Kvalseriesnack (2 lag till ES)
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Kan inte sluta skratta åt att det sista som sades på läktaren när vi mötte Rögle var : "RÖGLE TAR MAN INTE PÅ ALLVAR"
malmö och leksand skriver jag med små bokstäver för det är så jävla gött att se att man inte kan köpa sig en plats i ES! Varken malmö eller leksand är riktiga lag, se på Rögle - En JUNIOR är det som skjuter dom till ES!!!
Du skrev precis att lakers inte kommer gå upp till ES, och att ni inte är ett riktigt lag. Vilka juniorer ska ni plocka upp som ska ta er till ES?
Nyss hemkommen, kan bara säga ett stort grattis till Rögle, otroligt imponerande och de är värda att gå upp, med den inställningen laget har, så kan man inte vara annat en lyrisk.
Visst synd om Malmö, men det bevisar bara igen, att det inte går att köpa ett lag för pengar (det är jag glad för), ska man lyckas så måste det till känsla för klubben, att man får det där lilla extra när det gäller.
Visst synd om Malmö, men det bevisar bara igen, att det inte går att köpa ett lag för pengar (det är jag glad för), ska man lyckas så måste det till känsla för klubben, att man får det där lilla extra när det gäller.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Herr Oberst skrev:Vilken rysare det blev. Helt sanslöst vad glad man är.
Jag är så lycklig så jag inte ens tänker bry mig om att leta upp gamla citat i denna tråden från grabbar som Fredrik R och Anders83.
Nu tycker jag vi stänger Elitserien
Du tror väl inte att jag kommer sluta hacka på er för att ni tar er upp i "finrummet" jag ska följa er med ljus och lykta för att kunna tracka lite till haha passa på att njut sålänge det varar kyparn och ha en bra säsong 08/09!
Herr Oberst skrev:Vilken rysare det blev. Helt sanslöst vad glad man är.
Jag är så lycklig så jag inte ens tänker bry mig om att leta upp gamla citat i denna tråden från grabbar som Fredrik R och Anders83.
Nu tycker jag vi stänger Elitserien
GRATTIS RÖGLE till en plats i finrummet!
Det trodde du inte skulle komma från mig va, Oberst?
Ärligt talat trodde inte jag det heller.
-
- Forumdemon
Malul skrev:nu ser man framemot att se svettlackade övergödda hockeyfans ifrån engelholm trakassera elitseriens plexiglas oxå
Och ni får stå kvar på er ståplats, undernärda och magra i era hockeytröjor som helt plötsligt blivit några storlekar förstora
Skänk inte bort hela er lön till er konkurshotade klubb bara. Se åtminstone till att era barn får mat på bordet.
Stackars Rögle!
– En tråkig historia. Jag tror att hockey-Sverige ville ha upp oss. Jag gratulerar Rögle, men tycker samtidigt synd om dem. De vet inte vad de har gett sig in på.
Percy talar ut om debaclet i Sydsvenskan. Bitter? Nänä.
– En tråkig historia. Jag tror att hockey-Sverige ville ha upp oss. Jag gratulerar Rögle, men tycker samtidigt synd om dem. De vet inte vad de har gett sig in på.
Percy talar ut om debaclet i Sydsvenskan. Bitter? Nänä.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Anders83 skrev:haha vänta du bara ES börjar snart igen och då är vi tillbaka med gliringar och hugg igen efter att ni varigt slagpåse ett tag
kunde inte hålla mig....
Du måste lära dig vänta med spydigheterna tills efteråt. Annars blir det bara du själv som får stå och tugga i dig din egen avföring (som vanligt)
-
- Forumdemon
-
- Forumproffs
Total lycka.... Tillbaka där vi hör hemma med sveriges bästa klack dessutom, både boork och Eloranta försökte förbereda sina spelare på vad som väntade...hade extra möten osv...Men inget kan stoppa detta laget och inget kan stoppa AIA....Helt overkligt Kennys tårar, Jacke och Sebbe tror jag det är som sjunger med i " Hurme är vår idol...." Segertåget på isen, Att få gå ner på isen och krama en man känner som spelar i RBK och som man känt sen man va liten, Att MIF säckar ihop IGEN... hockeyhoror har inget hjärta...så enkelt är det......summa summarum ETT MINNE FÖR LIVET !!!
Senast redigerad av 1 Hatapopcornssupportrar, redigerad totalt 0 gånger.
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Mygel skrev:Det kommer att eka toooooooooooooomt i Hyllinge nästa säsong. Kanske en av era kraftsamlingar kan riktas dit så att de kan fylla upp hallen en gång.
Men Myglaren, Hyllinge har absolut inget med saken att göra
"Trettontusen tomma stolar finns i Hyllie,
Hela Hockeysverige skrattar ju åt er" (mel: Tiotusen röda rosor)
Den biten ringer fortfarande i skallen efter en helnatt i Ängelholm
Förresten - skål på er lakejer, inte minst dem man har gnabbats lite med här i forumet
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
Eloranta, suverän backgigant på sin tid, men jag undrar allvarligt vad han kan egentligen som tränare??
Med det fattiga ordförråd på svenska han besitter så är det inte undra att Mora-spelarna inte förstår vad han vill, och då går det som det går..Han säger ju inte ens något vettigt under intervjuerna. Han ser ju mest ut som en rädd, förvirrrad hund som inte hittar hem..
Någon som vet vad han har för spelfilosofi?
Med det fattiga ordförråd på svenska han besitter så är det inte undra att Mora-spelarna inte förstår vad han vill, och då går det som det går..Han säger ju inte ens något vettigt under intervjuerna. Han ser ju mest ut som en rädd, förvirrrad hund som inte hittar hem..
Någon som vet vad han har för spelfilosofi?
Anders83 skrev:o andra sidan ska det bli kul att se Rögle få stordäng hela säsongen haha
Gott snack!
Redan börjar vi nederlagtippas, det känns faktiskt riktigt skönt. Då vet vi att vi kommer bli underskattade, det kommer betyda många sköna poäng.
Oavsett så tycker jag att alla allsvenska lagen (ej mif o lif) ska glädjas åt den pungspark Rögle delat ut på rikingarna i elitserien.