erok wrote:sant 24an men VLH har aldrig varit duktiga på detta fast supporterspelaren är inne på sitt tredje år nu.Vem minns inte Lakerspucken
Det vet väl jag också, var själv med o delade ut lappar om Lakerspucken på Karl-Oskardagaran för typ 3,5 år sen. Men NU är det kanske dags att göra det på allvar!
Jo faktiskt putte så trivs jag.Inte för att vi ska rädda krisen men att vi visar den grönröda röran som lirar i de lägre div att de kan glömma att gå upp i AS för att lakers skulle kursa.Nää ska de gå om oss i den ekonomiska svängen så jävla ska de behöva både kamprads å microsofts hjälp
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Sanna supportrar som pantar flaskor odyl. Kanske kunde de välbetalda spelarna i truppen avstå en slant i månaden. Har man hjärta för klubben borde det gå.... Finns det några sådana???...
JAAAAA.Men jag är redan med i supporterspelaren. Det dras pengar från mitt konto så detta fungera.Så kommer själv enbart att skänka en slant när jag får tillfälle att komma till halen nästa gång.Om det inte öppnas ett konto typ Dreamplayer.Då hade det varit lätt att trycka in en 500ing
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok: det per frågade var om din arbetsgivare kom o sa till dej "fan erok, det går lite knackigt nu. vi tänkte sänka din lön med 2000:-/månad, det är okej va?", hur hade du reagerat då?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Varför ska spelarna går ner i lön eller skänka en slant av sin lön till klubben?
Oavsett om man har hjärta för sin arbetsplats så är det för mig helt åt skogen! Det hade jag aldrig gjort till min arbetsgivare.
Tycker inte häller att spelarna ska gå ner i lön.Men var det inte hammarbyspelarna som gorde detta????Men det beror väl på hur stora skulder företaget /klubben har.
[quote="LasseMaja"]Lite komiskt att fans till Stora Starka Lakers måste ge sig ut och panta flaskor. [/quote]
Du din gamle stråhatt skall bara knipa igen!
Det är bättre att samla flaskor och burkar än att börja skattefuska som vissa andra föreningar inklusive din egen gjort.
Så kryp du in i ditt egna forum och var skadeglad din gröna tomte.
LasseMaja wrote:Lite komiskt att fans till Stora Starka Lakers måste ge sig ut och panta flaskor.
Tja det är väl bra att kunna dra sitt strå till stacken....
Bättre med det än att styrelsen skall behöva gå i personlig borgen på lån som en viss klubb förra året tvingades till.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Jag gjorde det i alla fall igår innan matchen mot reaktorn. Så här gick det till: Jag hade sedan tidigare i veckan lovat min farmor att jag skulle hjälpa henne med pannan. Den hade puffat innan och hon var rädd att den skulle göra det igen. Sagt och gjort, jag åkte dit och som vanligt bjöd hon mig på kaffe (alltid Skånerost då hon nästan bott sitt hela liv i Ystad). Under tiden som hon dukade fram så smög jag ut i hallen och visste att hon brukade förvara sin från Swedbank uttagna pension i byrån som telefonen står på. Vips hade 500 kr seglat ner i min jeansficka.
Vi fikade och jag fick lyssna på några gamla historier från förr som jag hört sådär en 75 gånger. Tack och kram och in på matchen och pengarna i spannen i Lakerdome...
Nu uppmanar jag er alla sk. sanna Lakersfans att göra allt för att rädda laget och ta bort lilla ryggsäcken som just min farmor nu försökt jobba bort!!! Men ni får inte stjäla!!!
Varför kan man inte ta en 10:a eller 20-lapp i parkeringsavgift i samband med matcherna? Det gör väldigt många andra lag både i ES och HA. Sätter kommunen sin käpp i hjulet för det? denna aktivitet borde kunna ge ett betydande tillskott till ungdomsverksamheten och på så sätt frigöra pengar till A-verksamheten.
Alla som ska till andra lokaler i närheten av Lakerdome i samband med matchen kan väl också stödja VLH, kanske t.o.m. med glädje de gör det. Eller kanske de ska cykla till sin träning och på så sätt få extra träning.
Fast det finns ju friidrottare som faktiskt anser sig vara undantag, måste dra denna sanna historia.
P Kristiansson/Kluft måste åka golfbil när han spelar golf, han kan inte gå hela rundan för då "förvandlas" hans explosiva muskler till långsamma muskler. Och då kan han inte skutta stav, som han gjorde förut, så bra. Man undrar hur han gör när han hämtar tidningen på morgonen, eller när han är och handlar på MAXI? Antingen åker han i kundvagnen eller så går det undan av h-te mellan hyllorna. Golfhistorien är faktiskt sann, trót om ni vill.
erok wrote:Parkeringsavgift har jag med varit inne på. Å de är ju en liten satsning på miljötänkande.Inte alla som tar bilen till matcherna då
Är det inte tillräckligt dyrt för ex barnfamiljer att gå på hockey, utan att de dessutom ska betala 20:- för parkeringsavgift? Även om det är miljövänligt, så är jag osäker på att det funkar. De kanske håller sig hemma istället.
Visst låt supporters betala allt som styrelsen inte lyckats ha koll på, det är som vanligt, allmogen ska betala.
Nä, jag gillar inte detta, föreningen ska skötas bättre och det kommer Anders Ö att se till, vissa kommer att få det hett om öronen och det med all rätt.
Om vi går upp och ni är kvar!!!!!!!!!!!
Lovar att ge er en påse med tomflaskor... *asg*
500 000 eller fattades det en etta? Var det 1 500 000??
oj... jobbigt..... Eller inte???
Köp en semla och var glad... glöm inte panten bara.. Ta gärna en runda mellan Tingsryd och Ljungby, kan tipsa om en bra rastplats..