PO 2:3 Växjö Lakers - Almtuna IS
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ett stort GRATTIS!
Ett stort grattis till segern över mitt Almtuna. Lycka till i Kvalserien nu.
Vi pressade i alla fall er till tre matcher och ett avgörande först i slutet. Vårt lag har gjort det väldigt bra sett över hela säsongen och skaffade sig lite erfarenheter nu.
Se nu till att knäppa några av de andra lagen på näsan i kvalserien.
Vi pressade i alla fall er till tre matcher och ett avgörande först i slutet. Vårt lag har gjort det väldigt bra sett över hela säsongen och skaffade sig lite erfarenheter nu.
Se nu till att knäppa några av de andra lagen på näsan i kvalserien.
Som jag anade.
[quote="Piggelin"]Tyvärr blir det mindre folk ikväll än igår. Max. 2500 pers. Hur fan tänker folk?
Det är ju ikväll det avgörs, och då skall man väl vara på plats i Domen, inte sitta hemma i soffan.
Förhoppningsvis får vi som är där uppleva något historiskt, om inte så skall vi tacka laget för denna säsongen som totalt sett är mycket bra genomförd.
Kvalseriespel vore en oerhörd bonus både ekonomiskt och sportsligt.
Låtom oss bedja. [/quote]
[quote="Piggelin"]Tyvärr blir det mindre folk ikväll än igår. Max. 2500 pers. Hur fan tänker folk?
Det är ju ikväll det avgörs, och då skall man väl vara på plats i Domen, inte sitta hemma i soffan.
Förhoppningsvis får vi som är där uppleva något historiskt, om inte så skall vi tacka laget för denna säsongen som totalt sett är mycket bra genomförd.
Kvalseriespel vore en oerhörd bonus både ekonomiskt och sportsligt.
Låtom oss bedja. [/quote]
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!