Tack för desa åren vår lille vaktmästare Janiator lycka till i framtiden med familjen och din fortsatta hockeykarriär vi lär aldrig glömma dina insatser i Lakerströjan
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Förmodligen den stabilaste spelare vi haft de senaste säsongerna. Tillhör inte den kategori spelare som kostar mest i ett lag, men är likväl väldigt svår att hitta. Spelare med den arbetskapaciteten, lojaliteten och inställningen återfinns ofta säsong efter säsong i samma klubb, tillhör kärntruppen i sitt lag.
Givetvis ska vi inte hissa upp 55an i taket, men den som tar upp den tröjan i framtiden får allt se till att vara nåt utöver det speciella.
Tack för allt det säkra styrspelet i mittzon, alla grymma tacklingar, alla täckta skott och ett och annat mål. Lycka till i framtiden Jarno!!!
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Kommer aldrig glömma hans uppoffrande spel eller hur jävla full han var på festen när VLH blivit allsvenska!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Riktigt intressant information om en spelare av det RÄTTA VIRKET, det är ju precis de egenskaper Klubben söker med tanke på vissa Lakejers hjälpaktioner med Tränare, supportrar som super ihop med Spelare, Framgångssagan Lakers kommer aldrig att ta slut med det här som Ledstjärna.
att spelarna festar loss när vi gått upp i allsvenskan ser jag som ett krav!
vid sådana tillfällen har allt uppfyllts som begärts och säsongen är över,att dom inte då skulle få bete sig som en vanlig människa vore att ha styrt upp det hela lite för hårt.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
NEDOMANSKY wrote:Riktigt intressant information om en spelare av det RÄTTA VIRKET, det är ju precis de egenskaper Klubben söker med tanke på vissa Lakejers hjälpaktioner med Tränare, supportrar som super ihop med Spelare, Framgångssagan Lakers kommer aldrig att ta slut med det här som Ledstjärna.
Börjar bli jävligt trött på dina kryptiska kommentarer.
AAAAAAAAARRRGGGHHH! Inte THE JANITOR, städgumman som fixade allt och lite till. Som någon skrev ovan, det var inte många dåliga byten han gjorde i Lakersjerseyn. Bara att gratulera den klubb som kommer i åtnjutande av hans hockeykunnande. Smartness och hjärta. Ett stort tack till Jarno för hans insatser i Lakers.
Det var alltid roligt att höra motståndarnas kommentatorer försöka sig på att uttala ditt namn ...
Lycka till i framtiden och hoppas att du får spela i Elitserien i Höst ... Så vi slipper möta dina skridskor ...
Mvh
Wolger
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!