Det håller på att produceras för fulla muggar i tomteverkstan kan jag säga. Det som e tråkigt i er hall e ju att inte klackerna hör varandra ett skit. Malul vi funderar faktiskt på att utveckla det där lite nu eftersom det är en självklarhet från de alla flesta . Däremot ryktas det att Carl och nån till ska dansa vid jävulens bord innan matchen den 30e?
En jävla massa bönder kan ni ju inte köra. Speciellt inte när största delen av LL kommer ifrån Lenhovda och andra små fjolliga bondhålor. Dom flesta Växjö-bor valde lag långt innan Lakers fanns dvs dom hejar på TAIF eller Troja.
CrossChecking wrote:En jävla massa bönder kan ni ju inte köra. Speciellt inte när största delen av LL kommer ifrån Lenhovda och andra små fjolliga bondhålor. Dom flesta Växjö-bor valde lag långt innan Lakers fanns dvs dom hejar på TAIF eller Troja.
haha när ni ändå funnits längre och inte har högre publiksnitt borde ni ju skämmas ..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
CrossChecking wrote:En jävla massa bönder kan ni ju inte köra. Speciellt inte när största delen av LL kommer ifrån Lenhovda och andra små fjolliga bondhålor. Dom flesta Växjö-bor valde lag långt innan Lakers fanns dvs dom hejar på TAIF eller Troja.
haha när ni ändå funnits längre och inte har högre publiksnitt borde ni ju skämmas ..
Omg din pajas...Räkna ut snittet på hur många % i Ljungby kommun som går på hockey och räkna sedan ut hur många % av Växjö kommun som gör det. Så kan du lägga ner den diskussionen sen ellerhur? Kom med nått med lite substans i om du ändå ska ge dej in i det...
Piggelin wrote:CrossChecking, lägg ner dom jämförelserna.
Hur många bor det i New York och hur många går på hockey? Det måste ju vara värdelöst intresse i NY.
Bara för att ni kallar er för Lakers behöver du inte dra in staterna i diskussionen. Det är en jävla skillnad på Amerikat och Sverige i dessa sammanhangen. Så det är nog du som ska lägga ner de jämförelserna? Förövrigt var det en ifrån ditt eget släkte som drog igång snacket om publiksiffror längre upp i tråden, vilket även du borde se?
Mer, Mer! Inga fler som har liknande inlägg som Lalin och komma med? Jag bara väntade på dom, det tog 20min...Haha! Som vanligt här inne så kommer ni med otroligt korkade inlägg när ordförrådet inte räcker till.
Piggelin wrote:CrossChecking, lägg ner dom jämförelserna.
Hur många bor det i New York och hur många går på hockey? Det måste ju vara värdelöst intresse i NY.
Dålig jämförelse..För det första är hockey ingen stor sport i USA och för det andra har NY Rangers haft slutsålt varenda match i 4 år nu!
Omg din pajas...Räkna ut snittet på hur många % i Ljungby kommun som går på hockey och räkna sedan ut hur många % av Växjö kommun som gör det. Så kan du lägga ner den diskussionen sen ellerhur? Kom med nått med lite substans i om du ändå ska ge dej in i det...
Vänta lite nu crosschecking. Om nu halva Växjö hejar på Troja så borde ju ert publiksnitt vara än högre. Vi skall väl bara räkna % på folk från Lenhovda och andra små byhålor och då är ju vårt snitt förbannat bra.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.