Varför har inte Jesper skrivit på kontrakt? dom ska väl inte bryta Lindgren/Danielsson? som har kompletterat varandra på detta fina sätt så vi fått allsvenskt lag
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Räven wrote:Jag tror att det går att ersätta Jesper ganska lätt med en ass.tränare från de egna leden. Ska jag vara ärlig så kommer jag inte att sakna honom.
Egna leden? Jesper är väl från de egna leden (infödd Växjöbo) om jag inte misminner mej?
Jo jo, du har helt rätt, han är helt klart från de egna leden. Jag råkar bara tillhöra de som kanske inte tyckt att han tillfört så fantastiskt mycket varken som spelare eller ass.tränare. Därför tror jag att man kan hitta en bättre ass.tränare i de egna leden än Jesper.
Okey, jag kan givetvis ha fel och det får vi hoppas. Men alla kan inte tycka att alla är bra, någon måste få ha en annan åsikt och det råkar jag ha. Det är dock inget som vi behöver hänga upp oss på.
Fantomen: Detta är inget påhopp, för i så fall skulle man inte få tycka en endaste gång om hur en spelare har spelat. Jag skulle aldrig angripa någon som person, vilket jag tyvärr blev på andra forum förra året.
Nä, som tränare skulle jag få det svårt, så det är inget för mig, inte i hockey i allafall.