Det har ju varit snack om att AIK's Johan Björnfot är på väg till Lakers eftersom han sökt polisutblildningen här, men tydligen vill han inte lägga så mycket tid på hockeyn. Det verkar luta åt KIK istället...
Stackarn...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Min tolkning på det som står om Björnfot på svenskafans är nog att det var Lakers som inte var intresserade.
Kan ju vara fel av mig men om han inte vill lägga så mycket tid på hockey så kanske man inte ska ha 10 mil till sin arena! Kristianstad ligger ju inte runt hörnet direkt om han nu flyttar till Växjö!
Då borde ju Alvesta vara ett bättre alternativ för honom.
NiGy skrev:Min tolkning på det som står om Björnfot på svenskafans är nog att det var Lakers som inte var intresserade.
Klart tusan det om han inte vill satsa m.i.n.s.t. 100%!