JAAAAAAAAA!!! SLATAN TEBAKS!!! NU VINNER VI VM-GULD!!!!!!!!!
uhm... eller inte.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Men det förändrar inte min åsikt om honom på något vis, jag tycker som många andra att han är en duktig fotbollsspelare som givetvis tillför i landslaget, men han har en annan sida. Så jag gratulerar bara att det hittats en lösning.
Helt rätt, Zlatan och Elmander på topp en oslagbar kombination.
Elmander har varit jäkligt bra länge, fattar inte att han inte fått spela mer i startuppställningen i landslaget.
Skönt att gullet med barnungen fått sin upplösning, slut på kräkattackerna av allt klemande. Nu kan vi fokusera på viktigare saker än gräsätning, silly season och vackert vårväder i antågande.
Undrar om Elmander o Zlatan är ett bra par i anfallet, känns väldigt osäkert. Två ungpajsare som vill ha mycket boll, även om Elamander inte är så ung längre. Vem ska öppna ytor åt den andra tex?
Alla som har något emot zlatan är helt tysta nu när han visat framfötterna , men så fort det händer något negativt kommer tråden fyllas med negativa inlägg.
Faktum är att han är kung och en av europas bästa anfallare just nu
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag står alltid för det jag hostar ur mig, när det gäller Zlatan, så har jag sagt att han är en fotbollsspelare av yttersta rang, men har en personlighet som är bland det värst jag vet.
Räven wrote:Jag står alltid för det jag hostar ur mig, när det gäller Zlatan, så har jag sagt att han är en fotbollsspelare av yttersta rang, men har en personlighet som är bland det värst jag vet.
Säger inte emot,kanske han är på väg att ändrar sig nu när han blivit pappa
Undrar om Elmander o Zlatan är ett bra par i anfallet, känns väldigt osäkert. Två ungpajsare som vill ha mycket boll, även om Elamander inte är så ung längre. Vem ska öppna ytor åt den andra tex?
De är ju iofs födda samma år... tror inte de 5 månaderna gör så stor skillnad
Med en nonchalant straff i ribban förra matchen ,visserligen gällde inte matchen något ,men tanken var väl att slå in den och visa här har vi en världsartist
Lakersfan_03 wrote:Va tysta alla anti zlatan lakejer blev . Nu ska vi få se på lite riktig fotboll hoppas jag och även ett par vinster.
Har fortfarande sammma uppfattning som innan lovar jag! Jag antar att Zlatan spelar efter landslagets regler i fortsättningen. Och att Lagerbäck fortfarande har mod nog att bänka honom om han inte skulle göra det.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
alfax wrote:Med en nonchalant straff i ribban förra matchen ,visserligen gällde inte matchen något ,men tanken var väl att slå in den och visa här har vi en världsartist
som du säger matchen gällde inget. Han är utan tvekan en världsartist. Får se om han kan kombinera ihop det med landslagspelarna nu också i sådana fall har vi väldigt roligt kval och Em slutspel att se fram emot.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Alla är väl avundsjuk på en snubbe som tjänar miljoners dolleras, vill ha vill ha vill ha. O att man är född med ett träben till vänsterfot gör ju inget bättre =) men hur mycket teknik hade egentligen Jonny "bråttom", o han lyckades ju.
Men det är väl med fotbollsspelar som med försäljare, ett dåligt möte kräver 100 innan man fått förtroendet igen, kan väl säga att han höjt sig lite. Men hur många tycker om Totti, Jimmie Svensson. Och vem kan hata Puyol, Henke.