Jonas Eriksson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jonas Eriksson
Vad jag förstår så är Jonas klar för BOIS? eller kan man tolka det på annat sätt? Blir inget spel i Lakers i alla fall. Kolla här...
http://www.mariestadstidningen.se/pdfti ... 416_18.pdf
http://www.mariestadstidningen.se/pdfti ... 416_18.pdf
- challe_berglund
- Forumproffs
- Ambassador
- Forumproffs
Återigen så måste jag påpeka att vi på hemsidan inte håller på med spekulationer, rykten och gissningar vad gäller kontraktskrivningar. Vi rapportera klara saker som kommer från klubbledningen.Ambassador wrote:Verkligen trist att man hela tiden får veta om förluster och nyförvärv på andra ställen än på den officiella hemsidan...
Suck!
- Ambassador
- Forumproffs
Står det att han flyttat till Mariestad i en morgontidning är ju det en icke-spekulation.Kiddan wrote: Återigen så måste jag påpeka att vi på hemsidan inte håller på med spekulationer, rykten och gissningar vad gäller kontraktskrivningar. Vi rapportera klara saker som kommer från klubbledningen.
Spekulation är ett rent rykte. Köper man en camping i Mariestadstrakten är det inget rykte det är fakta.
Uppryckning!
Ambassador | 19:57 ! ! !
Om du nu tycker det är så kasst, engagera dig då! Det behövs alltid folk!Ambassador wrote:Står det att han flyttat till Mariestad i en morgontidning är ju det en icke-spekulation.
Spekulation är ett rent rykte. Köper man en camping i Mariestadstrakten är det inget rykte det är fakta.
Uppryckning!
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
De va helv-te vad det gnälls överallt!
Jag tycker, helt ärligt, att Lakers hemsida är en av de bättre i hockeysammanhang: snygg desigt, snabba besked, suveräna intervjuer, klockan som pulshöjare på hockeynördar som mej mm. Om Mariestads tidning nu har en intervju med Jonas Eriksson där han säger sig ha köpt en camping och att han i o m detta antagligen inte spelar Lakers nästa säsong är väl för faaaaaaan inte hela världen? Har han inte gett ett klart besked till Lakers ledning så skall det heller inte stå på hemsidan innan dess.
Förresten tror jag han köpte campingen redan föra säsongen.
Jag tycker, helt ärligt, att Lakers hemsida är en av de bättre i hockeysammanhang: snygg desigt, snabba besked, suveräna intervjuer, klockan som pulshöjare på hockeynördar som mej mm. Om Mariestads tidning nu har en intervju med Jonas Eriksson där han säger sig ha köpt en camping och att han i o m detta antagligen inte spelar Lakers nästa säsong är väl för faaaaaaan inte hela världen? Har han inte gett ett klart besked till Lakers ledning så skall det heller inte stå på hemsidan innan dess.
Förresten tror jag han köpte campingen redan föra säsongen.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Jag vill också minnas att det va så, med andra ord bör inte campingen påverka hans vara eller icke vara i Lakers denna säsongen heller.Primeau wrote:Förresten tror jag han köpte campingen redan föra säsongen.
Men är det så att Jonas försvinner lär han ju inte på något vis vara omöjlig att ersätta.
Absolut. Det är fakta. Det är fakta om att han flyttat hem och att han har köpt en camping. Vad har detta med Jonas kontrakt att göra?Ambassador wrote:Står det att han flyttat till Mariestad i en morgontidning är ju det en icke-spekulation.
-
- Inaktiverad användare