alfax wrote:Jag tycker inte om att Lakers har röda färger i sina dräkter,det påminner om kommunismen, de största utrotarna
Men man får väl skilja på saker och ting, eller??? Det stinker i alla fall i mina ögon om ni beslutar er för att sjunga en klackramsa (musiken) som UltimaThule är upphovsman för.
Per_växjö wrote:Hallå... Vad spelar de för roll var melodin är tagen ifrån? Kan vi använda en melodi från Pet Shop Boys så kan vi väl använda en melodi från Ultima Thule...
Jaha, i så fall hade jag ju trott att alla killar i LL var bögar!
de som är tysta samtycker
men fundera lite på den när vi delar upp halva läktaren å gastar kom igen lakers.Varför inte alla på samma gång å lägga in tre klapp istället för att dela klacken.Blir än mer röststarkt då
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Snart måste vi verkligen ta tag i att komma på nya ramsor. Tycker man kunde sätta sig ner en dag och komma fram till lite förslag. Fler ramsor utan klapp behövs definitivt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nya ramsor utan sång, bara med trumma tycker jag vore tokskoj. typ "donkdonk i donk donk, donk donk dododdo donk donk donkdonkdonk dododododo donk!" sen om o om igen typ "donkdonk i donk donk, donk donk dododdo donk donk donkdonkdonk dododododo donk!" "donkdonk i donk donk, donk donk dododdo donk donk donkdonkdonk dododododo donk!" "donkdonk i donk donk, donk donk dododdo donk donk donkdonkdonk dododododo donk!" "donkdonk i donk donk, donk donk dododdo donk donk donkdonkdonk dododododo donk!"
instämmer med Varanen med tillägget att de sista bonken torde vara synkoperade!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ahh Varanen har som vanligt svar på det mesta visst inte heller om det var riktigt bra i det stycket men du har verkligen fått ihop det med
dododdo donk donk *break* dodododod donk!, så får det bli "denna ska vi ha"!