Kevin Marsch ska tydligen haft mest betalt förra säsongen och var inte 1:a center utan forward tätt följt av Karjalainen som grindpojk . Så jag frågar igen ÄR lundbohm den högst betalde spelaren i truppen?
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Tänk om det alltid vore så att den att den bäst betalde forwarden "alltid" gör mest poäng. Sen poäng av resterande forwards efter lönekuvert. Vad enkelt
Men det är klart. När serien summeras då kommer domen. Man ska givetvis ha höga krav beträffande poäng levererade av en bra betald spelare.
C70, du och dina onyanserade korståg. Det är inte bara att kasta ut folk för dom bara varit hyfsade och tro att man slipper ifrån hela lönekakan och kan lägga detta på nån annan som kan bli sämre. Lakers har inga pengar att lägga på spelare som lämnar klubben. Byxa du upp med lite kulor och gå till sportchefen.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Man kan ju hoppas att Bohmb har ett samvete och ett uns av en ryggrad och själv säger upp kontraktet för så här poängskralt kan det inte få fortsätta. Bohmb är här för att leverera, för att sticka ut i mängden och för att märkas i positiv bemärkning på isen.
Inte något av dessa tre kriterier har uppnåtts.
Nyanserat nog?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Känns kanske dags för ett skifte i 5:orna???? Varför inte testa Lundbohm i hop med Markusson och Purre, och låta Lindhagen spela lite med Hedman och Åhsberg? Känns som om David behöver lite nytt blod för att kanske komma i gång. För nog FAN kan han bättre än det här.
Stoffe wrote:För nog FAN kan han bättre än det här.
Det råder delade meningar om det...
Jag är säker på att han kan mera än han visat/inte visat! Trodde det skulle lossna ordentligt efter Borås matchen. Men jag tror på att har man bara tillräckligt med tålamod så kommer det att lossna. Kan vara så att han helt enkelt behöver spela i ngn annan femma?!
Jag tycker de ska testa att köra David-Hedman och Carlsson det tror jag på.putte sliter nåt oehört och han är i bra form. sen åhsberg ihop med lindhagen och markusson de femmorna tror jag riktigt mycket på!
Vi måste prova något nytt för att bryta mönstret som det ser ut idag glimtar han bara till bitvis.. Händer ingenting då.....
Då ska jag nog ta mig en funderare till varför jag håller killen om ryggen
Ja den idén skriver jag under på Lillklonis.
Carlsson är dessutom bra i defensiven och i backcheckingen vilket behövs, för det ansvaret tar inte Lundbohm.
Per Carlsson wrote:Ja dom trivs, men dom producerar å andra sidan inget heller.
Nja Per!? Lindhagens line spelar inget PP därav har dom producerat mindre points! Men sanningen är att 5 mot 5 är dom nästan lika vassa som Von Rosen's line om du ser till den ack så viktiga +-statistiken!
Det som jag tycker är lite frustrerande är att det märks så tydligt att han har mycket i sig. När han väl åker skridsko så har en han ett gott driv i rören och känsliga handleder. Tyvärr visas detta för sällan.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Jag tycker att Mr. Lundbohm på sistonde har förbättrat sitt agerande på isen - men ligger ändock långt ifrån förväntad prestation. Han märks ju knappt på isen (i paritet med vad han är hitskeppad för). En utfyllnadsspelare, inget mer. Att han målar mot BHC och Mariestad är väl inte direkt något att skriva om i CV:t.
Jag hoppas att Chief Evert inser vilken flopp detta är och agerar därefter.
/T5$$
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
klart det gör Anders, så länge han kan producera mål mot de sämre lagen å vi vinner så är det kanon annars hade vi faan förlorat dem å det är inte bra.
Instämmer! Just nu ser jag bara Lundbohm som vilken medelmåtta som helst, att till och med Augustin hade gjort ett bättre jobb på den platsen.
Han varken ser ut som en, eller agerar som en ledande förste-center.
Nu har ju Lundbohm gett sig till känna att han inte var beredd på att HA höll så hög klass, att han då inte skulle gjort sig rättvisa på grund av det. Det är en sak. Men har Evertsson scoutat fel och haft för stora förväntningar på Lundbohm? Vad ska man skylla på?