Jasså var det din kristallkula jag hade när den visade att det skulle bli 3-3 idag mot västerås Hur som helst. tror nog att vi kommer ha tre bra målvakter när det drar ihop sig efter jul
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag tycker detta är ett bra alternativ i väntan på en mer permanent lösning. Bengtsberg har spelat match eller suttit på bänken fem dagar i rad och varit på resande fot väldigt många timmar. Han borde vara helt slut nu. Att låta honom stå även på söndag tror jag inte hade varit så lyckat.
Nihlstorp tror jag blir kanon för er. Oerhört målmedveten målvakt med stor talang.
Som ni kanske har uppmärksamat så står Rögle snart med tre friska målvakter av elitserieklass. Så även om Nihlstorp kanske inte stannar länge så finns det ytterligare alternativ.
Känns rätt faktiskt. Han kommer iof sig tillbaka efter skada och det återstår att se hur ringrostig han är. Men Nihlstorp hade högst räddningsprocent i AS förra säsongen och han är garanterat sugen på att prestera för att kunna återta sin plats i ES.
Mygel wrote:Nihlstorp tror jag blir kanon för er. Oerhört målmedveten målvakt med stor talang.
Som ni kanske har uppmärksamat så står Rögle snart med tre friska målvakter av elitserieklass. Så även om Nihlstorp kanske inte stannar länge så finns det ytterligare alternativ.
med tanke på att vi har Fasth borta hela säsongen så vore det ypperligt att låna en målvakt utav er resten utav säsongen. det blir dyrt med 3 målvakter.
om jag själv gissar så blir det nog att Penker är första målis hos er och Nihlstorp tar ni som nr 2.
Mylliniemi tror jag RBK kan vara villiga att låna inte torpet
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
man får väl önska Nihlstorp välkommen och lycka till hos oss senkänns det ju rätt roligt att just Rögle lånar ut en målis till oss i Lakers vilket kanske SVIDER extra mycket i ögonen på vissa Röglesupportrar
friberg wrote:man får väl önska Nihlstorp välkommen och lycka till hos oss senkänns det ju rätt roligt att just Rögle lånar ut en målis till oss i Lakers vilket kanske SVIDER extra mycket i ögonen på vissa Röglesupportrar
Svider inte ett dugg. Har inte hört någon uttala sig negativt om denna utlåning.
Kan väl inte vara negativt för röglesupportrarna i detta läget. deras målvakt fär matchträning å när han är redo för spel i högre ligan tar dom tillbaka han. Grattis både Lakers å Rögle i detta läget.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
friberg wrote:man får väl önska Nihlstorp välkommen och lycka till hos oss senkänns det ju rätt roligt att just Rögle lånar ut en målis till oss i Lakers vilket kanske SVIDER extra mycket i ögonen på vissa Röglesupportrar
Svider inte ett dugg. Har inte hört någon uttala sig negativt om denna utlåning.
hade inte förstått om det sved , vi är ju lixom inte ens konkurrenter knappt längre. vi spelar på 2 helt olika nivåer. det här tjänar rögle på lika mycket som lakers
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Varför skulle det svida? Som sagts innan, Rögle supportar har ingen speciella känslor gentemot Växjö. Ni är fortfarande "nya" för en del av oss.
Annars är det en kanonlösning för oss. Vår andra målis matchas in i form igen i ett av topplagen i HA. Kan ni sen ta Mylli eller Torpet under resten av säsongen så har vi en perfekt lösning för alla.