att det inte är mer folk. Jag som trodde kvalserien var krig, blod, svett och stridsvrål.
300-325 kr för sittplatserna är orsaken att det inte är fullsatt
700 platser tomma
Är det inte fullsatt ikväll när det är fin fint besök, så kommer det aldrig att bli det. Många stannar nog hemma för att slippa huvudvärken från deras bongotrumma. Dessutom är ca 500 personer i hallen från Rögle!!
Kalla besöket vad du vill men kom för fan inte dragandes med ert jävla snack om "kultur". I Växjö finns det lika mycket"kultur" som i Ängelholm. Förklara gärna vad "kultur" är om du kan.
700 platser tomma
Föresten kan ni ha eran "kultur" i Skåne för er själva, 3-2.
700 platser tomma
Kalla besöket vad du vill men kom för fan inte dragandes med ert jävla snack om "kultur". I Växjö finns det lika mycket"kultur" som i Ängelholm. Förklara gärna vad "kultur" är om du kan.
Hehe.....humor på toppnivå!! Du har räddat min kväll.
Hur var det med att det är mycket större skillnad i elitserien än allsvenskan ?. '' efter att ha sett Växjö - Almtuna är jag inte rädd att möta växjö m.m'' kunde man läsa av rögle folk.
Kvalserien är ett helvete för ES lagen , efter vad jag såg ikväll går rögle inte upp
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö