2 matcher... ja jisses colby genoway kissade väl på sig såklart.
Ja visst är det ett lustigt fenomen, domarna kan i princip sabotera en match fullständigt och ändå kan han absolut inte vara någon som helst influens till att ett lag kan forlora en match... så fort man knystar om domarens insats så är man patetisk som gnäller på domaren för att " det jämnar alltid ut sig" ... skitsnack ! Finns en anledning till att det blir en visselorkan emellanåt
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Tycker två saker om Basses incident. Onödig tuppfäktning men straffet som Clowndomaren och disciplinnämnden kommer fram till är horribelt. Men med en så jävla usel domare kan man verkligen inte bli förvånad. Fler av den sorten så är sporten vi älskar illa ute, väldigt illa ute.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Stoffe wrote:Kanske göra ett nytt försöka att köra i gång klacken en kvart innan nedsläpp???
KOM IGEN LAKERS
Det tråkiga är att det sällan är så pass många deltagare i klacken vid den tidpunkten, Sen spelas det ju musik till förbannelse och volymen dödar ju allt som kommer ifrån VS
Men är det mycket folk så är det ju klart vi drar igång
Man kan ju hoppas att det blir mycket folk men inget jag tror på. så tråkiga som folket är i växjö just nu så lär det inte bli mycket mer än 2000 mot Mariestad. gör vi vårat på läktaren garanterar jag att spelarna gör sitt på isen. så länge vi tar 3 poäng på lördag skiter jag i hur vi gör det
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag tycker disciplinnämnden blivit klasser bättre sedan Cecilia Hager tagit över. Vad the gäller avstängningen av The Bass hade en match räckt, men två matcher är inget justitiemord som vissa försöker utmåla det till.
Lakersfan_03 wrote:Man kan ju hoppas att det blir mycket folk men inget jag tror på. så tråkiga som folket är i växjö just nu så lär det inte bli mycket mer än 2000 mot Mariestad. gör vi vårat på läktaren garanterar jag att spelarna gör sitt på isen. så länge vi tar 3 poäng på lördag skiter jag i hur vi gör det
Så tråkiga som lakers är nu är det fan konsigt att nån kommer
Är det nån mer än jag som inser att vi MÅSTE vinna de 3 matcherna som återstår för att ha en chans att ta 5:e platsen? Allt för att undvika att hamna på en 6:e plats och därmed få möta Mora i PO1..
KalleB wrote:
Så tråkiga som lakers är nu är det fan konsigt att nån kommer
En supporter ställer upp för sitt lag i både medgång och motgång ,tyvärr finns det många medgångsupportrar som vill var med och glänsa när det går bra men i motgång då kommer det bara klagomål.
Helt rätt, Alfax. Det finns supportrar och så finns det medgångssupportrar.
Jag skulle aldrig komma på tanken att stanna hemma bara för att Lakers har förlorat några matcher. Det gör ju dom flesta lag någon gång.
Det är ju det som är spänningen med idrott, du vet inte på förhand hur det kommer att gå.
I morgon gäller det Mariestad, och då djävlar tänder vi till.
Ses på Poseidon innan matchen.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Jag kommer kanske inte imorgon då jag mår allmänt kass just nu med feber o skit, håll utkik i denna tråden för jag slumpar eventuellt bort biljetten på förmiddagden imorgon isåfall.
Dave wrote:Är det nån mer än jag som inser att vi MÅSTE vinna de 3 matcherna som återstår för att ha en chans att ta 5:e platsen? Allt för att undvika att hamna på en 6:e plats och därmed få möta Mora i PO1..
vi måste vinna alla 3 om vi ska komam femma. ikväll förlorar Almtuna sen förlorar man även hemma mot Leksand. så vi har chans.
möter vi mora i PO1 kan vi nog säga godnatt lika fort.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö