Växjö Lakers - Björklöven
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Björklöven
Nästa hemmamatch 28e December. Känns som ett perfekt datum för storpublik kanske ?. en fredag och Björklöven och Fagervall på besök borde dra upp mot 3000 kanske ?. Dagens vändning var helt sjuk och det känns som om mötena mellan oss och Björklöven börjar kännas en aning speciella me tanke på playoffmatcherna osv.
Det är inte omöjligt att vi möts i årets playoff heller så som tabellen ser ut i år. Västerås känns aningen för starka för att komma ifatt och Ik aningen för svaga.
Längtar otroligt mycket efter denna match
Det är inte omöjligt att vi möts i årets playoff heller så som tabellen ser ut i år. Västerås känns aningen för starka för att komma ifatt och Ik aningen för svaga.
Längtar otroligt mycket efter denna match
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Mycket talar för en jämn och kanske målsnål match ?.
Match i matchen :
Viktor fasth 91,69% i räddningsprocent
Tobias Lundström 91,27% i räddningsprocent.
Vi har en målvakt i stor form och det känns som vi har en förstamålvakt som kan rädda kvar lakers i matcherna på egen hand. Han känns så J*kla stabil och gör sällan något fel.
Match i matchen :
Viktor fasth 91,69% i räddningsprocent
Tobias Lundström 91,27% i räddningsprocent.
Vi har en målvakt i stor form och det känns som vi har en förstamålvakt som kan rädda kvar lakers i matcherna på egen hand. Han känns så J*kla stabil och gör sällan något fel.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
OBS OBS OBS KÄNSLIGA TITTARE VARNAS
http://www.youtube.com/watch?v=EC813QIP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=EC813QIP ... re=related
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Matcherna mot Löven börjar bli mer och mer speciella efter varje match tycker jag och det känns som en viss rivalitet av olika slag. Vi måste bara vinna.
# Jubileumsmatch
# vi går om dom i tabellen
# Vinst mot Fagervall
# REVANSCH!!!!!!!!!
# Jubileumsmatch
# vi går om dom i tabellen
# Vinst mot Fagervall
# REVANSCH!!!!!!!!!
Ohoj seglarvänner!
Klappret av raska steg hördes strax innan midnatt igår kväll från de gistna ekplankorna på M/S Sjön. Trots att vapenvila råder gäller det att aldrig slappna av och i fartygets signal- och radarrum har därför aktivitet pågått som vanligt. Gnisten som i rask takt tog sig från detta rum, upp över främre däck och vidare in genom befälshytten, flåsade rejält då han knackade på min dörr. I sin hand hade han ett mycket intressant meddelande. Via kortvågsändare hade denne telegrafist sent igår alltså uppfattat följande:
"Sedan laget gjort sin sista träning innan Julledigheten har akterskytt McConvey dagligen setts skrinna omkring på den annars öde Växjösjön. Vid några av träningarna har Sockervadds-Janne instruerat samt levererat smörpass till den skottglade kanadicken, övriga ispass har skett med den ambitiöse centern på isen i ensamt majestät. Träningspass på upp emot 2 timmar per dag har inte varit ovanligt."
Klappret av raska steg hördes strax innan midnatt igår kväll från de gistna ekplankorna på M/S Sjön. Trots att vapenvila råder gäller det att aldrig slappna av och i fartygets signal- och radarrum har därför aktivitet pågått som vanligt. Gnisten som i rask takt tog sig från detta rum, upp över främre däck och vidare in genom befälshytten, flåsade rejält då han knackade på min dörr. I sin hand hade han ett mycket intressant meddelande. Via kortvågsändare hade denne telegrafist sent igår alltså uppfattat följande:
"Sedan laget gjort sin sista träning innan Julledigheten har akterskytt McConvey dagligen setts skrinna omkring på den annars öde Växjösjön. Vid några av träningarna har Sockervadds-Janne instruerat samt levererat smörpass till den skottglade kanadicken, övriga ispass har skett med den ambitiöse centern på isen i ensamt majestät. Träningspass på upp emot 2 timmar per dag har inte varit ovanligt."
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Inaktiverad användare
Efter en inte allt för vit jul så är det snart dags igen att bege sig till hallen för att se "det rätta virket" besegra "Major Fagervalls löv"
De 4 kommade matcherna mot Löven, RBK, LIF och Mif kommer att utvisa mycket.
Kan vi ligga kvar på en 6:e-plats i tabellen efter desssa matcher så är jag nöjd.
kom igen Lakers!
De 4 kommade matcherna mot Löven, RBK, LIF och Mif kommer att utvisa mycket.
Kan vi ligga kvar på en 6:e-plats i tabellen efter desssa matcher så är jag nöjd.
kom igen Lakers!
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Tror det blir väldigt tufft att ta 3 poäng ikväll men hoppet är det sista som överger en. Hemma och fredagar är nog så här långt ingen direkt bra statistik för lakers del känns det som. Men som det påpekas gäller det lite extra ikväll så hoppas att lakers visar att mina onda aningar om förlust inte blir sanna.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum