Vänta tills det blir lite motvind där uppe på kalfjället. Då vet jag, och rätt många med mej, vad som väntar
Det är inte sockervadd, så mycket kan jag säga
Nu när lövenspelarna ser att Janne Inget Spelsystem Karlsson lyckats med fräsiga Mörrum suktar de förstås att spela för Växjö! Speciellt nu när löven börjar ha lite dollars på banken...
Ge er nu... ta babysnacket via PM så att vi slipper det!!! /buck
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ingen personlig favorit... är mycket för den gamla ryska skolan och rullar runt på mycket folk. Nådde väl hyfsade resultat under sin enda säsong här. Bättre än JK dock.
Spelaren Sasja är däremot gud och enligt mig den kanske enskilt viktigaste spelaren för ett svenskt elitlag någonsin.
no.95 skrev:Ingen personlig favorit... är mycket för den gamla ryska skolan och rullar runt på mycket folk. Nådde väl hyfsade resultat under sin enda säsong här. Bättre än JK dock.
Spelaren Sasja är däremot gud och enligt mig den kanske enskilt viktigaste spelaren för ett svenskt elitlag någonsin.
Stämmer in.
Spelaren Sasja = Gud
Tränaren Sasja = Tveksam
Att han är ett starkare kort än JK står dock(på förhand)klart.
Vad några fjortisar på lövens forum skriver eller tycker påverkar inte mej, varken positivt eller negativt. vi har ju erfarenhet från vårt eget forum hur synpunkterna kan variera och där vi kan tycka helt olika om både spelare och tränare. Sedan skall vi förstås inte ens nämna sportchef där vissar sågar totalt och andra höjer till skyarna.
NEDOMANSKY skrev:Att så många myser i Umeå över Lakers Tränarval, är inte direkt positivt.
Det har väl många gånger oxå kommit positiva reaktioner från andra supportrar när det gäller tränarval och liknande, men behöver det betyda att det blir bra bara för det?
Att han var en grymt bra lirare vet vi ju alla. Lite tveksam till honom som tränare förstår jag att ni är. Känns dock skönt att ni håller honom klart bättre än JK - vilken jag också är mycket tveksam till! Dock så tror jag att Sasja kommer att bli bättre och bättre som tränare. Dessutom är det ALLTID oerhört svårt att träna ett lag där man varit firad stjärna som spelare. Tror att han på sikt kommer att tillföra Nyköping mycket hockeykunnande och kombinationen med Fredrik Söderström (gamle storspelaren Danne Söderströms son) tror jag på!
PS. Så Janne är son till en gammal TAIF-spelare och dessutom född i Tingsryd. Märks ju vilken klubb som har traditionerna där nere i Kronoberg...
Ja det kan nog mycket väl blir så att ES klubbarna roffar åt sig mycket spelare från Löven, det är väl nackdelen med att kvala och inte ha en chans i kvalet Kan bli att Löven får skaffa rätt mycket nya spelare till nästa år i Hockeyallsvenskan