Och den här radio reportern är inte alls partisk? Spark är det när man antingen sparkar in pucken uppenbart, allternativt är när du vallar in den genom att ändra vinklen på skridskon. Det är inte spark när någon skjuter pucken på skridkskon. Med andra ord väldigt svårbedömt för domaren. Däremot så räknas det inte som spark om man sparkar in den själv i eget mål.
Kämpa lakejer, ni har mycket att lära ännu.
Hellre ett löst skott av en bebis än ett hårt skott i huvudet av Arup
Jag kan inte avgöra från min plats om det var offside i målgården vid sista målet, men Rögles mål skulle varit icke godkänt för spark, då det var en solklar avsiktlig spark
istället för 1-2 till rögle kanske vi hade vunnit. istället för även 1-4 till rögle gjorde vi ju 2-3 men offside. och hur ofta dömmer man offside på de målen ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:istället för 1-2 till rögle kanske vi hade vunnit. istället för även 1-4 till rögle gjorde vi ju 2-3 men offside. och hur ofta dömmer man offside på de målen ?
Lakersfan_03 wrote:istället för 1-2 till rögle kanske vi hade vunnit. istället för även 1-4 till rögle gjorde vi ju 2-3 men offside. och hur ofta dömmer man offside på de målen ?
Om inte om fanns ja. Och hur ofta man dömer offside i målgården är ju inte så relevant. Det viktiga är ju om det verkligen var offside, och det kan inte jag svara på. Däremot har man hört från många håll att segern var helt och fullständigt rättvis.