Kan det vara så att han är på väg till Lakers?
Har en viss känsla för det. Ni vet, ungefär som när det gör ont i knät när oväder väntas
Enligt Bofors IK på Svenskafans så är han klar för en ny klubb, och eftersom det inte sagts ngt om den nya klubben så tror jag att Lakers är på tapeten, för det är tydligen så Lakers gör i år.....Presenterar en spelare itaget
Vad tror ni???
Ligger nog närmare att Yngvesson går till Bois kan man tro..
En ny back lär komma i alla fall..två forwards till ska väl också rita på, om det blir några nya eller inte beror ju på om Grans/Strömbäck vill eller får stanna..vi lär väl snart få veta hur det blir
vi VET ju att Grans funkar i Lakers. hellre ett säkert kort som redan är inkört än ett lika dyrt frågetecken...
uhm. blev lite märligt skrivet.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Torsten Yngvesson är nästan klar för Lakers enligt Nerike Allehanda!!!
Så här står det..
ISHOCKEY/KARLSKOGA Bofors IK fick i dag ett synnerligen tråkigt besked.
Lagets center och poängspruta Torsten Yngveson lämnar klubben.
Hans nästa klubbadress blir av allt att döma Växjö Lakers – seriekonkurrent till Bofors IK.
Torstens flickvän Anna har erbjudits ett jobb i Växjö och därför går flyttlasset till Småland.
– Anna har flängt runt med mig i många år, och nu känner jag att det är min tur att bjuda tillbaka, säger Torsten.
Yngveson gjorde totalt sex – mycket framgångsrika – år i Bofors IK.
Den allsvenska klubben ger sig nu ut på jakt efter en ersättare.
med den assistskörden är han nog bra som ersättare ifall grans uteblir...förresten vill jag påpeka en sak, jag sa innan att grans skulle vinna (finns dokumenterat) assistligan vilket han gjorde jag hade nollrätt i tipstävlingen men kräver härmed upprättelse
Hoppar högt av glädje. Vilken sjuukt bra värvning. Med den här klassen på värvningarna är jag på god väg att ta bort mina inlägg från debatten om biljettpriser. Fan vad man längtar till det kör igång igen!
Vilka värvningar,en back av samma klass sen är jag mer än nöjd.På Bofors forum kan man läsa att de vill hänga upp hans tröja i taket ,så STOR har han varit där.En toppvärvning alltså.
Last edited by alfax on 14 May 2003, 19:45, edited 1 time in total.
haha.. snabba ryck o inte ens nåt vidare skvaller innan! Så ska det va!!!
Nu är det ju som sagt garderat om inte Grans skulle vilja fortsätta. OM han nu spelar en säsong till så är det ju nästan ÄCKLIGT bra!!!
Wilkommen in Wexio, Herr Yngvesson..
Bofors ligger väl i Tiskland?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ingen dålig artikel ,där inte.Nu återstår den store backen också ,är 100% säker på att detta löser våra värvare också.......ALLSVENSKAN nu KOMMER VI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tycker inte ni åxå att detta verkar innebära att Strumpan inte får "plats"?