Playoff
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Playoff
Någon som vet vilka datum playoffmatcherna spelas ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Jag vill återinföra ett gamalt intro , kommer inte ihåg texten men var riktigt grym och han räknade ner från 10 - 0 sekunder sen kommer spelarna ut, Det var riktigt bra intro. Vet du vilken jag menar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:Jag vill återinföra ett gamalt intro , kommer inte ihåg texten men var riktigt grym och han räknade ner från 10 - 0 sekunder sen kommer spelarna ut, Det var riktigt bra intro. Vet du vilken jag menar
är nedräkningen slutat tjöt raketerna å smällarna kom fyyy vilka tider man får rysningar i ryggraden
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Blir det västerås eller Bofors / borås / IK i playoff så hoppas jag verkligen att många anmäler sig och åker med. Sista resan/resorna och då borde vi fyllla ett par bussar. Hoppas vi får ett lag som ligger lagom nära. och inte löven
-
- Forumamatör
Jag tror också att det kan hända att 4:an väljer 7:an eftersom ex. Bofors, IKO har sina formkurvor uppåt just nu sedan ca 5-7 omgångar tillbaka, och varit mer ojämna sätt över hela säsongen i jämförelse med löven, VIK och Växjö som varit väldigt jämna och hållt en hög nivå hela tiden och förfogat över sina, sedan länge, play-off platser.Niles wrote:Jag har hela tiden trott att löven tar oss om dom får välja, nu känner jag mig inte lika säker längre. Tipset för dagen blir att det lag av Vik och Björklöven som kommer fyra väljer sjuan, dvs inte oss.
Men det verkar ju som att IKO:s formkurva viker litegrann nu..
Jag anser att Löven och VIK har betydligt jämnare och bättre lag än ex. Bofors och IKO att det kanske inte är så svårt för 4:an att välja motståndare. Sedan vet man ju aldrig hur lagen resonerar om hur långa resorna blir, om man vill vara bekväma och väljer en betydligt kortare resa trots tuffare motstånd eller tvärtom.?
Last edited by Komodoödlan on 24 February 2008, 01:19, edited 1 time in total.
Det kanske är lika bra att låta Lakers spela fler matcher borta då eftersom det lätt kan knyta sig hemma, som bekant.
Det känns som att Lakers har en enormt stor chans att ta sig till kvalserien med tanke på vad laget har presterat de senaste matcherna. Det verkar infinna sig en härlig lagkänsla och glädje i laget nu, samt att försvarsspelet, BP och PP verkar ha satt sig i samtiga spelare. Bådar gott!
Jisses vilka matcher vi kan få se i Laker Dome
Det känns som att Lakers har en enormt stor chans att ta sig till kvalserien med tanke på vad laget har presterat de senaste matcherna. Det verkar infinna sig en härlig lagkänsla och glädje i laget nu, samt att försvarsspelet, BP och PP verkar ha satt sig i samtiga spelare. Bådar gott!
Jisses vilka matcher vi kan få se i Laker Dome
Last edited by Komodoödlan on 24 February 2008, 01:28, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Om vi når kvalserien i år. Borde vi inte nästan reda ut Ekonomiska bekymren redan den här säsongen isf ?. För når vi KS borde vi tjäna några miljoner tycker man.
vi snittar för övrigt med YNKA 2 insläppta mål per match på bortaplan vilket imponerar
vi snittar för övrigt med YNKA 2 insläppta mål per match på bortaplan vilket imponerar
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Tänk er det här.
Vi vinner första mot VIK om en vecka , det blir 3 bussar till västerås söndagen där vi också vinner och går vidare.
Samtidigt som björklöven på ett märkligt sätt förlorar mot Borås och det blir borås i playoff 2.
då skulle det blir INVASION BORÅS X2 den här säsongen. man får väl drömma lite
Vi vinner första mot VIK om en vecka , det blir 3 bussar till västerås söndagen där vi också vinner och går vidare.
Samtidigt som björklöven på ett märkligt sätt förlorar mot Borås och det blir borås i playoff 2.
då skulle det blir INVASION BORÅS X2 den här säsongen. man får väl drömma lite
- Kanonkalle
- Forumamatör