är det ngn som har koll på om Mc Höft lirat ngt ännu?
Är han frisk efter sin operation?
Någon??
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Frölundas beslut avseende BOIS är inget annat än ett försök att leka GUD. Jag har sällan sett något så dåligt genomtänkt. Nyttan med att just Johans rumpa skall värma en avgränsad bänkyta i båset är försvinnande liten jämfört med den enorma nytta matchträning i VLH hade varit. Helt utan anledning står alla tre parter som stora förlorare. Varför är Sundsvall och Nybro viktigare än de egna spelarna för Frölundas felprogrammerade hjärnor?
bara att gilla läget tyvärr,dock kan bois varit den injektionsspruta vi behövde!tack för de två fantastiska matcherna och väldigt välkommen åter när du än vill och kan Johan!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Frölunda är ju ett divalag utan dess like. De vill ju bara visa att de är stora när de kallar hem spelare hit och dit utan att de ens kommer nära isen. Pissdåligt rent ut sagt!
Vad jag vet så har Lakers inte plockat hem någon utlånad spelare som det går bra för i en lägre division, men du kanske känner någon i truppen bättre än mig så att du har bättre koll helt enkelt, eller vad säger du Nedomansky
Ha ha ha
Nedo, du kan emellanåt vara minst sagt enerverande, men ibland får du till det
Nu är tydligen Bois på ingång igen. Skönt, konspiratören i mej trodde återkallandet av Andersson till Göteborg enbart berodde på nattliga samtal mellan Bäckman och Tornberg Jag kan inte påstå att jag är speciellt ledsen över att Süper-Johan träder i tjänst mot självaste Nybro.
Förstår inte heller det, men det kanske någon annan kan förklara?
Han borde inte bli spelklar förrän på lördag om jag räknar fem dagar med start i tisdags vilket var första dagen efter att han var ombytt med Frölunda.
Och nu när man läst dagens SMP så verkar det ju varje fall som att Johan kommer spela matchen mot Nybro plus ytterligare minst fyra matcher som spelas under de 10 dagars långa ES-uppehållet!
Last edited by Per Carlsson on 5 December 2007, 10:16, edited 1 time in total.
Ändå lite mysko att man kan anämla en spelare till ett annat lag innan han spelat klart med sitt första lag. Den reglen är väldigt underlig, fast väldig skön i detta läget vi befinner oss...
Vad menar du med "spelat klart med sitt första lag"? Om du tänker på transferpapprena för Bois kan de väl gott o väl skickats in efter matchen mot Borås...
det jag menar är att regeln känns konstig. att man lämnar in papper på att johan ska spela med lakers på fredag innan han lirat med frölunda på måndagen.
Sitta filt har samma effekt oavsett om Man kommer uppifrån eller nerifrån, eller ingår i truppen, dvs Man duschar i onödan
Stefan nu är jag så trött på alla dina pikar ang. våra junisar som är så illa omhändertagna enligt dig själv, kan du inte bara svara mig på när du har tänkt att lägga detta på hyllan och fokusera på något nytt?? Kanske t om vara positiv till något?
Däremot så lär den Stefan Du anspelar på numera vara Tränare i Alvesta J-18, Han lär därigenom inte ha tid att ge Lakers råd som Jag, utan Alvesta lär behöva ALL Hjälp De kan få.
Jag har varit positiv väldigt ofta men Jag ställer Mig inte i den stora massan med Talibanskägg.