Malul wrote:helt tokgalet att informationen brustit när det gäller 800:- för de som haft sittplatsabonnemang.når detta budskap ut kommer vi bli över 3000!
Ja skulle precis nämna detta! Så tar det en gång till:
OM man har haft SITTPLATSABONNEMANG så får man 5 matcher för 800kr, sen kostar varje LÖSBILJETT 300kr, därför är det inte någon rabatt utan ska man säkra sin plats på alla 5 matcher så kostar det 1500kr
Så ni som har haft abonnemang innan kan bara höra med Lakers och punga in 800kr för varje plats!
Svartvadet wrote:Ja skulle precis nämna detta! Så tar det en gång till:
OM man har haft SITTPLATSABONNEMANG så får man 5 matcher för 800kr, sen kostar varje LÖSBILJETT 300kr, därför är det inte någon rabatt utan ska man säkra sin plats på alla 5 matcher så kostar det 1500kr
Så ni som har haft abonnemang innan kan bara höra med Lakers och punga in 800kr för varje plats!
Är jag trög men 800 spänn för 5 matcher tycker jag man kan kalla rabatt.. Rätt kraftig sådan dessutom!
med tanke på detta prisläge och mitten av månaden och de flesta har eventuellt taskigt med dollares i plånboken så kommer nog inte mer än 1500 pers på fredag om ens så mycket men ja kommer gå å ställa mig på min plats på VS iallafall
Lindab Arena wrote:Tackar för infon PutteA
Förstår inte allt hat här inne mot Micke Gath, mer hyvens kille på en is får man leta efter Får hoppas han håller sig ifrån utv båset på fredag bara.
//Lindab
Inget konstigt alls, så fort pucken studsar lite snett för rögles del så måste fjollan fram till domaren nästa avblåsning och tugga i 5 minuter vilket blir tröttsamt efter 10:e gången. Trycka in målvakt med pucken blockerad plus hjälp av två till är oxå en GathSpecial och det efterföljs oxå gärna av lite extra tugg om att det gick helt rätt til även fast han varit offside i målgården i en kvart. Lite sånt där småplock... sen att han ser ut som en skäggig bäbis hjälper inte heller till .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Lindab Arena wrote:Tackar för infon PutteA
Förstår inte allt hat här inne mot Micke Gath, mer hyvens kille på en is får man leta efter Får hoppas han håller sig ifrån utv båset på fredag bara.
//Lindab
Inget konstigt alls, så fort pucken studsar lite snett för rögles del så måste fjollan fram till domaren nästa avblåsning och tugga i 5 minuter vilket blir tröttsamt efter 10:e gången. Trycka in målvakt med pucken blockerad plus hjälp av två till är oxå en GathSpecial och det efterföljs oxå gärna av lite extra tugg om att det gick helt rätt til även fast han varit offside i målgården i en kvart. Lite sånt där småplock... sen att han ser ut som en skäggig bäbis hjälper inte heller till .
Ironi är kanske inte din starkaste sida eller?
Hur som helst, gillar faktiskt attitydspelare , lite av hockyns tjusning.
Nu e fan råttet mågat
Micke Gath är en stor förvuxen bebis som kan vara väldigt nyttig för RBK, men också lika onyttig när han sätter bebissidan till. Annars är han väl den typen av attitydspelare som man gillar när han spelar i rätt lag om man säger så. Fel lag så hatar man honom. Vi har Hedman, hatad av många!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Sedan kan ju Gath göra mål dessutom och då även sätta myror i huvet på folk som t.ex hela MIF och Cibak i SSK för att bara nämna några...Medans Hedman bara själv blir utvisad, inte kan spela hockey samt är totalt ofarlig...men det kanske bara är små detaljer ?
Och Fete,långsamma "tuffa" transan Macnevin spelar inte för han har en audition till hollywoodsåpan " Hur man kastar sig som en liten fjolla samtidigt som man låtsas vara tuff transa..."
Gath spelar inte på fredag pga mens. K. Jönsson har åxå mens men är ombytt på bänken
O fan, visste inte det.
Dom lär dock inte behövas eftersom abbots parkerar i eran zon på fredag. Hoppas ni har bra speed i era backar för det går undan när dom sätter fart....
Hahaha, ja du, ska vi prata skådespelare min vän, så är vi tillbaka hos fröken Gath igen. När jag bevittnade Timrå - Rögle så var Gaths försök till hollywood tricks ofantligt många. Lyckades dock bara lura domaren en gång, övriga försök var domarens svar en löjjans skak på huvudet.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
friberg wrote:med tanke på detta prisläge och mitten av månaden och de flesta har eventuellt taskigt med dollares i plånboken så kommer nog inte mer än 1500 pers på fredag om ens så mycket men ja kommer gå å ställa mig på min plats på VS iallafall
Du verkar ha koll på läget..eller nåt
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Hatapopcornssupportrar wrote:Och Fete,långsamma "tuffa" transan Macnevin spelar inte för han har en audition till hollywoodsåpan " Hur man kastar sig som en liten fjolla samtidigt som man låtsas vara tuff transa..."
Den fete långsamme fixade till sig 42 poäng , mer poäng än lille Kenny i allsvenskan förra säsongen
Bara jag som tycker att der är så jävla uselt av lakers att ta 140 för ståplats. Dom kan ju inte höja priset med mer än 50 %.
Är det tacken för att man har stöttat dom en hel säsong att behöva betala mer än man har råd med sjukt uselt.
pitos wrote:Bara jag som tycker att der är så jävla uselt av lakers att ta 140 för ståplats. Dom kan ju inte höja priset med mer än 50 %.
Är det tacken för att man har stöttat dom en hel säsong att behöva betala mer än man har råd med sjukt uselt.
finns redan en tråd om detta!
pitos wrote:Bara jag som tycker att der är så jävla uselt av lakers att ta 140 för ståplats. Dom kan ju inte höja priset med mer än 50 %.
Köp alla matcherna då i ett paket, för bara 100 kr matchen!!