tack för de Lalin......någon som kanske tror mej lite kanske kanske......man få väl ändra nick här tror jag ...de går nog inte annars här de spelar ju ingen större roll vad man skriver
Markusson och Åhsberg deltog inte i dagens träning.
Ryktesvägen har jag hört att dom kanske är borta resten av säsongen.
Någon som har lite bättre information?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Piggelin wrote:Markusson och Åhsberg deltog inte i dagens träning. Ryktesvägen har jag hört att dom kanske är borta resten av säsongen. Någon som har lite bättre information?
Som jag skrev i en annan post tidigare så tror dom att Åhsberg blir borta i ca 2 veckor med tveksam comeback mot Mora. Markusson förvånar mig inte ett smack.
Sittplats har varit fullt tidigare. Första gången sittplats var slutsålt (enligt webbiljett-sidan) var för omkring två veckor sedan har jag för mig. Nu finns det även lediga ståplatsbiljetter på bortastå, men förmodligen inte länge till.
Snart är det dax för det avgörande slaget om Kronoberg.
Troja fick sig en rejäl tempohöjare i gårdagens match mot AIK, bara att fortsätta och snurra runt Lakersspelarna som förhoppningsvis är lite trögstadade efter några dagars vila.
Ante spelade härligt lugnt och stabilt mot AIK, ger en trygghet för backarna.
1-a linen är het,
2-a linen är glödhet
3-e linen gör alltid ett bra jobb och 4-e sliter och tröttar ut det mesta.
Detta kommer att bli en riktigt bra match och stämningen behöver man inte ens fundera på.. kommer att vara kaotiskt.
Smart av TV4sport att inte visa denna ointressanta match.
Troja avgör en bit in i andra perioden och hyllas sedan resten av kvällen/natten.
Tyvärr Lakejer, imorgon förlorar ni slaget om Kronoberg.
pedda wrote:Det gör vi inte för vi är glödheta på hemmaplan
glödheta ..?? tog du inte i lite nu...ni förlorade ju mot västerås..visst ni är bra de är ingen snack om den saken när ni spela bra men nu ha ni inte gjort de så de återstår ju o se i morgon
Lakers förstärker? Med Matti Aho , finns en möjlighet att han lirar imorgon om papper med mera blir klart. Det ska bli spännande att se om detta blir givande men Evertsson har visat fingertoppskänsla tidigare och särkilt när det gäller tidigare bänkade spelare typ Weinstock.
Inte nog med att det är tokderby imorgon, utan denna match är grymt viktig för båda lagen gällande tabellen och målsättning... fy fan detta känns viktigare än någonsin .
FORZA LAKERS!!!!!!!!!!!!!!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
oroa er inte förfan ,det blir lapp på luckan hur många som helst man känner har inte ens köpt biljett än. och kommer stå tidigt utanför lakerdome.
det blir fullsatt garanterat
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:oroa er inte förfan ,det blir lapp på luckan hur många som helst man känner har inte ens köpt biljett än. och kommer stå tidigt utanför lakerdome. det blir fullsatt garanterat
Varför chansa och stå utanför när man kan köpa den långt innan match???Det kan ta slut!