När kommer det upp info om denna resan ?. Vore kul om vi kanske kunde bli ett par bussar i Ängelholm. Dagen innan nyår är väl ett perfekt tillfälle att börja med att se hockey.
Hoppas det blir många som åker med.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
McDonalds på tur i Danmark med Växjö trumslagarkår. Folk kommer att låsa sina dörrar och slurpa i sig sin gröt fortare än vanligt när hela spektrumet av färger drar förbi på väg till Ängelholm Isstadion (snart arena).
Vi ska nog kunna bli lika många som vi var nere i Malmö i premiären och då hördes vi rätt bra. Visst krävs mycket mer om vi ska ta AIA på deras hemmarink. Men de är väl lika stora medgångare som vi brukar vara när vi ligger under så leder vi kan det gå
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Rögle verkar just nu vara i en svacka imorgon möter man Malmö vinst där skulle kunna vända på steken helt men om man förlorar även imorgon så har man det mycket tungt..
Jepps, är segt just nu. Fast vi har Hammarby och Huddinge efter Malmö innan juluppehållet och gissningsvis så blir det två segrar som stärker laget för matcherna efter uppehållet.
Det blir nog en jämn match i vilket fall som. Just nu har vi en målvakt i form värd namnet , det behöver vi om vi ska gå långt.
Viktor Fasth är första målvakt nu och det ska bli tufft för Karjalainen och ta tillbaka den platsen
Lakersfan_03 wrote:Vi ska nog kunna bli lika många som vi var nere i Malmö i premiären och då hördes vi rätt bra. Visst krävs mycket mer om vi ska ta AIA på deras hemmarink. Men de är väl lika stora medgångare som vi brukar vara när vi ligger under så leder vi kan det gå
Vi får istället sjunga samma ramsa under hela matchen
'' Nååågon har stulit våran trumma , kan det vara AIA ?.Dom vill va precis som oss trumma sjunga rocka loss , trumförbudet är nog hävt i ängelhooolm''
Lakersfan_03 wrote:Vi får istället sjunga samma ramsa under hela matchen '' Nååågon har stulit våran trumma , kan det vara AIA ?.Dom vill va precis som oss trumma sjunga rocka loss , trumförbudet är nog hävt i ängelhooolm''