Champions League
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
Som Du säkert noterat så är den Engelska Fotbollen ett av Europas många Samhällsproblem, nog för att Problem även finns i Italien men De drar sällan runt i horder runt om i Hela Europa och Öl-Rapar Rule Brittania, Begåvade Människor nöjer Sig inte med " De Dimmiga Bergens Gorillors" version av Fotboll, serra Du förvånar Mig med Ditt meningslösa försvar av Medioker Brittiskt Fotbolssparkeri,när Du samtidigt verkar begripa IBRAS storhet.
Jag uppskattar INTE Grannar inpå Knuten så Brittiska Tegellängor eller Radhus i Alvesta är INGET för Mig, Nej det är Fri-liggande Stenhus som gäller
Mest glädjande är ju att TRE Engelska Lag missar CL titeln
Jag uppskattar INTE Grannar inpå Knuten så Brittiska Tegellängor eller Radhus i Alvesta är INGET för Mig, Nej det är Fri-liggande Stenhus som gäller

Mest glädjande är ju att TRE Engelska Lag missar CL titeln

In Hinkum Veritas
-
- Forumproffs
Ojdå där var det en som uppenbarligen inte kan nånting om fotboll, liverpool spelar en 100% taktisk match, nej dom bjuder inte på ett skit och varför skulle dom? 2-0 att gå på och Burdisso med iq som en fiskmås går in onödigt hårt när han redan har en varning...och du hyllar italiensk fotboll som om den skulle vara sambainspirerad och härlig att titta på????
Hur roliga är Juventus att titta på? Hur Roliga var Milan med Baresi och company??? Dom ABSOLUT roligaste att titta på var Real Madrid när Zidane styrde och ställde, Arsenal iår och med henry när dom satte igång...Eller Barca när Ronaldo var i sitt esse....Så du får nog nyktra till lite innan du hyller ligan där man hellre spelar 0-0 än vinner med 4-3....
Hur roliga är Juventus att titta på? Hur Roliga var Milan med Baresi och company??? Dom ABSOLUT roligaste att titta på var Real Madrid när Zidane styrde och ställde, Arsenal iår och med henry när dom satte igång...Eller Barca när Ronaldo var i sitt esse....Så du får nog nyktra till lite innan du hyller ligan där man hellre spelar 0-0 än vinner med 4-3....
Fan,..inte ofta man håller me dig...men det var bästa inlägget du skrivit.Hatapopcornssupportrar wrote:Ojdå där var det en som uppenbarligen inte kan nånting om fotboll, liverpool spelar en 100% taktisk match, nej dom bjuder inte på ett skit och varför skulle dom? 2-0 att gå på och Burdisso med iq som en fiskmås går in onödigt hårt när han redan har en varning...och du hyllar italiensk fotboll som om den skulle vara sambainspirerad och härlig att titta på????
Neddo...jag tittar förbi på en kaffe något dag...Är i Alvesta ganska ofta nu...

Snart nära dig...en ny hall
-
- Inaktiverad användare
Skönhet ligger i betraktaens öga som bekant
, Just för att Fotbollen är ett spel som har fler parametrar än Hockey så är Taktik historiskt sett EN av många förtjänster som den Italienska Fotbollen innehåller, Jag är ledsen att behöva meddela att denna egenskap besitter Definitivt INTE De Dimhöljda Bergens Gorillor vanligtvis, detta syns tydligast genom Landslagets enorma Framgångar som nu tvingats importera HjälpLärare i ämnet(läs Svennis,Capello), även Pool har ju ägare som förstår att Rödfnasiga britter inte klarar den uppgiften.
Som Hemläxa till nästa omgång i CL så kan Ni studera Statistiken över
1. VM i Fotboll.
2. De Europeiska Fotbolls-Cuperna.
Ledtråd: Ciao Bello
ps. Kannan är på, gillar Du inte Garvsyra så dröj inte för länge

Som Hemläxa till nästa omgång i CL så kan Ni studera Statistiken över
1. VM i Fotboll.
2. De Europeiska Fotbolls-Cuperna.
Ledtråd: Ciao Bello

ps. Kannan är på, gillar Du inte Garvsyra så dröj inte för länge

In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Arsenal FC - Liverpool FC
As Roma - Manchester United
FC Schalke 04 - FC Barcelona
Fenerbahçe SK - Chelsea FC
den jämnaste och bästa matchen är nog Arsenal - Liverpool i mina ögon en toppmatch och frågan är om Liverpool klarar av Arsenal ?. kanske för att turneringen heter Champions league återstår att se.
De andra matcherna tippar nog de flesta på storlagen. Varning för Fenerbahçe och Roma
As Roma - Manchester United
FC Schalke 04 - FC Barcelona
Fenerbahçe SK - Chelsea FC
den jämnaste och bästa matchen är nog Arsenal - Liverpool i mina ögon en toppmatch och frågan är om Liverpool klarar av Arsenal ?. kanske för att turneringen heter Champions league återstår att se.
De andra matcherna tippar nog de flesta på storlagen. Varning för Fenerbahçe och Roma
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumproffs
Neddo..
Som Liverpoolare som måste man ju hata Man U..men fan vad gott..Ännu ett spagetti lag på bäg bort...
Bye Bye Italia!!
Som Liverpoolare som måste man ju hata Man U..men fan vad gott..Ännu ett spagetti lag på bäg bort...

Bye Bye Italia!!
Last edited by serra on 2 April 2008, 11:30, edited 1 time in total.
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Det ser onekligen en aning mörkt ut för Världens bästa Fotbollsland i Årets CL, Milan i en gigantisk generationsväxling, Inter ges ingen chans av Europeiska Domarorganisationen och slutligen Roma som fortfarande sprattlar mot Världens näst RIKASTE Klubb. Nästa år Är Juventus tillbaka och då vet Ni hur det går
Jag ställer Nu Världens hopp till Barca, att försvara tekniken och artisteri långt långt bort från Träben och Ölrap
Vi hörs efter Finalen

Jag ställer Nu Världens hopp till Barca, att försvara tekniken och artisteri långt långt bort från Träben och Ölrap

Vi hörs efter Finalen

In Hinkum Veritas
Det finns inga generationsväxlingar i dagens lagidrotter. Alla lag köper nya, unga spelare inför varje säsong. Snålar dom in på slantarna och köper en föredetting alternativt behåller en med karriären bakom sig och det går sämre under en säsong så kallar dom det för "Generationsväxling". Halva lag byts ut varje år så... nä, nä inga generationsväxlingar nuförtiden.
(Gjorde ett undantag att skriva innan reträtten till Sibirien eftersom jag funderat på benämningen Generationsväxling ett tag... det slog mig när dom ursäktade Färjestads förlust mot Linköping med just det. Ordet kan skrotas ur Svenska Akademiens Ordlista... om det finns med?)
(Gjorde ett undantag att skriva innan reträtten till Sibirien eftersom jag funderat på benämningen Generationsväxling ett tag... det slog mig när dom ursäktade Färjestads förlust mot Linköping med just det. Ordet kan skrotas ur Svenska Akademiens Ordlista... om det finns med?)
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
-