Säsongen 00/01 vann han poängligan i norra allsvenskan och kom 2:a i fortsättningsserien. Säsongen 01/02 kom han 3:a i poängligan i grundserien och 5:a i superallsvenskans poängliga
Är det så bra att satsa på spelare födda på 60-talet?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
att satsa på spelare födda på 60-talet vore sällsynt korkat, har de inte blommat ut nu kommer de nog aldrig att göra de däremot spelar de ingen roll om spelaren så e född på 50-talet om han besitter kvalié, eller vad tycker ni? tellström är ju en "färdig produkt" som redan visat vad han kan, säkert kan han utvecklas på något men han är ju mer eller mindre färdigutvecklad som spelare med de han kan prestera.
jag har svårt att förstå åldershysterin i håkkin. så länge man tillför något och själv vill spela spelar de vällan ingen roll hur gammal man är?
jag TROR tellström passar lakers mycket bra, en lagspelare som sliter över hela banan
Jag kör en Alfax på dig Rickard!
Har spelaren något att tillföra så spelar det väl ingen roll när han tittade ut!
Det finns flera spelare mellan 35 och 40 som gör riktigt bra ifrån sig!
Rutinen och lugnet dom tillför laget är nog värt en hel del!