Och vad vet du om det Lalin? När ska dessa forumdårar inse sina begränsningar och komma till insikten att det inte går att bedöma en insats utan att bevittna matchen i fråga.
Självklart ska vi som alltid ta ett resultat i en träningsmatch med ett antal nävar salt.
Imponerande av Snus-Jerrys manskap! Träningsmatcher är visserligen träningsmatcher, men hade det varit Lakers som tagit en pinne mot ett ES-lag hade många här nog varit hyffsat kaxiga...
Trodde Rögle skulle vara bättre med en match spelad i benen, går inte jämföra med HV71 vid samma tid föra året (2-7).
Trojas 1:a femma ser stabil ut, Striz imponerade!
Alex, Oscar och Kannan(fintade upp Kenny J på läktaren, men missade skottet) kan få en rolig vinter igen.
Petter Sandström gjord några fantastiska räddningar.
Jaja, en träningsmatch är inte så mycket att bry sig om men det ser likförbannat jävligt intressant ut.
1194 på läktaren!
Dessutom nyförvärv på G i veckan
Bra match. Resultatet egentligen oviktigt, men likväl kul med en pinne mot ett elitserielag. Det jag tycker var roligast var att se att ungtupparna (alex, oscar m.fl.) verkar ha lyckats gå upp ett snäpp i tempo i år, vilket är fullständigt nödvändigt för att inte bli bortplockade i HA.
Stridz kan bli en riktigt lyckad värvning. Nära Kenny-klass på honom idag. Har Jerry visat känsla för kvalitet igen?
Med rätt första back kan det bli roligare än jättekul! 1149 är inte dåligt för att vara bortskämd Ljungbypublik och träningsmatch.
Klart starkt av Troja och samtidigt lite oroväckande för RBK. Precis som någon skrev ovan hade vi nog utropat oss till världsmästare med samma resultat. Men träning är träning och allvar är allvar. Lika svårt att komma ihåg det varje pre-season...
en annan som va och tittade på matchen tyckte inte om matchen alls allt för mycket fel passa och riktigt slarvigt spel. riktigt oroväckande va rögles offensiv... vet inte hur många powerplay dom hade utan att göra mål!! helt galet dåligt!!
Trojas defensiv kommer få det svårt i år om det fortsätter som det gjorde idag. spelvändningarna från offensiv till deffensiv gick inte allt för snabbt vill jag inte påstå.
riktigt bra instats från Trojas målvakt tog nästan allt och lite till känndes det som i vissa stunder!
men seg match hade inga speciella ögonblick heller.
Vi spelade oavgjort i en träningsmatch mot våra tiders värsta rivaler och jag har inte sett någon skryta med det. Hade ni gjort detsamma hade ni redan vunnit sm-guld 2010.
Vi spelade oavgjort i en träningsmatch mot våra tiders värsta rivaler och jag har inte sett någon skryta med det. Hade ni gjort detsamma hade ni redan vunnit sm-guld 2010.
Att ni orkar kasta dynga hela tiden. Varenda j***la tråd slutar med de. Kan inte en enda tråd få innehålla intressant debatt eller diskution, utan att nån ska börja pissa?????????
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Hur man än vrider och vänder på det så var det riktigt starkt av troja att klara 2-2 mot RBK trots att man borde ha vunnit..
men det är fortfarande försäsong och man bör inte dra så stora slutsatser men hade jag varit troja supporter hade jag varit stolt och nöjd
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö