Så här går det!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Så här går det!
Har konsulterat kristallkulan å så här slutar södra Allsvenskan!
Till Superallsvenskan: Rögle, Västerås, Växjö å Nybro
Till negativt kval: Örebro å Troja! (Jo, jag vet att det ska spelas Fortsättningsserie först!)
Till Superallsvenskan: Rögle, Västerås, Växjö å Nybro
Till negativt kval: Örebro å Troja! (Jo, jag vet att det ska spelas Fortsättningsserie först!)
ALLSVENSKAN ÄR BAAAAAAAAAARA BÖRJAN!
- macke nr.16
- Forumamatör
Mitt lag är ruskigt nederlagstippat av praktiskt taget allihopa. Jag kan dock säga att vi inte blir några slagpåsar!
Sen vill jag också säga att ni som nykomlingar inte ska ställa för höga krav på ert lag. SuperAllsvenskan är mycket svår att nå första säsongen, tror att Nyköping är det enda laget som lyckats med detta.
Men lycka till och ses i höst!
Ornells tabelltips:
1. Rögle
2. Västerås
3. Mora
4. Oskarshamn
5. Växjö
6. Bofors
7. Nybro
8. Mörrum
9. Örebro
10. Arboga
11. Halmstad
12. Tröja
Sen vill jag också säga att ni som nykomlingar inte ska ställa för höga krav på ert lag. SuperAllsvenskan är mycket svår att nå första säsongen, tror att Nyköping är det enda laget som lyckats med detta.
Men lycka till och ses i höst!
Ornells tabelltips:
1. Rögle
2. Västerås
3. Mora
4. Oskarshamn
5. Växjö
6. Bofors
7. Nybro
8. Mörrum
9. Örebro
10. Arboga
11. Halmstad
12. Tröja
HC Örebro
Om ditt lag är ruskigt nederlagstippat så kan jag säga att mitt har fått så många varningar om svårigheten att nå SuperAllsvenskan att jag knappt tror att något lag någonsin har spelat där. Mitt tabelltips:
1. Rögle
2. Bofors
3. Lakers
4. Västerås
5. Mora
6. Oskarshamn
7. Mörrum
8. Halmstad
9. Nybro
10. Arboga
11. Örebro
12. Troja
1. Rögle
2. Bofors
3. Lakers
4. Västerås
5. Mora
6. Oskarshamn
7. Mörrum
8. Halmstad
9. Nybro
10. Arboga
11. Örebro
12. Troja
Hehe, jag har aldrig sett så här stor optimism kring en nykomling. Ni slår till och med Halmstad när de gick upp. Även om de tuffa som bandybollar så verkade de flesta vara realister innerst inne. Här inne råder ren o skär optimisim överallt. Kul. Man får hoppas att det inte skär alltför tungt när verkligheten tränger på
Tipset:
1. Rögle
2. Västerås
3. Bofors
4. Oskarshamn
5. Mora
6. Nybro
7. Växjö
8. Halmstad
9. Arboga
10. Mörrum
11. Troja
12. Örebro
Tipset:
1. Rögle
2. Västerås
3. Bofors
4. Oskarshamn
5. Mora
6. Nybro
7. Växjö
8. Halmstad
9. Arboga
10. Mörrum
11. Troja
12. Örebro
Mygel - Ok jag är en tålmodig man som kan acceptera mycket, men även jag har gränser. Kommer Nybro före Lakers i serien anser jag att säsongen varit ett fullständigt misslyckande. Du är den första icke-Nybroit som tror att detta hemska kommer att inträffa...
Du skall dessutom veta att AIA har en liten hemlig fan-club i Lakejerna. Hur förbannad kan man bli?
Du skall dessutom veta att AIA har en liten hemlig fan-club i Lakejerna. Hur förbannad kan man bli?
-
- c/o LL´s Forum
Oskarshamn tar sej inte till Superallsvenskan...
det är det enda jag vet inför säsongen.
dessutom så kommer inte Troja behöva kvala neråt i år utan det blir Halmstad och Örebro.
det är det enda jag vet inför säsongen.
dessutom så kommer inte Troja behöva kvala neråt i år utan det blir Halmstad och Örebro.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Anderzon wrote:Varanen --> Men du är ju en smygtaifare... vilket är värst? :fuck:
Detta bygger på ett kraftigt missförstånd. Med Låt Larry Leka i Lakers menade jag att han skulle vara perfekt som vår nya Haribo-flodhäst, dvs åka runt i pauserna och kasta godis till barnen iförd en flodhäst-dräkt.
Det räcker faktiskt hans skridskoåkning till. Så :fuck: på dig själv bara