var ska ni stå??

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

var ska ni stå??

Post by erok »

hoppas nu att ni i styrelsen för lakerslakejer och alla ni andra jobbar för att få invadera kortsidan till höst. Kan bli mäktiga tifon här på nätet.
hoppas ja kan få ser er spöa skiten av något lag i höst eller vår.
Om inte så följer ja er via burken och textv.
hur som hälst så onskar ja er alla en riktig skön vår ,sommar.när hösten kommer så flyttar ni in i ladan.
Last edited by erok on 15 April 2003, 18:55, edited 1 time in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Jag hoppas på kortsida, men det blir det nog inte.... :?
.....
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

mackan wrote:Jag hoppas på kortsida, men det blir det nog inte.... :?
Tycker Lakers Lakejer ska se till att få någon form av en egen sektion där vi står nu, där ser man ju hockeyn också 8)
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Vi står jäkligt bra där vi står. På kortsidan ser man ingenting. Den enda plats som skulle vara bättre är mitten av ståplats. Då är chansen större att vi får med hela sittplats i klappandet. Den delen som är längst ifrån oss är inte lika aktiv som den mitt emot oss.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Om vi skulle stå på kortsidan så skulle ju inte "Andra sidan..." funka längre... de enda som skulle svara skulle ju vara Vaktmästarna och Mermaidsen.. ;)

Nä, jag tycker åxå att vi står bra där vi gör...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

att ha lakejerna på en kort sida skulle innebära att vi skulle få stå på mermaid sidan, jag tror inte att polis och vakter vågar annat än att använda den bur man har byggt på den andra kortsidan under nästa säsong
törstens fiende
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Roger wrote:att ha lakejerna på en kort sida skulle innebära att vi skulle få stå på mermaid sidan, jag tror inte att polis och vakter vågar annat än att använda den bur man har byggt på den andra kortsidan under nästa säsong
Jag vill ha borta klacken på långsidan.. :!:
.....
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Jag håller med mackan. På långsidan låter bortaklacken som minst.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

PeR CaRLssOn wrote:Jag håller med mackan. På långsidan låter bortaklacken som minst.
Precis :D
Dom låter alldeles för mycket i buren, det är orättvist om vi tänker på klack-matcherna :P
.....
lampan
Forumentusiast

Post by lampan »

Vi ska stå där vi står men kan få dom som står jämte klacken att skrika och klappa oxå så vore det bra...
Har du stormat isen älskar du VLH
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

en alfax på lampan
törstens fiende
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Jag tycker att vi ska stå kvar där vi står ,men sen har jag en ide att vi gör en ungdomsklack ,där t.ex upp till 13 år får stå , där de får gemensamhetkänslan men samtidigt ser bra, dessa ungdomar ska lära sej att så här fungerar en klack som stöttar sitt lag i med och motgång ,då har vi gjort något gott socialt också .Är medveten om att föräldrarna ska känna trygghet när de lämnar sin telning där ,därför ska vi ha vakter där och där jag beredd att ta ett ansvar T.ex var 4; match .Är det någon som håller med mej??
Ingen match är spelad förrän den är slut!
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Du får en Alfax av mig Alfax!
Det är ingen dum idé!
Alla har rätt till min åsikt!
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Lakers Lakejer på kortsidan... klart bäst :!:

Varför skrika "ni på andra sidan" när man lätt kan byta till "ni på sittplats" eller "ni på ståplats"... LL på kortsidan och vi dominerar än mer :!:
sorren
Forumproffs

Post by sorren »

Håller faktiskt med anderzon men han glömde en!

"Hela hallen är ni klara", tror nog att det skulle kunna bli rätt bra drag med den efter de båda andra!
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Ska klacken kunna växa och bli stor så lär inte långsidan vara ett hett alternativ.
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Jag vill ändå kläcka ur mig en något självisk åsikt. Jag går i första hand på hockey för att se matchen, å i andra hand för att känna gemenskap och ha roligt i klacken, känna stämning mm. Skulle vi stå på kortsidan så påverkar det huvudanledningen till att jag går på hockey. Man ser jäkligt dåligt där. Ett nät är i vägen, den bortre buren är 70 m bort, vilket gör att det är svårt att se hur ev mål görs. Det sistnämnda passar även in på det målet närmast klacken. Bakifrån ser man mycket mindre. Från sidan får man en bättre vinkel.
Walle
Forumproffs

Post by Walle »

Då behöver jag inte stå kvar själv iallafall.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Nej,ni får sällskap av mej också ,jag vill se matchen.
Walle
Forumproffs

Post by Walle »

nu är vi tre kvar på långsidan
Nån mer som vill stå kvar?
Walle
Forumproffs

Post by Walle »

Inggenting i hela världen kan få mig att ställa mig på kortsidan i växjö ishall
Det var kul att lära känna er alla lakejer men om ni drar till kortsidan så får ni ha det så bra för vi syns nog inte mer
Lakej11
Forumproffs

Post by Lakej11 »

Walle wrote:Inggenting i hela världen kan få mig att ställa mig på kortsidan i växjö ishall
Det var kul att lära känna er alla lakejer men om ni drar till kortsidan så får ni ha det så bra för vi syns nog inte mer
Bra Walle då blir jag icke ensam.
Alltid Glad
norton
Forumamatör

Post by norton »

Jajamen, jag har inget emot att stanna på långsidan!
8)
väntan är ju så lång...
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

KLACKAR HÖR HEMMA PÅ KORTSIDOR :!:
.....
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Håller med dig Mackan!
fantomen
Forumamatör

Post by fantomen »

Mackan!

Klackar är FÖRVISADE till kortsidor eftersom man i många hallar reserverar de bästa platserna för dem med minst brinnande hockeyintresse!
Jag fattar noll av den här diskussionen! LL har ju bästa platsen i hallen! Om jag vore som ni skulle jag slåss med näbbar å klor för att få stanna kvar!
Fortsätter VLHs framgångsvåg och publiktrycket ökar eller om det blir en större renovering av hallen så kommer det att bli sittplatser på båda långsidorna, tror jag.
ALLSVENSKAN ÄR BAAAAAAAAAARA BÖRJAN!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Och den dagen det blir så med sittplatser på båda långsidorna ska jag sitta ,för jag vill se hockeyn.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

fantomen wrote:Mackan!

Klackar är FÖRVISADE till kortsidor eftersom man i många hallar reserverar de bästa platserna för dem med minst brinnande hockeyintresse!
Jag fattar noll av den här diskussionen! LL har ju bästa platsen i hallen! Om jag vore som ni skulle jag slåss med näbbar å klor för att få stanna kvar!
Fortsätter VLHs framgångsvåg och publiktrycket ökar eller om det blir en större renovering av hallen så kommer det att bli sittplatser på båda långsidorna, tror jag.
Om man ser det ur själva klackens synvinkel, som jag gör, så är det absolut bäst på kortsidan. Man kan skapa ´mycket bättre tifon, man låter mer, man får med hela hallen lättare, man skapar "sin" sektion i hallen. Jag försåtr dig att du vill kolla på hockeyn från det bästa stället i hallen, men varför går ingen med på att testa en g¨ng på kortsidan och se om det nu skulle vara så mycket sämre?
.....
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

var nog lite för snabb när jag skrev detta.nu när jag har tängt till i sisådär en månad så kom jag faktiskt på att vi hade värdens bästa sittplatspublik.
Vi värvar in alla dessa i klacken pluss de som brukar stå på kortsidan.
Snacka om en stor klack ock det blir inget snack om vart alla ska stå :clap:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Post Reply