Em Kval i fotboll
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Em Kval i fotboll
just nu leder bosnien med 0-2 borta mot norge med ett helt nytt lag nästan . 11 spelare har lämnat bosniska truppen.
Här protesterar bosniska supportrarna mot förbundet : http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 28,00.html
Här protesterar bosniska supportrarna mot förbundet : http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 28,00.html
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- Lakejer115
- Forumproffs
- Lakejer115
- Forumproffs
nej han skulle inte ta en plats,vi har våra killar fast där på lång tid framöver,iaf elmander,allbäck o zlatan.rosenberg är väl med på nåt hörn med=)
men tillbaka till bosnien,eftersom jag inte tål Norge för fem öre,bara norrmän i exil tycker jag om=),så var segern igår oerhört tillfredsställande!!!När Norge förlorar är året räddat!
men tillbaka till bosnien,eftersom jag inte tål Norge för fem öre,bara norrmän i exil tycker jag om=),så var segern igår oerhört tillfredsställande!!!När Norge förlorar är året räddat!

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
vad tror ni om kvällens match?
fasen oxå att vi ska spela defensivt borta mot nordirland,nu kommer sidleds-Danne och Alexandersson se till att vi inte tar några risker...
jag tippar på 0-0 om inte Zlatan får ett ryck o gör nån soloprestation.
alternativt tar Nordirland en snabb ledning och vi kvitterar i 88-e!
så:
0-0
0-1
1-1
skönt med halvgarderingar=)
fasen oxå att vi ska spela defensivt borta mot nordirland,nu kommer sidleds-Danne och Alexandersson se till att vi inte tar några risker...
jag tippar på 0-0 om inte Zlatan får ett ryck o gör nån soloprestation.
alternativt tar Nordirland en snabb ledning och vi kvitterar i 88-e!
så:
0-0
0-1
1-1
skönt med halvgarderingar=)
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
hehe,bara vi vinner så=)
Edman, Mikael Nilsson, Daniel Andersson, Johan Elmander, Zlatan Ibrahimovic och Christian Wilhelmsson står alla på en varning,ytterligare en varning på någon av dem och spelaren blir avstängd och missar nästa EM-kval, borta mot Danmark 2 juni.
så därför hoppas jag bara daniel får en varning
Edman, Mikael Nilsson, Daniel Andersson, Johan Elmander, Zlatan Ibrahimovic och Christian Wilhelmsson står alla på en varning,ytterligare en varning på någon av dem och spelaren blir avstängd och missar nästa EM-kval, borta mot Danmark 2 juni.
så därför hoppas jag bara daniel får en varning

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Ja eftersom vi behöver en målgörareLakersfan_03 wrote:blir du glad om zlatan blir utbytt och målet kommer då eller ?alfax wrote:Zlatan utbytt i 78.e min och in kommer Allbäck och gör 1-0 till Sverige....önsketänkande JA,men gott vore det

Lite skämt tål Du väl 03

Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
ja men zlatan är en utmärkt målskytt just nu i italien och jag tror att han nätar ikväll och kommer spela fram bra bollar.alfax wrote:Ja eftersom vi behöver en målgörareLakersfan_03 wrote:blir du glad om zlatan blir utbytt och målet kommer då eller ?alfax wrote:Zlatan utbytt i 78.e min och in kommer Allbäck och gör 1-0 till Sverige....önsketänkande JA,men gott vore det![]()
Lite skämt tål Du väl 03
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Så här i efterhand får man ju säga att Lagerbäck gjorde rätt i att starta med Alxandersson o Svensson som jag tycker var klart bättre än både Chippen o Källström. Synd att Mellberg skadade sig annars hade Sverige slutat matchen med tre anfallare då Allbäck hade kommit in o gjort så Sverige fått en pinne med sig.
Försvaret var ju kasst idag, bäste "försvarare" var Andersson som gjorde ett bra inhopp för Linderoth. Sen verkar det som våra "världsstjärnor" har svårt att prestera när de inte har sina "världsstjärnor" till klubbkompisar med. Svårt att spela fotboll utan Adriano, Figo, Fred, Juino, Henry, Totti.
På Sveriges mål idag var det spelare med lagkamrater som Holmén, Mourad, o inte fan vet jag vad spelarna i Toulouse heter, där är ju Elmander stjärnan.
Försvaret var ju kasst idag, bäste "försvarare" var Andersson som gjorde ett bra inhopp för Linderoth. Sen verkar det som våra "världsstjärnor" har svårt att prestera när de inte har sina "världsstjärnor" till klubbkompisar med. Svårt att spela fotboll utan Adriano, Figo, Fred, Juino, Henry, Totti.
På Sveriges mål idag var det spelare med lagkamrater som Holmén, Mourad, o inte fan vet jag vad spelarna i Toulouse heter, där är ju Elmander stjärnan.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Jag tycker helt enkelt att Sverige inte är bättre än så här ungefär. Visst har de kvalificerat sig till VM och EM slutspel men där har det ju inte gått något vidare direkt. Brons i VM -94 ! Det är 13 år sedan nu. Inga svenska lag har lyckats bra i något cup spel heller typ uefa o.s.v
Så om Sverige inte spelar på topp blir det stryk mot lag som räknas som sämmre, men är de det egentligen?
Så om Sverige inte spelar på topp blir det stryk mot lag som räknas som sämmre, men är de det egentligen?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
- johannes_24
- Forumentusiast
- johannes_24
- Forumentusiast
Primeau du får la flytta från soffan när kvinnan din kommer hem, tror inte hon vill kela med dig i den, för jag vägrar ju tro att det är dig det är fel på så vi skyller på soffan
Kan nån hjälpa mig att luska reda på vem det är som IK kommer att presentera idag då
Please

IK Oskarshamn, för allas bästa!
- johannes_24
- Forumentusiast
Erok är en lyckans ost hehe
De e alltid lika dant själv e jag allätare av sport å tittar nästan på all sport som det bjuds på. Och alltid är det lika dant. Varje gång jag laddat upp med sex pack bärs, chips påse å lite dipp samt kanske en stek med sallad och sånt när hon är hos hästapållen och alltid, alltid så fort hon kommer hem å ser vad som är pågång så börjar hon kela med varandra sen e de ju klippt liksom och alltid när vi väll är klara så byter hon kanal och när man tittar vädjande på henne så slår hon den där blicken i en att du skulle bara våga, hmmm känns som att jag är rätt mycket toffel 

IK Oskarshamn, för allas bästa!
- johannes_24
- Forumentusiast