Christian Magnusson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
Nybro
När jag var i nybro kring jul eller när det var ... ... så kan jag inte säga att jag kommer ihåg denna spelare är det någon som kan berätta lite om vad för spelartyp han är ? Är han en powerfoward, playmaker eller en utfyllnadsspelare ... ?
Jag vet som sagt inte riktigt vem denna spelare är eller vad han har för meriter men han är välkommen ändå och jag har fullt förtroende för Evert än så länge.
/W
Jag vet som sagt inte riktigt vem denna spelare är eller vad han har för meriter men han är välkommen ändå och jag har fullt förtroende för Evert än så länge.
/W
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
-
- c/o LL´s Forum
10+20p senaste säsongen låter väl bra, men -18 är ju inte lika imponerande...
http://www.eurohockey.net/players/show_ ... erial=4606
http://www.eurohockey.net/players/show_ ... erial=4606
-
- c/o LL´s Forum
Fimpen var oerhört viktig spelare när goiset nådde playoff-spelet mot Björklöven säsongen 02/03. Sen blev det spel i Mora där han inte fick en lika ledande position som i goiset, men han var ändå delaktig i att laget tog sig upp i Elitserien. Därefter fick han inte något förlängt kontrakt och han sökte sig utomlands. Väl tillbaka i Sverige och allsvenskan så lyckades iaf inte Nybro plocka fram allt vad Fimpen besitter.
Han är en snabb vänster ytterforward och i sina bästa stunder håller han hög allsvensk klass. Kedjan med Fimpen - J.Svensson - Harris är nog en av de bästa kedjorna som lirat i goiset, och enligt mig var Fimpen nyckeln till det hela.
Grattis till en god värvning och jag hoppas ni tar väl värd honom. Ge honom massor med istid och rejält med förtroende så kommer han växa upp högt över vad ni såg honom prestera i Nybro.
Om inte annat så är han alltid välkommen tillbaka till Mörrum. Härnere är han väldigt uppskattad och vi drömmer väl fortfarande om att få se Fimpen i rätt tröja..
Väl mött! Å lycka till Fimpen!!!!
Han är en snabb vänster ytterforward och i sina bästa stunder håller han hög allsvensk klass. Kedjan med Fimpen - J.Svensson - Harris är nog en av de bästa kedjorna som lirat i goiset, och enligt mig var Fimpen nyckeln till det hela.
Grattis till en god värvning och jag hoppas ni tar väl värd honom. Ge honom massor med istid och rejält med förtroende så kommer han växa upp högt över vad ni såg honom prestera i Nybro.
Om inte annat så är han alltid välkommen tillbaka till Mörrum. Härnere är han väldigt uppskattad och vi drömmer väl fortfarande om att få se Fimpen i rätt tröja..
Väl mött! Å lycka till Fimpen!!!!
Jaha, Christian Magnusson är klar för Kronobergs Hockeystolthet. Arbetsintervjun på kansliet måste ha gått enligt planerna. Killen presterade iofs godis för ett par säsonger sedan, och med ett bättre understöd än vad han fick i Nybro så kan han säkert förstärka. Lir i en andra-/tredje femma i Växjö Lakers verkar locka uppenbarligen. Willkommen Fimpen som man säger i Amerikat...eller var det i Ddyusschkland?
De två-/tre återstående forwardsplatserna måste vara starka kort. Mäster, Bois och Torsten - spelarna som bidrog med över 70% av poängproduktionen är borta...
/T5!!
De två-/tre återstående forwardsplatserna måste vara starka kort. Mäster, Bois och Torsten - spelarna som bidrog med över 70% av poängproduktionen är borta...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
#54 wrote:Kedjan med Thoresen och Bergenström, måste ligga rätt bra i kategorin bästa kedjan hos Laxarna
Ligger bra till.. men det finns många fler. Svårt att välja, men jag rankar kedjan med Fimpen som klassen bättre faktiskt. De pressade alla lag och de var stabila åt båda hållen.
En sak som är säker är att Fimpen är en grymt skön spelare att ha i det egna laget. Får man in Fimpen så att han någ max kapacitet så lär det osa hett väldigt ofta.... men inte för att vara krass nu.... men nu när tiden gått ett tag, så har det dykt upp lite mer negativa saker om er tränare istället Nåväl... ska inte kasta sopor då han redde ut vår svåra situation, men med facit i hand så känns Morgan Svensson som ett bättre alternativ. Morgan påminner mer om gamle Lars Lindgren som kan bygga upp ett nytt lag liksom...
Avslutar med en hälsning till Bizon.... Välkommen ner till Östersjö i sommar!
Fattar inte att Lakers är så heta på Magnusson. Visst han är ju från Alvesta, kanske lite konobergsblod i laget.
Han har ju producerat bra i Nybro, värvades hit som målskytt, men blev assistkung. Minusstatistiken kan försvaras med att han har matchats mycket i boxplay. Han är ju en smart spelare, men för liten i mina ögon. Behöver bra omgivning för att kunna tillföra nåt i Lakers.
Han har ju producerat bra i Nybro, värvades hit som målskytt, men blev assistkung. Minusstatistiken kan försvaras med att han har matchats mycket i boxplay. Han är ju en smart spelare, men för liten i mina ögon. Behöver bra omgivning för att kunna tillföra nåt i Lakers.
Låt det bara gå en tid, sedan ter sig alla inlägg på ett forum likt detta som ytterst komiska!Blizzet wrote:Fattar inte att Lakers är så heta på Magnusson. Visst han är ju från Alvesta, kanske lite konobergsblod i laget.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.