Om ngn här inne skulle säga till mig att Troja skulle ha fler segrar (3poäng) än oss efter 42 omgångar så skulle jag svara NO Way!
Faktum mina vänner är att Troja har vunnit 20 matcher under ordinarie tid medans vårat lag Lakers lyckats med 19 vinster.
Lakers räddning nu tror jag är att Troja och MIF skall göra upp i omg 44.
samtidigt måste vi då vinna minst 1 match under förutsättning att de vinner sina resterande matcher.
Herr Oberst wrote:Detta är ju inget skitsnack utan enbart sanning.
3 poäng mindre, än så länge
20 matcher vunna mot era 19
3-0 i inbördes möte.
Bara en tidsfråga innan Troja går om.
Nog med offtopic, fram med skitsnacket nu.
2-1 var det väl iofs, fast vi har inte blivit nollade Betydligt mindre smickrande statistik för tröja dock om man går tillbaka. Ska dom gå om nån gång får dom jobba hårt. Så hårt behöver Mif nog inte jobba för att gå om er. Som väntat går inte att ha en arena stort som ett kök i elitserien
Last edited by Niles on 16 February 2009, 14:19, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Yunix66 wrote:mm ni ska vara glada att vi skänkte bort en poäng till er senast.
Skänkte bort??
Hade ni inte haft Andreas Andersson i målet så hade vi nog vunnit med 4-2 ungefär!
Löjligt med sådana kommentarer! Vi kan lika gärna påstå Troja hade vunnit om inte Fasth stått när ni vann med 3-0...Ingen vet hur de hade slutat med Bengtsberg i målet, han hade kunnat göra en lika bra match som Viktor eller sämre!
Man ställer alltid upp med bästa laget för dagen....
Japp, så är det röd-vit. Det bästa laget är alltid det man har att tillgå, oavsett vad som finns på skade eller sjukdomslistan. Om OM hade funnits hade både vi Troja och resten av HA varit i ES för längesen, och då hade Evertsson varit förbundskapten och Snus-jerry hade varit ny förbundsordförande. Anders Öman hade troligtvis ägt hela ES, och Morgan Johansson, Per Claesson, Niklas Johansson och Wolmer Edqvist hade fått döma curling resten av livet......., faaaan att inte OM finns...
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Yunix66 wrote:mm ni ska vara glada att vi skänkte bort en poäng till er senast.
Skänkte bort??
Hade ni inte haft Andreas Andersson i målet så hade vi nog vunnit med 4-2 ungefär!
Löjligt med sådana kommentarer! Vi kan lika gärna påstå Troja hade vunnit om inte Fasth stått när ni vann med 3-0...Ingen vet hur de hade slutat med Bengtsberg i målet, han hade kunnat göra en lika bra match som Viktor eller sämre!
Man ställer alltid upp med bästa laget för dagen....