Kvalseriesnack (2 lag till ES)

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Loseddos
Forumterrorist

Inlägg av Loseddos »

Stort RBK! Grattis! Mycket starkt att gå hela vägen. Trodde jag fan i mig inte!
Goddamnit!!!
Komodoödlan

Inlägg av Komodoödlan »

Jag tror aldrig vi kommer att få uppleva samma dramatik och spänning inför en sista omgång under en kvalserie, så det är bara att njuta länge av den här rysaren..
Själv kommer jag nog ha gåshud en vecka framåt :lol:
moffe
Forumamatör

Inlägg av moffe »

Svartvadet skrev:Kan inte sluta skratta åt att det sista som sades på läktaren när vi mötte Rögle var : "RÖGLE TAR MAN INTE PÅ ALLVAR"

:lol: :lol: :lol:

malmö och leksand skriver jag med små bokstäver för det är så jävla gött att se att man inte kan köpa sig en plats i ES! Varken malmö eller leksand är riktiga lag, se på Rögle - En JUNIOR är det som skjuter dom till ES!!!

Du skrev precis att lakers inte kommer gå upp till ES, och att ni inte är ett riktigt lag. Vilka juniorer ska ni plocka upp som ska ta er till ES?
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Lungn bara de kommer !!!
Men Ni kan inte behålla era ens för att ta er upp i allsvenskan.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
moffe
Forumamatör

Inlägg av moffe »

Ska ni investera pengarna i nått bättre denna säsongen så ni kanske ha råd till lite bussresor till era talangfulla juniorer :)
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inlägg av Räven »

Nyss hemkommen, kan bara säga ett stort grattis till Rögle, otroligt imponerande och de är värda att gå upp, med den inställningen laget har, så kan man inte vara annat en lyrisk.

Visst synd om Malmö, men det bevisar bara igen, att det inte går att köpa ett lag för pengar (det är jag glad för), ska man lyckas så måste det till känsla för klubben, att man får det där lilla extra när det gäller.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Herr Oberst
Forumdemon

Inlägg av Herr Oberst »

Vilken rysare det blev. Helt sanslöst vad glad man är.
Jag är så lycklig så jag inte ens tänker bry mig om att leta upp gamla citat i denna tråden från grabbar som Fredrik R och Anders83.

Nu tycker jag vi stänger Elitserien :wink:
friberg
c/o LL´s Forum

Inlägg av friberg »

grattis Herr Oberst å alla andra Rögle fans starkt jobbat av Rögle imponerande . men ja gillar er fortfarande INTE å kommer ALDRIG att göra det heller men ännu ett STORT GRATTIS
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inlägg av Lakersfan_03 »

Grattis rögle.
supportrarna håller elitserieklass. men truppen och hallen är en annan femma. Lycka till
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
erok
c/o LL´s Forum

Inlägg av erok »

Ja grattis ska man säga. Hoppas alla nu som kastat skit på rögle å andra lag har fått sig en näsbränna. Ödmjukhet å jobba för sin egen klubb är fan så mycket bättre än att dumma sig på ett forum
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
perry2
Forumamatör

Inlägg av perry2 »

Tack för trevligt snack den sista vecka Lejkeeees
Kämpa på RBK
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

[quote="Lakersfan_03"]Grattis rögle.
supportrarna håller elitserieklass. men truppen och hallen är en annan femma. Lycka till[/quote]

Då är det ju tur att dom kommer spela i en ny hall snart, redan till nästa säsong om jag fattat det rätt. :D
Tingsryds AIF
since 1923
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inlägg av Lakersfan_03 »

Det fick jag nyss också reda på. men känns som om de ändå kommer att få det tufft. ES klubbarna är långt före rbk men som sagt i rbk har man hjärta. det kan gå vägen ändå
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Anders83
c/o LL´s Forum

Inlägg av Anders83 »

Herr Oberst skrev:Vilken rysare det blev. Helt sanslöst vad glad man är.
Jag är så lycklig så jag inte ens tänker bry mig om att leta upp gamla citat i denna tråden från grabbar som Fredrik R och Anders83.

Du tror väl inte att jag kommer sluta hacka på er för att ni tar er upp i "finrummet" jag ska följa er med ljus och lykta för att kunna tracka lite till :wink: haha passa på att njut sålänge det varar kyparn och ha en bra säsong 08/09!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inlägg av Fredrik R »

Herr Oberst skrev:Vilken rysare det blev. Helt sanslöst vad glad man är.

GRATTIS RÖGLE till en plats i finrummet!

Det trodde du inte skulle komma från mig va, Oberst?
Ärligt talat trodde inte jag det heller. :wink:
Malul
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av Malul »

nu ser man framemot att se svettlackade övergödda hockeyfans ifrån engelholm trakassera elitseriens plexiglas oxå :oops: :lol:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Herr Oberst
Forumdemon

Inlägg av Herr Oberst »

Malul skrev:nu ser man framemot att se svettlackade övergödda hockeyfans ifrån engelholm trakassera elitseriens plexiglas oxå :oops: :lol:

Och ni får stå kvar på er ståplats, undernärda och magra i era hockeytröjor som helt plötsligt blivit några storlekar förstora :wink:

Skänk inte bort hela er lön till er konkurshotade klubb bara. Se åtminstone till att era barn får mat på bordet.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inlägg av Primeau »

Stackars Rögle!

– En tråkig historia. Jag tror att hockey-Sverige ville ha upp oss. Jag gratulerar Rögle, men tycker samtidigt synd om dem. De vet inte vad de har gett sig in på.

Percy talar ut om debaclet i Sydsvenskan. Bitter? Nänä.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inlägg av Talismanen »

Herr Oberst skrev:
Skänk inte bort hela er lön till er konkurshotade klubb bara. Se åtminstone till att era barn får mat på bordet.

Nja, konkurshotad va nog att ta i. Men ok, mer än mat blir det fan inte. :wink:
Anders83
c/o LL´s Forum

Inlägg av Anders83 »

perry2 skrev:Tack för trevligt snack den sista vecka Lejkeeees

haha vänta du bara ES börjar snart igen och då är vi tillbaka med gliringar och hugg igen efter att ni varigt slagpåse ett tag :lol:

kunde inte hålla mig.... :lol:
Herr Oberst
Forumdemon

Inlägg av Herr Oberst »

Anders83 skrev:haha vänta du bara ES börjar snart igen och då är vi tillbaka med gliringar och hugg igen efter att ni varigt slagpåse ett tag :lol:

kunde inte hålla mig.... :lol:

Du måste lära dig vänta med spydigheterna tills efteråt. Annars blir det bara du själv som får stå och tugga i dig din egen avföring (som vanligt)
Anders83
c/o LL´s Forum

Inlägg av Anders83 »

men får man rätt så är det 10 ggr roligare sen :wink:
Herr Oberst
Forumdemon

Inlägg av Herr Oberst »

Gillar man att äta bajs så är det säkert helt ok.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inlägg av Hatapopcornssupportrar »

Total lycka.... Tillbaka där vi hör hemma med sveriges bästa klack dessutom, både boork och Eloranta försökte förbereda sina spelare på vad som väntade...hade extra möten osv...Men inget kan stoppa detta laget och inget kan stoppa AIA....Helt overkligt Kennys tårar, Jacke och Sebbe tror jag det är som sjunger med i " Hurme är vår idol...." Segertåget på isen, Att få gå ner på isen och krama en man känner som spelar i RBK och som man känt sen man va liten, Att MIF säckar ihop IGEN... hockeyhoror har inget hjärta...så enkelt är det......summa summarum ETT MINNE FÖR LIVET !!!
Senast redigerad av 1 Hatapopcornssupportrar, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Lalin »

När nu Mora (som inte tillhör "familjen") inte gick upp så hade jag hellre sett MIF bredvid Brynäs 8O :whistle:
Blueshirts United
Anders83
c/o LL´s Forum

Inlägg av Anders83 »

o andra sidan ska det bli kul att se Rögle få stordäng hela säsongen haha
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
Kontakt:

Inlägg av Patrik_AIA »

Mygel skrev:Det kommer att eka toooooooooooooomt i Hyllinge nästa säsong. Kanske en av era kraftsamlingar kan riktas dit så att de kan fylla upp hallen en gång. :lol:

Men Myglaren, Hyllinge har absolut inget med saken att göra :lol:
"Trettontusen tomma stolar finns i Hyllie,
Hela Hockeysverige skrattar ju åt er" (mel: Tiotusen röda rosor)
Den biten ringer fortfarande i skallen efter en helnatt i Ängelholm :eyecrazy:

Förresten - skål på er lakejer, inte minst dem man har gnabbats lite med här i forumet :P
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
Komodoödlan

Inlägg av Komodoödlan »

Eloranta, suverän backgigant på sin tid, men jag undrar allvarligt vad han kan egentligen som tränare??
Med det fattiga ordförråd på svenska han besitter så är det inte undra att Mora-spelarna inte förstår vad han vill, och då går det som det går..Han säger ju inte ens något vettigt under intervjuerna. Han ser ju mest ut som en rädd, förvirrrad hund som inte hittar hem..

Någon som vet vad han har för spelfilosofi?
Dorza
Forumamatör

Inlägg av Dorza »

Anders83 skrev:o andra sidan ska det bli kul att se Rögle få stordäng hela säsongen haha

Gott snack!

Redan börjar vi nederlagtippas, det känns faktiskt riktigt skönt. Då vet vi att vi kommer bli underskattade, det kommer betyda många sköna poäng.

Oavsett så tycker jag att alla allsvenska lagen (ej mif o lif) ska glädjas åt den pungspark Rögle delat ut på rikingarna i elitserien.
Komodoödlan

Inlägg av Komodoödlan »

Skriv svar