troja - rögle 2-2

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Nixon
Forumamatör

troja - rögle 2-2

Post by Nixon »

mycket oväntat, men likväl starkt av troja
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Dåligt av Rögle skulle jag vilja säga. :oops:
Blueshirts United
Trojan i Växjö
Forumamatör

Post by Trojan i Växjö »

Och vad vet du om det Lalin? När ska dessa forumdårar inse sina begränsningar och komma till insikten att det inte går att bedöma en insats utan att bevittna matchen i fråga.

Självklart ska vi som alltid ta ett resultat i en träningsmatch med ett antal nävar salt.
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Starkt Troja det blir en :ok:
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
tche
Forumamatör

Post by tche »

Visst har Rögle mkt att jobba på, men det har även Troja.

Trojas första match f.ö.
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Imponerande av Snus-Jerrys manskap! Träningsmatcher är visserligen träningsmatcher, men hade det varit Lakers som tagit en pinne mot ett ES-lag hade många här nog varit hyffsat kaxiga...
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Trodde Rögle skulle vara bättre med en match spelad i benen, går inte jämföra med HV71 vid samma tid föra året (2-7).
Trojas 1:a femma ser stabil ut, Striz imponerade!

Alex, Oscar och Kannan(fintade upp Kenny J på läktaren, men missade skottet) kan få en rolig vinter igen.

Petter Sandström gjord några fantastiska räddningar.

Jaja, en träningsmatch är inte så mycket att bry sig om men det ser likförbannat jävligt intressant ut.
1194 på läktaren!
Dessutom nyförvärv på G i veckan :)
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Träningsmatch är träningsmatch, men likförbannat jäkligt starkt av Troja. Bara att lyfta på hatten. Kan bli en intressant vinter!! :golfclap:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
carl
Forumdemon

Post by carl »

Bra match. Resultatet egentligen oviktigt, men likväl kul med en pinne mot ett elitserielag. Det jag tycker var roligast var att se att ungtupparna (alex, oscar m.fl.) verkar ha lyckats gå upp ett snäpp i tempo i år, vilket är fullständigt nödvändigt för att inte bli bortplockade i HA.

Stridz kan bli en riktigt lyckad värvning. Nära Kenny-klass på honom idag. Har Jerry visat känsla för kvalitet igen?

Med rätt första back kan det bli roligare än jättekul! 1149 är inte dåligt för att vara bortskämd Ljungbypublik och träningsmatch.
Troja - laget i hjärtat
Mr wee
Forumamatör

Post by Mr wee »

"Snus-Jerry" Går väl till historien som det löjligaste smeknamnet i hockeyn någonsin. Värre än Mr wee till och med...
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

jag tycker det var uselt av Troja att inte vinna!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Klart starkt av Troja och samtidigt lite oroväckande för RBK. Precis som någon skrev ovan hade vi nog utropat oss till världsmästare med samma resultat. :lol: Men träning är träning och allvar är allvar. Lika svårt att komma ihåg det varje pre-season...
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

en annan som va och tittade på matchen :P tyckte inte om matchen alls allt för mycket fel passa och riktigt slarvigt spel. riktigt oroväckande va rögles offensiv... vet inte hur många powerplay dom hade utan att göra mål!! helt galet dåligt!!
Trojas defensiv kommer få det svårt i år om det fortsätter som det gjorde idag. spelvändningarna från offensiv till deffensiv gick inte allt för snabbt vill jag inte påstå.
riktigt bra instats från Trojas målvakt tog nästan allt och lite till känndes det som i vissa stunder!
men seg match hade inga speciella ögonblick heller.
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Jag minns när SnusJerrys mannar slog Redhawks i en T-match med 9-1 :wink: , tror till och med att de var Svenska Mästare.

Vilken slutsats drar man då av detta :ajabaja:
In Hinkum Veritas
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Att man inte ska ta för allvarligt på tidiga träningsmatcher. Gäller oss och alla andra. Sen är det alltid kul att vinna..eller spela oavgjort :wink:
Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

Jag som trodde träningsmatcherna bestämde hur det skulle gå i serien sedan :shocked: ...
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Mmm starkt av Troja. Kan bli farliga. Härligt att sticka Rögle i ögonen oxå. Läste lite på deras forum, dom är lite småsura. Det va det bästa av allt.
Den som inte sjunger är taifare!!!
T48
Forumamatör

Post by T48 »

rögles offensiv... vet inte hur många powerplay dom hade utan att göra mål!! helt galet dåligt!!
Trojas defensiv kommer få det svårt i år
Det fick du ihop bra :roll:
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

en sak som är säker är att om man tryker ner troja i deras zon så har dom mycket svårt att ta sig där ifrån
Last edited by Daniel on 19 August 2008, 13:29, edited 1 time in total.
T48
Forumamatör

Post by T48 »

en sak som är säker är att om man tryker ner troja i deras con så har dom mycket svårt att ta sig där ifrån
Där fick du också visst till det rätt bra :roll: . Blev visst 2-1 till Troja i numerärt underläge :lol:
tche
Forumamatör

Post by tche »

Ni är ju precis lustiga.

Con??

Vi spelade oavgjort i en träningsmatch mot våra tiders värsta rivaler och jag har inte sett någon skryta med det. Hade ni gjort detsamma hade ni redan vunnit sm-guld 2010.
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Om någon tryckte ner mig i en kon, skulle jag också ha väldigt svårt att ta mig därifrån :wink:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
iftrojaljungby
Forumamatör

Post by iftrojaljungby »

tche wrote:Ni är ju precis lustiga.

Con??

Vi spelade oavgjort i en träningsmatch mot våra tiders värsta rivaler och jag har inte sett någon skryta med det. Hade ni gjort detsamma hade ni redan vunnit sm-guld 2010.
haha, sant som det är sagt!
KRONOBERG TILLHÖR OSS!
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Finns en ömsesidig respekt mellan Troja och Rögle samtidigt som det finns en klassisk rivalitet, nog därför det finns en ödmjukhet med i det hela.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Men det är inte så vi känner röglefans bäst. Mer självgoda och nedlåtande mot andra finns nog knappast att uppbringa ens om man letar.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Nedlåtande om det förtjänas.....Och....ja precis...
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Att ni orkar kasta dynga hela tiden. Varenda j***la tråd slutar med de. Kan inte en enda tråd få innehålla intressant debatt eller diskution, utan att nån ska börja pissa?????????
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
grolle
Forumamatör

Post by grolle »

Hur va de med den skånska filmstjärnan som han hette förra sesången. va han lat o grinig o filmade ?
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

grolle wrote:Hur va de med den skånska filmstjärnan som han hette förra sesången. va han lat o grinig o filmade ?
Han såg pigg ut! Kommer skapa oreda för många allsvenska backar tror jag! Få se vem som filmar mest, Persson eller Mårs :wink:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Hur man än vrider och vänder på det så var det riktigt starkt av troja att klara 2-2 mot RBK trots att man borde ha vunnit..
men det är fortfarande försäsong och man bör inte dra så stora slutsatser men hade jag varit troja supporter hade jag varit stolt och nöjd
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Post Reply