Kvalseriesnack (2 lag till ES)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Fast ni har ju aldrig varit aktuella att stå mellan nåt. Mif är enligt tipsen med och slåss om det. Mora och Brynäs blir det till slut.Herr Oberst wrote:Brynäs och Leksand är de bästa lagen. Leksands problem just nu är dock att de har Rögle borta om 15 minuter. Vinner Leksand den kommer de gå upp. Förlorar dem kommer det stå mellan oss och M*F.
http://tv4nyheterna.se/2.139?videoId=1. ... ment=2.757 Moras rättvisa kvittering.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Malmö har på mig imponerat mest i Kvalserien och precis som man förutspådde så skulle man ha svårt för RBK och det vidhåller jag vid fortfarande. man har vunnit mot samtliga förlutom rögle.
Leksand började svagt men kommer att komma igen nu i slutet.
Tänk om både MIF och LIF går upp i år ?.
nä jag tror att Något utav lagen LIF och MIF kniper en av platserna , brynäs är för bra för at åka ur. Mora får det tufft
Leksand började svagt men kommer att komma igen nu i slutet.
Tänk om både MIF och LIF går upp i år ?.
nä jag tror att Något utav lagen LIF och MIF kniper en av platserna , brynäs är för bra för at åka ur. Mora får det tufft
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
STACKARS Rögle, Kultur utan Realism, dock med en Positiv Hockey.
Redhawks går upp med Sveriges BÄSTA Arena, Rögle Plaskar vidare i Sin NYA
1/3 del av Percys bygge, och Kenny Lämnar.
Var det inte Percy som hyrde en Armehelikopter(Vertol) till första Derbyt mot Rögle, istället för buss, Vi snackar Psykning
Redhawks går upp med Sveriges BÄSTA Arena, Rögle Plaskar vidare i Sin NYA

Var det inte Percy som hyrde en Armehelikopter(Vertol) till första Derbyt mot Rögle, istället för buss, Vi snackar Psykning

In Hinkum Veritas
-
- Forumproffs
Ja det verkar tyvärr som Hansson och company har slarvat bort Kenny, annars borde det varit klart för ett bra tag sedan att han stannar...Antagligen är det för att det inte blir nån satsning kommande år heller trots diverse snack, riktigt uselt skött om det blir så att Kenny lämnar!!! Dock så ber jag till gudarna att svinen inte går upp ialla fall....
-
- c/o LL´s Forum
Hatapopcornssupportrar wrote:Ja det verkar tyvärr som Hansson och company har slarvat bort Kenny, annars borde det varit klart för ett bra tag sedan att han stannar...Antagligen är det för att det inte blir nån satsning kommande år heller trots diverse snack, riktigt uselt skött om det blir så att Kenny lämnar!!! Dock så ber jag till gudarna att svinen inte går upp ialla fall....
haha det är ju fan det enda som Röglefansen bryr sig om , hurvida mif kommer gå upp eller inte! ni får va glada att det finns ett bra lag i skåne i alla fall! heja percy!
-
- c/o LL´s Forum
Anmärkningsvärt att Malmö slagit Brynäs i två raka matcher. Är det inte lite "för" bra, med tanke på Malmös "darr" genom HA? Nu har Malmö det helt i egna händer och ganska så "enkelt" spelschema, om man får uttrycka det så. inte så lätt nu för övriga lag att ta in 5p på Malmö. Nieminen och Eloranta har verkligen gjort skäl för pengarna under kvalserien.
Percy kan nog andas ut ett tag nu..
Percy kan nog andas ut ett tag nu..
Malmö och Mora går upp ( tror jag ) Båda lagen imponerar stort med enormt stora hjärtan. Viker inte en tum.
Brynäs kommer inte palla trycket med Boork vid rodret, ingen kontinutet. Verkar vara rädda för att förlora i stället för att kriga för vinst.
Leksand verkar inte ha i tillräckligt hög effektivitet i sina avslut. Kempe har inte heller den rutinen som behövs för att coacha Leksand till ES.
Rögle gör det för jävla bra. Kan inte låta bli att imponeras. Men de räcker inte riktigt till.
Brynäs kommer inte palla trycket med Boork vid rodret, ingen kontinutet. Verkar vara rädda för att förlora i stället för att kriga för vinst.
Leksand verkar inte ha i tillräckligt hög effektivitet i sina avslut. Kempe har inte heller den rutinen som behövs för att coacha Leksand till ES.
Rögle gör det för jävla bra. Kan inte låta bli att imponeras. Men de räcker inte riktigt till.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Varför Almtuna, var det för dom smiskade upp er med 0-5. I så fall får du lägga till oss också på den listan. Nej visst ja, det blev ju bara 1-5
Hur som helst, man går inte upp genom att bara slå VIK. Det gör ju faktiskt alla lag hittils. Vinsten mot MIF räknas inte, dom la sig och räknar med att fixa det ändå.

Hur som helst, man går inte upp genom att bara slå VIK. Det gör ju faktiskt alla lag hittils. Vinsten mot MIF räknas inte, dom la sig och räknar med att fixa det ändå.