Andra lags Silly Season
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
..nu har jag suttit här i tio dagar och funderat, men jag fattar fortfarande inte varför inte Troja spelar i en högre serie om de har producerat så många duktiga spelare...
Villl de här duktiga spelarna inte representera Troja eller vad handlar det om??? Enligt er så borde ju Troja ha spelat i Elitserien, minst!
Jag säger...Lycka till Troja!
"Är du verkligen så dum som det verkar??? Shocked Troja är det klart bästa laget i länet på att få fram egna bra spelare!!! Sen fattar väl vem som helst att för att ta sig till Allsvenskan måste det till lite spetskompetens utifrån, Troja har den spetsen och har bra chans att gå upp iår."
Villl de här duktiga spelarna inte representera Troja eller vad handlar det om??? Enligt er så borde ju Troja ha spelat i Elitserien, minst!
"Är du verkligen så dum som det verkar??? Shocked Troja är det klart bästa laget i länet på att få fram egna bra spelare!!! Sen fattar väl vem som helst att för att ta sig till Allsvenskan måste det till lite spetskompetens utifrån, Troja har den spetsen och har bra chans att gå upp iår."
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...
-
- Forumdemon
GS wrote:Jo det kan man ju drömma om.
Alla spelare vill faktiskt inte till Lakers hur alert än Evert är. Högart har spelat innan i Rögle och vill väl ge tillbaka lite nu på ålderns höst.
Men naturligtvis ett jättegrattis till Rögle för en riktigt rutinerad och bra byggkloss i nästa års lagbygge.
och dessutom är det 30 min från Halmstad där han håller på att bygga hus.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
- johannes_24
- Forumentusiast
H. Nygren wrote:..nu har jag suttit här i tio dagar och funderat, men jag fattar fortfarande inte varför inte Troja spelar i en högre serie om de har producerat så många duktiga spelare...
Fortsätt du fundera lille vän
Peter Andersson, värvningsexperten, har hittat en ny spelare: backen Cole Jarrett förstärker Mif inför slutspurten.
H. Nygren wrote:Slavik:
bojkottar alla de duktiga egna produkterna Troja bara för att de spelar i div. 1 eller???
Om så är fallet så lär ju Troja ha ett lag av ES kvalitet om/när man går upp i allsvenskan...
Mystiken ökar...och jag har forarande inte fått svar...
Vi har 13 DUKTIGA egna produkter som är med och gör Troja till div 1 i särklass bästa lag.
Erik Andersson, Johan Andersson och Mattias Weinhandl är för bra för att spela i allsvenskan och div 1, därför spelar dom där dom gör. Nåt konstigt med det?
- FALCONETTI
- Forumamatör
"...jag vill inte vara otrevlig men Troja luktar som en gammal alkis=sprit och läkerol. Taif luktar mer som en desperat pundare=hasch och folköl. Jag har arbetat med missbrukare under 2 år och har all respekt för dem (utöver det har jag arbetat på fritidsgård mellan 1986-2000) , men det är inga killar som jag skulle bygga någon framtid på...
Låt dem hålla på ute på landet, vi sköter vårt här inne i Växjö.
Lakers regerar!!!"
Du behöver inte ta narkotika för att bli dum i huvet
Låt dem hålla på ute på landet, vi sköter vårt här inne i Växjö.
Lakers regerar!!!"
Du behöver inte ta narkotika för att bli dum i huvet
Slavik wrote:H. Nygren wrote:Slavik:
bojkottar alla de duktiga egna produkterna Troja bara för att de spelar i div. 1 eller???
Om så är fallet så lär ju Troja ha ett lag av ES kvalitet om/när man går upp i allsvenskan...
Vi har 13 DUKTIGA egna produkter som är med och gör Troja till div 1 i särklass bästa lag.
Erik Andersson, Johan Andersson och Mattias Weinhandl är för bra för att spela i allsvenskan och div 1, därför spelar dom där dom gör. Nåt konstigt med det?
Troja är hokkykultur precis som Rögle. Tror Lakers har två egna mindre framstående produkter i A-laget.
Thats it.
Kämpa på RBK
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
H. Nygren wrote:Slavik:
Varför man inte kommer uppåt trots att man har en grymt bra juniorverksamhet är systemet som allt bygger på. De finns inga övergångspengar inom hockeyn och vilka tror du blir lidande? Jo dom lagen som fostrar talangerna står där ENDAST med ett hål att fylla. Kolla på fotbollen. Hur skulle det sett ut om Malmö inte fått ett öre för Zlatan eller Halmstad för Tahirovic (kanske bättre exempel). Elitserien gnäller på att NHL tar deras spelare utan att de får någonting. Men vad gör de själva? De väljer och vrakar bland klubbar längre ner som får fram talangerna. Tänk om Troja skulle fått betalt för guldklimpar som: Weinhandl, Johan och Erik Andersson etc. Då kan jag säga att Troja skulle varit före Lakers. Taif likaså! Man ska tjäna på att satsa på ungdomar och juniorverksamhet.
Stolthet, hjärta, tradition
-
- c/o LL´s Forum
sant gröna sköna men så länge inte klubbarna slår näven i bordet så kommer det att fortsätta tyvärr.Hockyn i sverige är i en nergående tränt tyvärr.Vist vissa klubbar går det väl ganska bra för men skenerellt har det blivigt ett publiktapp. Allt från ES ner till ettan
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
Mats Fröshaug till NH säsongen ut.
[url=http://nhsupport.egetforum.se/index.php][img]http://nhsupport.egetforum.se/images/nhsupport/files/sidhuvud.JPG[/img][/url]
-
- c/o LL´s Forum
Michal Grosek till Leksand. www.svenskafans.se
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
AIK satsar friskt. På gång att värva NHL-backar till säsongen 08/09.
/Aftonbladet
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=744
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=750
/Aftonbladet
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=744
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=750
Samtidigt skall man komma ihåg att det alltid låter så här från AIK:s sida. Med jämna mellanrum lyfter de fram potentiella hemvändare, antagligen för att undersöka betalningsviljan hos sponsorerna.
Sant är att de har kontakt med "sina" spelare runt om i världen, hur mycket substans det finns i resten är jag mer tveksam till.
Sant är att de har kontakt med "sina" spelare runt om i världen, hur mycket substans det finns i resten är jag mer tveksam till.