Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lakej nr 926 wrote:det märks att AIA är avundsjuka för att dom inte har råd med någon trumma
Finns planer på att köpa en. Tänkte dra igång en fond nu i dagarna och med lite tur och bra avkastning kan vi nog få råd med en inom en 32-års period.
Har spanat in några heta nu under mellandagsrean och hittade en skitsnygg...
Den här!
Blir det sjukt fet stäming med en sån? Mitt mål är ett grymt bra drag och sen filma i hallen och sen lägga ut på youtube. Hoppas på att få minst 500.000 visningar.
Eller blir det 0-5 som mot Almtuna
Annars blir nog det mesta sig likt. Gath ramlar och gråter, gröna grodor kastar sig i sargen och alla i hemmaorkestern äter sin julgröt.
Inte mycket att hänga upp sig på. Växjö tror att man ska ha en orkester på läktaren medan vi anser att det borde vara en klack. Vi har olika sätt att skapa stämning.
Att du alltid skall va så diplomatisk...
Nu skall vi ju snacka upp mötet...som du förmodligen missar, politiskt korrekt som du är.
Du är väl i trummans hemland Smauland///...Kongo
Niles: Tycker inte vi behöver säga det så mycket, Thomas Kuben Andersson sa ju själv efter MIF-matchen att det inte finns några arenor med sådant tryck som vi erbjuder, Patrik Thorneus på Aftonbladet sa detsamma...Annars kan ni ju bara kolla TV4klippen på www.roglebk.nu och bedöma själva...
efter senaste matchen skulle jag bänka Markusson,en helig ko känns det lite som men som jag tror skulle vara bra att sätta lite press på och få honom att känna sig motiverad att återta sin plats.
1 8 -7
där har vi hans plus/minus
hoppas o tror karlsson kan röra om och få åter ett vinnande lag,det skulle vara skönt o inte åka på fyra raka förluster
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
åhh, Rögle vilket överskattat j**la piss lag :/ dem tror dem är så himmla ståtliga och duktiga. Ett lag som Växjö Lakers som inte varit med så länge är inte långt ifrån Mögle.
Det dråpliga är att Rögle enligt Mig är ett Mycket sevärt Hockeylag som dock torskar när det gäller, vilket svider mer för dem än för oss Clowner som inte har så höga ambitioner(ännu), och som har en Klack (AIA)som har bättre Ranking än Laget DE hejar på
NEDOMANSKY wrote:Det dråpliga är att Rögle enligt Mig är ett Mycket sevärt Hockeylag som dock torskar när det gäller, vilket svider mer för dem än för oss Clowner som inte har så höga ambitioner(ännu), och som har en Klack (AIA)som har bättre Ranking än Laget DE hejar på
Ni är välkommna ändå. Hoppas ni fyller bortastå och att vi får en bra match med speed.
Förresten såg jag halva Rögle klacken inne på Macdonalds samarkand
en halvtimma efter matchen i Växjö senast, de stod å trängdes å skrek
efter burgare, precis som de aldrig varit på ett hamburgerhak innan,
snacka om barnrumpor. De hade kanske frågat busschauffören:
Snälla bussis, Macdonalds finns inte i Ängelholm, och vi vill så gärna
gå dit
Otroligt kul att du säger så, eftersom vi aldrig stannar på matställe precis utanför en ishall och dessutom så måste vi köra åt fel håll för att komma dit. Dessutom på en så kort resa som till Växjö tar vi aldrig matstopp. Men fortsätt gärna att drömma det har ett underhållningsvärde i hur mycket kan man fantisera eller lögna ihop.
furioso wrote:Undra om Gath kommer sparka in en puck idag också
Förresten såg jag halva Rögle klacken inne på Macdonalds samarkand
en halvtimma efter matchen i Växjö senast, de stod å trängdes å skrek
efter burgare, precis som de aldrig varit på ett hamburgerhak innan,
snacka om barnrumpor. De hade kanske frågat busschauffören:
Snälla bussis, Macdonalds finns inte i Ängelholm, och vi vill så gärna
gå dit
Välkommen till centraleuropa idag.
Sugen på burgare så kan du köpa M Doo här med.
Gath får gärna styra in en med fötterna. E du beredd lille Victor...
Säker på seger är jag inte, men hoppas vi kan vinna med uddamålet samt att alla våra mål är sjukt otillåtna eller åtminstone tveksamma. Hoppas Gath filmar till sig ett helt gäng med utvisningar till er också.
Det behöver du inte hoppas på Oberst, att filma är hennes (Mikaela Gath) enda chans att platsa i något lag i allsvenskan.
Så det kommer hon alla gånger att göra.
Perry, kul att du associerar Ängelholm med Centraleuropa, kan inte annat än att hålla med dig. Men inom en 10 års period kanske
Macdonalds även kommer till Er
När vi leker med er blir vi lite fulare i munnen, lite mer fulla i sjutton. Ni e som Tommy o Annika i Pippi. Man bara vill putta ner er från trädet.
Välkommna till Ängelholm. Hoppas att ni blir upprörda på något. Stig stukade ju foten sist.