Weinstock
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Weinstock
Markus till Leksand
Vad skönt att se när man går in på elite prospects idag
Dags för en ny FRÄSCH målgörare...
http://www.leksandsif.se/index.php?page ... dmore=3499
Vad skönt att se när man går in på elite prospects idag
Dags för en ny FRÄSCH målgörare...
http://www.leksandsif.se/index.php?page ... dmore=3499
Alla behöver vi lite kärlek sa Smurfen och log...:D
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Tippade att han skulle få sitt stora genombrott i år och tyvärr var det så...
Det att han blev uppvaktad av en massa "stora" lag är väl ändå ett bevis på Evertssons fingertoppskänsla vad gäller talang......
Lycka till Weinis i Leksand det är du värd.
Nu kan du spegla dig i plexit Ejendals Arena
Det att han blev uppvaktad av en massa "stora" lag är väl ändå ett bevis på Evertssons fingertoppskänsla vad gäller talang......
Lycka till Weinis i Leksand det är du värd.
Nu kan du spegla dig i plexit Ejendals Arena
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
Fattar inte folk som snabbt målar upp domedagen och säger att evertsson inte gör ett skit. Evertsson som scoutade weinis, tror att han kan göra det igen. Tycker det är synd att killen går till en eventuell allsvensk konkurent men sedelbuntarna är ganska mycket tjockare där uppe.
Lycka till Weinis
Lycka till Weinis
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Förbaskat synd detta! Men men..såna här spelare är omöjligt att behålla i längden..För en Leksands-grabb kanske två är är tillräckligt för att sedan längta hemåt till sina hemtrakter. Han tar ju i och med detta ännu ett steg närmare ES..där han var en gång, och dit han vill åter..
Som sagt, hur fasen ersätter man Weinis??
Det är ju just "bra" det här..då har vi snart tappat varenda forward..hm?
Som sagt, hur fasen ersätter man Weinis??
Det är ju just "bra" det här..då har vi snart tappat varenda forward..hm?
äsch
...jag vet inte om jag håller med alla...
1:a året Weinis spelade hos oss kunde han ju inte lämna pucken ifrån sig
och frustrerade satt vi på läktaren och inte förstod varför han hade en plats i laget...2:a året har han vuxit helt klart och lärt sig vad ordet passa betyder, men han är inte oersättlig på något sätt, tror tyvärr han kommer försvinna i leksands breda sortiment....men Lycka till Weinis
och frustrerade satt vi på läktaren och inte förstod varför han hade en plats i laget...2:a året har han vuxit helt klart och lärt sig vad ordet passa betyder, men han är inte oersättlig på något sätt, tror tyvärr han kommer försvinna i leksands breda sortiment....men Lycka till Weinis
"Once a laker, always a laker."
-
- Inaktiverad användare
Re: äsch
Leksand lär väl förlora några spelare också, att Weinis kan ta någons plats. Det fanns väl hoppas jag ett vettigt syfte med att Leksand värvade honom. Finns inte två exakt likadana spelare, så Weinis kan nog införa lite friskt blod i Leksands anfallsspel.Skacke skrev:...jag vet inte om jag håller med alla...
-
- c/o LL´s Forum
Stor utvecklingspotential. Weinstock kan bli något stort i Eliten inom ett par år kanske. Johan Andersson #32 har växt mer o mer i Frölunda känns de som även om han inte är någon superspelare så glider poängen in här o där. tar nog några år
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö