Trebic - Växjö Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Trebic - Växjö Lakers
Jag får det till att matchen börjar redan kl.17 idag:
K další p?íprav? p?ijede do T?ebí?e už dnes v 17:00 soupe? ze Švédska
http://www.hstrebic.cz/
K další p?íprav? p?ijede do T?ebí?e už dnes v 17:00 soupe? ze Švédska
http://www.hstrebic.cz/
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Re: Trebic - Växjö Lakers
Primeau wrote:K další p?íprav? p?ijede do T?ebí?e už dnes v 17:00 soupe? ze Švédska
Ok, nu ska vi se här..
..17.00 möter Trebic superlaget från Sverige..sådär ja, klart..
Laguppställningarna är munter läsning..
Cubova, Rontatalo, Weinstach..
- Medgångssupportern
- Site Admin
- Linkankopia
- Forumproffs
HEJA HEJA HEJA !!!
Vad står det? Hur går det?
Vad står det? Hur går det?
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
- Linkankopia
- Forumproffs
Piggelin wrote:1 - 0 till Trebic.
Äh bara tröstmål för dom. Snart sätter Lakers igång med maskineriet och då jävvlars....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
- Medgångssupportern
- Site Admin
Hej.
Jag har snackat med ett par suopporters där nere och fått följande bild.
Karjalainen som för dagen stod gjorde en godkänd match. Kan naturligtvis mycket bättre när det blir allvar. Fasth hade väl stått igår och gjorde en riktigt bra match, uppträdde tydligen väldigt moget mellan stolparna. Ingen oro där precis...
På backsidan visar man upp ett bättre och bättre spel trots förlusterna. Min källa säger att backarna spelar väldigt bra och kommer att bli riktigt täta i vinter.
När det gäller forwardbesättningen ser det ut som om pucken inte studsar deras väg riktigt. Av någon anledning får vi inte till det i avsluten trots att man periodvis visar upp ett bländande spel. Kanske skulle det sitta fint med en center som håller uppe spelet. En center som har lite vana att styra spelet...men som sagt, det är bara ett fåtal människors åsikter.
Aktiviteten på bänken? Jodå, de jobbar stenhårt under matcherna vad jag har hört. Idag var tydligen Henke mest aktiv...
Nej, jag hoppas att flytet vänder lagom till hemmamatcherna och premiären...för där finns en fantastik potential i laget.
Jag har snackat med ett par suopporters där nere och fått följande bild.
Karjalainen som för dagen stod gjorde en godkänd match. Kan naturligtvis mycket bättre när det blir allvar. Fasth hade väl stått igår och gjorde en riktigt bra match, uppträdde tydligen väldigt moget mellan stolparna. Ingen oro där precis...
På backsidan visar man upp ett bättre och bättre spel trots förlusterna. Min källa säger att backarna spelar väldigt bra och kommer att bli riktigt täta i vinter.
När det gäller forwardbesättningen ser det ut som om pucken inte studsar deras väg riktigt. Av någon anledning får vi inte till det i avsluten trots att man periodvis visar upp ett bländande spel. Kanske skulle det sitta fint med en center som håller uppe spelet. En center som har lite vana att styra spelet...men som sagt, det är bara ett fåtal människors åsikter.
Aktiviteten på bänken? Jodå, de jobbar stenhårt under matcherna vad jag har hört. Idag var tydligen Henke mest aktiv...
Nej, jag hoppas att flytet vänder lagom till hemmamatcherna och premiären...för där finns en fantastik potential i laget.
Matito! Du skrev att du efterlyste "En center som har lite vana att styra spelet". EN center??? En spelare gör inte laget, och har aldrig gjort heller. Nu har man åtminstone värvat en sätt till karriären en mycket rutinerad center vid namn Ström, och förhoppningsvis vetat vad man har gjort för att vilja ha hit honom. Upp till bevis, Evertsson!
En fråga bara, var Thoresen över huvud taget med ner till Tjeckien? Han har ju varit osynlig i referaten hittills..
Det verkar som om Carlsson gjorde Lakers tröstmål.
http://www.hstrebic.cz/zapas.asp?id=1671
En fråga bara, var Thoresen över huvud taget med ner till Tjeckien? Han har ju varit osynlig i referaten hittills..
Det verkar som om Carlsson gjorde Lakers tröstmål.
http://www.hstrebic.cz/zapas.asp?id=1671
Last edited by Supporter on 24 August 2007, 23:51, edited 1 time in total.
Supporter, kan du tjeckiska? Visst, man kan urskilja namn kanske, men med ditt sätt att tänka betyder det ju att i stort sätt hela laget varit osynligt i och med att knappt någon spelare i Lakers blir omnämnd, och det tvivlar jag starkt på att dem varit... Tänkte på din kommentar kring Thoresen...
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
-
- Inaktiverad användare
Översatt till Svenska så står det att Thoresen säkert hittar målet om Han tittar upp från isen, Tjecker som är NOGA med tekniken klarar av att behandla puck samtidigt som huvudet hålls upprätt för att lokalisera mål och motståndare, De åker sällan skridskor ala fällkniv heller
Vad gäller De klena resultaten så har Jag FULLT förtroende för Evert
Vad gäller De klena resultaten så har Jag FULLT förtroende för Evert
In Hinkum Veritas
Supporter, jag skrev att min källa kände att han saknade en driven centerspelare...men det är ju som sagt en mans åsikt.
Jag tycker också att vi på pappret har bra centerspel så jag låter min personliga åsikt stanna där. Som jag också skrev så skapade vi mycket, spelade bra men fick inte in den. Kanske lite typiskt för träningsmatcher...skärpan menar jag?
I dagens SMP prioriterar Evertsson att få till ett längre avtal med Lauritzon eller ev. Mc Höft....kanske ligger det lite i en förstärkning på forwardsidan? Den som lever får se...
Jag tycker också att vi på pappret har bra centerspel så jag låter min personliga åsikt stanna där. Som jag också skrev så skapade vi mycket, spelade bra men fick inte in den. Kanske lite typiskt för träningsmatcher...skärpan menar jag?
I dagens SMP prioriterar Evertsson att få till ett längre avtal med Lauritzon eller ev. Mc Höft....kanske ligger det lite i en förstärkning på forwardsidan? Den som lever får se...
-
- c/o LL´s Forum